Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tamiya cup yellow

+16
Gust
Ludo
MisterYellow
Olii
JurgenTRF
Arno (SRL)
..l3art..
mike the bike
speedy_belgium
bacardiboyke
w_boelen
mbmattijs
mrctmd
Jan V.
addicted2blue
tamiya boy
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty tamiya cup yellow

Bericht van tamiya boy zo feb 21, 2010 8:04 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

en mannen hoe was het de eerste tamiya cup bij team yellow
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden


tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van HardrivenRC wo feb 24, 2010 10:12 pm

En wat zegt iedereen nu?

Sorry Dirk!

Allez, ik hoef dat niet te zeggen hé Wink

HardrivenRC
Won't go
Won't go

Number of posts : 60
Registration date : 10-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van TamiyaMarino wo feb 24, 2010 10:15 pm

Bravo Jan , einde van het gedram en proficiat aan den Dirk Very Happy
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 114
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Ludo do feb 25, 2010 1:34 am

NICE!
Ben ik oprecht blij om!!

Very Happy Very Happy

Wel wreed spijtig dat Dirk door al dat gedram geen optimale wedstrijd heeft kunnen rijden, terwijl hij het dus toch duidelijk de hele tijd bij het recht eind had.
Met een sorry is dat jammer genoeg niet zomaar opgelost, want dit heeft hem zeker ook punten gekost.
En dat kan je hem niet teruggeven.


by the way, ik heb me vorige week woensdag ook zo'n Tam 53779 besteld om in mijn mini te gebruiken.
Als die toekomt, en die blijkt ook demonteerbaar te zijn? Wat dan?
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van speedy_belgium do feb 25, 2010 7:22 am

Hmm,

Valt het dan niemand op dat de afbeelding van de motor op het doosje er eentje is die niet demonteerbaar is.
dat de sticker op de motorcan andersom zit ten opzichte van de afbeelding van het doosje en bv ook ten opzichte van de 2 motors die ik thuis heb en die niet demonteerbaar zijn.

Volgens mij was die motor zoiets als het gouden ticket van Willie Wonka...

Maar de fout zal wel bij Tamiya zitten. Rolling Eyes
Klacht indienen tegen Tamiya om zoveel fouten te maken


@ Ludo, Als je zelf niet op de race was en de dingen niet gezien hebt zou je beter bepaalde commentaar niet geven. Persoonlijk denk ik niet dat dit gedram aan Dirk punten gekost heeft. in tegendeel zelfs ...
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mrctmd do feb 25, 2010 9:33 am

Idd Kris, jij ziet tenminste hoe het zit op foto's dan de oorspronkelijke moter die wij kochten in vaste ondémonteerbare moter.
Toch één mens met zéér grote ervaring en echte kennis. Bedankt Kris.
Grtz Danny
PS : Maar de fout zal wel bij Tamiya zitten.
Klacht indienen tegen Tamiya om zoveel fouten te maken
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van addicted2blue do feb 25, 2010 10:34 am

@Kris,

Blijkbaar is dit dan het enige gouden willie wonka ticket waar er geen positief nieuws aan vast hangt maar blijkbaar 'n hoop gedoe en miserie.
Het gaat zover zelfst dat sommige mensen (de persoon in kwestie zal wel weten wie ik bedoel) er voor kunnen zorgen dat MC Ronse zijn zaal niet meer gratis ter beschikking zou stellen omdat ze dit gedoe serieus aan het opblazen zijn.
Dan stel ik me de vraag waar sommige mensen toch echt mee bezig zijn hoor.
Op deze manier hoeft het voor mij echt niet meer, dan trek ik me gewoon terug uit de mini klasse en rij ik enkel nog de GT2.
Als ik er tenminste dan nog zin in heb want tussen de regels door lees ik toch 'n onterechte beschuldiging van sjoemelen en dit terwijl ik nog NOOIT (in mijn 7jaar dat ik al deelneem aan de tamiyacup) gesjoemeld heb.

Dat er blijkbaar iets fouts is gelopen met het motortje dat lijkt me nu al wel duidelijk, maar het is NIET door mij gebeurd.

En dit hele gedoe wordt dan zo opgeblazen door iemand die beweerd dat er tussen een mabuchi en een johnson motor 10.000T/p verschil zou zitten.

@Jan,

Van mij mag je mijn resultaat gerust schrappen hoor.
Probleem opgelost en iederéén blij met de extra 30 puntjes.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mrctmd do feb 25, 2010 11:05 am

De race Tamiya cup 2010 in Mc Ronse is georganiseerd door Tamiyabestuur, dus toch géén probléém ? Véél succes. Ik rij voor fun en juiste regels.
Van mij mag je alle punten hebben !!! Mij zie je géén Tamiya wedstrijden méér rijden. Als ik niet op juiste manier kan déélnemen,dan liever niet méér.
Succes in Tamiya CUP 2010 aan iederéén.
Liever wat fun dan beleven op trainingen in Mc Ronse en Yellow Bredene hoor.
Het hoofdstuk mag je gerust afsluiten.
Vélé sportieve groetjes vanweghe DANNY.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Ludo do feb 25, 2010 12:08 pm

addicted2blue schreef:... en iederéén blij met de extra 30 puntjes.
lol Wink



oh potdorie Danny, hang hier het slachtoffer weer niet uit man.
Dit heb je al zo vaak gedaan. Bij het eerste het beste voorval gebruik je dat als excuus om met de hele boel te kappen.

Op welke manier heb jij dan of zou jij dan niet niet eerlijk kunnen deelnemen?
Dit lijkt mij echt absurd.
Je bent een goede piloot en een hele faire rijder en het zou zeker een verlies zijn voor de competitiewaarde als je er weer maar eens mee stopt.

Het klopt inderdaad dat ik er niet bij was ... maar dat neemt toch niet weg dat ik mijn bedenkingen mag uiten in verband met de manier waarop problemen aan de rand van het circuit hier verder uitgespit worden.

Ik kan er door andere verplichtingen gewoon niet elke keer bij zijn op een Tamiya-manche (én ik rij nog net even liever offroad dan Tamiya) maar ik voel me nog steeds een Tamiya-man en ben zeker van plan om te blijven deelnemen van zodra en wanneer ik kan. Mijn M03 staat te popelen en misschien doet mijn F103 ook mee ...

Wat mij betreft was het al zeer snel duidelijk: Dirk gebruikte een motor waarvan men dacht dat er enkel een niet-demonteerbare versie bestond.
Iemand constateert dat en meldt dat aan de organisatie: begrijpelijke en ergens terrechte reactie.
Nu blijkt die plots wel te bestaan en trok men Dirks integriteit in twijfel wat op zich al een heel jammer zaak is, zolang de zaak niet terdege onderzocht werd. Onschuldig tot tegendeel bewezen ...?
De organisatoren gaan dat na, Dirk legt zich daar bij neer ... end of story.

Het spijt me, Danny, je bent een heel goede piloot en ik vind u een toffe peer ... maar soms overdrijf je wel in je reactie(s). Da mag ... we zijn maar mensen ...
maar als dat keer op keer gebeurd, is de lol er wel af.
En dát, vind ik héél erg jammer.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Gerrit do feb 25, 2010 12:38 pm

tttttsssssssss... het seizoen is weer zeer goed ingezet discussiegewijs zou ik zeggen...
Gerrit
Gerrit
Beginner
Beginner

Number of posts : 44
Age : 42
Registration date : 28-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Jan V. do feb 25, 2010 12:39 pm

Gerrit schreef:tttttsssssssss... het seizoen is weer zeer goed ingezet discussiegewijs zou ik zeggen...

Daarvoor hebben we een forum gemaakt hé Gerrit Smile

Er staat nu in elk geval in het reglement dat de motor niet demonteerbaar mag zijn, dus volgende race iedereen dezelfde versie.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van speedy_belgium do feb 25, 2010 1:17 pm

Wat mij betreft is de discussie afgesloten. Alleen zou ik nog één raad willen meegeven aan de wedstrijdleiding :

In geval van twijfel vraag je de piloot om zijn wagen ( al dan niet in de geest van het reglement) reglementair te maken.
Als de piloot dit niet wil doen omdat hij denkt binnen de reglementen te blijven, dan vind ik dat je moet stemmen met al de andere piloten van die reeks.
Dat is democratisch, en zo zal er achteraf veel minder zever en ambras zijn.

Een compensatie maatregel zoals achteraan starten kan volgens mij nooit een goede oplossing zijn. Dit zorgt alleen maar voor verwarring en discussie.

En nu op naar de volgende ...
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van crashingbird do feb 25, 2010 4:27 pm

Jan V. schreef:Wat denken jullie van deze?

tamiya cup yellow - Pagina 3 Dsc00210

tamiya cup yellow - Pagina 3 Dsc00211


Wat klopt er niet op dit plaatje....just my 2 Eurocents Wink :

Voor zover ik de details in de pic. kan onderscheiden, vergelijk ik deze foto met onze 32T Formula Tuned, en met foto's v/d 'Lightly Tuned' en 'Dirt Tuned' , die op de windingen en het kleurke v/d plastic en de sticker na bijna identiek zijn.

de endbell :

-in tegenstelling tot een 23t(blauw of rood) is deze verchroomd: correct
-bronzen lager----------------------------------------------: correct
-stand-up borstels------------------------------------------: correct
-borstels gemonteerd met 'cooling posts' (zwart en rood) -----: fout -> moeten gewone vijsjes zijn.
-timingring--------------------------------------------------: fout -> ring zit niet bij dit type : de endbell + behuizing worden aan mekaar bevestigd dmv de 2 lipjes v/d can, ttz verzegeld om niet meer te kunnen openen..
- 2 bevestigings vijsjes--------------------------------------: fout -> enkel het vijsje met het contactplaatje voor de weerstandjes wordt ingedraaid, nu zijn het er 2 om de timingring mee te borgen


de rotor :

-25T markering----------------------------------------------: correct


de behuizing ('can') :

-geen lipjes zichtbaar----------------------------------------: fout -> niet zo duidelijk op de foto, maar als er binnenin 4 nokjes zitten is dit een behuizing van het 23t 'rebuildable' type
-sticker verkeerdom geplakt----------------------------------: fout -> echter geen sporen van losmaken/herplakken -> dus niet 'gesjoemeld' !

conclusie :

-Is dit een 2dehands exemplaar?(denk ik echter niet). En door de vorige eigenaar netjes een hybride exemplaar van gemaakt om deze motor perfect te kunnen onderhouden??

-De meest voor de hand liggende mogelijkheid :
deze motor is in de fabriek geassembleerd door een onervaren of verstrooide operator (meeste kans) en door de kwaliteitscontrole geglipt.
bv: er wordt door diezelfde persoon eerst een batch andere motoren gemaakt (23t's) waarna overgeschakeld wordt naar een serie GtTuned.
Er worden onderdelen uit verkeerde (de vorige)bakken genomen, waardoor het uiteindelijk een GTTuned rebuildable wordt met als eindresultaat dat er niet een wegwerpmotor in het doosje geraakt maar een deftig te onderhouden exemplaar Exclamation
Idem voor die omgekeerd geplakte sticker, ook een bewijs dat dit waarschijnlijk een onervaren/nieuwe operator deed.

-> ze moesten allemaal zo gemaakt worden, kan je ze afdraaien waardoor de prestaties gelijk blijven, dan hoef je ze idd niet zo snel weg te gooien, maar kunnen ze gerust een paar seizoenen mee Cool

Is hier snelheidsvoordeel door verkregen : hoogstwaarschijnlijk niet, volgens mij zijn de eigenschappen gelijk, zeker als het plastic nokje nog op z'n plaats zit op de endbell, dan is de vertiming gelijk met een normaal gesloten exemplaar.

Spijtig voorval voor wie met zo'n 'op een maandag gemaakt exemplaar' geklist wordt in een motorspec reeks Crying or Very sad
.....en dan het meest met de vinger gewezen wordt door de 'méést érvaren piloot' lol die per jaar 4x (dus met de seizoenen méé Wink ) van materiaal en reeks wisselt pirat clown drunken Sleep bom confused Basketball No No No No scratch scratch geek lol!

Amen,

Kurt
crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mbmattijs do feb 25, 2010 5:06 pm

Als er problemen zijn moet je dat op de dag zelf uitpraten met de betrokken partijen! Op een forum wordt precies allemaal een beetje opgeblazen...

Blijf rustig gasten, tis maar een hobby en geld ga je er niet mee winnen. Het is iets voor liefhebbers.

Hoofdjes koel, voetjes op de grond, een pintje drinken en blijven trainen. Dan komt alles in orde.
mbmattijs
mbmattijs
Won't go
Won't go

Number of posts : 61
Woonplaats : Izegem
Registration date : 25-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mrctmd do feb 25, 2010 6:27 pm

haha Kurt !!! Very Happy ,,, Dank u.


Laatst aangepast door mrctmd op ma maa 01, 2010 9:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mrctmd do feb 25, 2010 8:43 pm

En nu mogen me blijven uitschelden of niet. Of rare meningen geven. Dit is mijn allerlaatste dat ik ooit nog plaats hierop. Véél succes iederéén die wel nog een mens is en waar eerlijkheid en begrip vooraan staat. Mijn besluit staat vast.
Dank u.. Véle groetjes. Danny
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Jan V. za feb 27, 2010 8:19 pm

We hebben navraag gedaan bij de invoerder om te kijken of die motor in die uitvoering leverbaar is in België en er werd niets teruggevonden.

Daarom werd er besloten om het dagresultaat van Dirk te schrappen voor de mini reeks te Bredene.

Ook werd het klassement van de stock lichtjes aangepast doordat in de eerste twee finales Dufrasne en Lamendola met de foute transponder wegwaren. Dit werd reeds gemeld in Bredene na de 2de finale toen ze het zelf doorhadden.

Voor de rest werden de punten berekend volgens het reglement. Je kan binnen een uurtje het klassement op www.tamiya.be terugvinden.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van addicted2blue za feb 27, 2010 9:48 pm

@Jan,

Thx, zoals ik al eerder zei heb ik daar geen probleem mee.
En mss op naar de volgende.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van mrctmd zo feb 28, 2010 2:51 pm

@ Jan,
Dank u voor de inzet om het op te zoeken. Zojuist heb ik door mijn collega's en mensen die ook in Bredene kwamen zien en mij vroegen om toch verder te doen daar ik recht in mijn schoenen stond.
Dus we zullen ons dan ook terug inschrijven voor komende race.
Vriendelijke dank voor het begrip. grtz.
Alsook spijtig voor andere mensen die erniet bijwaren en mij toch hebben zwart gemaakt, éérst nadenken vooraléér zulke uitspraken te doen !!! Maar best ik vergééf en vergéét makkelijk.
Succes mannen op volgende cup.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Ludo zo feb 28, 2010 9:39 pm

Sorry dat ik er op terug kom ...
Het pleit voor Dirk dat hij zich hier zomaar bij neerlegt.
Tamiya-cup gaan immers om het competitie-onder-Tamiya-genoten-element en echte prijzen vallen er niet echt te verdienen.

Maar ergens vind ik het jammer. Dirk kan er toch ook niet aan doen dat hij een "foute" motor kreeg?
En waarom de Belgische invoerder als maatstaf nemen? We hadden in het verleden zelf al eens een Engelsman die kwam meedoen of zelfs aan paar Japanse Tamiya-genoten ...
Of je kan evengoed tijdens een buitenlandse reis in een gewone RC-shop Tamiya-onderdelen gaan kopen. Daar doe je niets verkeerds mee ... tenzij er gesteld wordt dat men ENKEL mag meerijden als je je Tamiya-materiaal allemaal in België koopt én als het allemaal om NIEUW (=eerstehands) materiaal gaat.
Want dan mag je dus ook geen gebruik maken van Tamiya-materiaal dat je van iemand (uit het buitenland) tweedehands overkocht.
In dat geval kan je het beter de Tamiya-T2M-cup noemen. Very Happy

Zelf zou ik het logischer vinden, als men zou afspreken dat een dergelijke motor in de toekomst niet kan.
Dan nog heeft de piloot in kwestie het nadeel dat hij een Tamiya-motor kocht (ter goeder trouw), die hij niet eens meer kan gebruiken.
Ook vind ik het jammer dat men een reglement zou gaan aanpassen met terugwerkende kracht. (stond dat van die niet-demonteerbaarheid er oorspronkelijk in?)

Ik vind dit allemaal een spijtige gang van zaken en doet me heel erg twijfelen aan het doel of het nut van een dergelijke reglement-gang.
Als ik kijk naar de RC-competitie waar ik het minste problemen zie, het minste gepruts, aflopen van de kantjes .. dan is dat in Offoad, ... waar nét buiten wagendimensies en accu's (wegens de veiligheid), ... al de rest zowat vrijgelaten wordt.
IK begrijp natuurlijk wel dat dit nu eenmaal een noodzakelijk kwaad is.
De Tamiya-wedstrijden hebben als doel om elke beginner die een Tamiya-kit heeft, te laten kennismaken met het wedstrijd-element. En da's een mooi doel, en dan is het goed dat m'n het accent op TAMIYA-legt.
Minder leuk vind ik het als het enkel lijkt te gaan om invoerder T2M.

Overigens, ... Dirk heeft er geen probleem mee hoe de zaak opgelost wordt en da's netjes en goed.
Ik hoorde (van piloten die er bij waren) dat er nog andere piloten andere dan Tamiya-onderdelen hadden gebruikt. Worden die dan ook allemaal geschrapt uit het klassement?

@ Danny ... "recht in je schoenen" ...
Heeft er dan iemand je van valsspelen beschuldigd? Dat heb ik nergens kunnen lezen hoor of ik heb het gemist.
Ik denk niet dat er overigens IEMAND is die jou zou verdenken van valsspelen. Zo ken ik je helemaal niet, ... nét zoals ik dat van Dirk nooit zou verwachten ...

Wél begrijp ik je reacties niet ... iemand die continu herhaald dat hij het allemaal enkel voor de FUN doet ... waarom dan zo'n drukte maken over een vreemde motor.
Ik denk daar het mijne over.

erg jammere zaak
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Jan V. ma maa 01, 2010 12:17 pm

Ludo schreef:
En waarom de Belgische invoerder als maatstaf nemen? We hadden in het verleden zelf al eens een Engelsman die kwam meedoen of zelfs aan paar Japanse Tamiya-genoten ...

Als de motor nergens in België te vinden is, dan is het vrij oneerlijk om 1 persoon die deze motor toch gevonden heeft ermee te laten rijden. Het zou oneerlijk zijn tegenover de anderen, als we iets toelaten moet het ook beschikbaar zijn voor iedereen he. En de Engelse Japanner die kwam meerijden had ook geen rare onderdelen in z'n wagen hoor.

En ik heb geen 'anderen' gezien die met niet Tamiya onderdelen reden. We hebben wel iemand een verwittiging gegeven in de stock klasse, hij had er een onderdeel op staan dat niet reglementair was. Maar dit onderdeel bracht hem zeker geen betere rondetijden op, daarom bleef het bij een verwittiging en tegen volgende keer vervangen.

En nu ga ik stoppen met me te verantwoorden elke keer er iets gebeurt. Als er een beslissing wordt genomen door de organisatie en de betrokken partij is er niet tevreden over mogen ze het altijd melden. Maar ik ga niet elk voorval uitvoerig liggen bespreken op het forum. Dank u.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Ludo ma maa 01, 2010 1:58 pm

ivm motoren die niet in België verkrijgbaar zijn en "oneerlijkheid" ben ik niet helemaal dezelfde mening toegedaan. Let's agree to disagree Very Happy
én ik kan het natuurlijk allemaal mis hebben.

Uiteindelijk is het argument om Dirk's resultaat te weigeren eerder het feit dat hij daar in die wedstrijd misschien voordeel zou kunnen uit halen ..
Afijn. Ik hoop maar dat mijn bestelde motor ne correcte is Smile

IN ALLE GEVAL ... heb je 100% gelijk, Jan, dat jullie gewoon een beslissing (moeten) nemen en dat wij ons daarnaar hebben te voegen.
... en dat het niet altijd wit-zwart duidelijk of makkelijk is.
't Is zelfs een ondankbare taak. Ge hebt er mijn respect voor! (Ge = ALLE mensen van de Tamiya-cup-ploeg)
Ik heb het moeilijker met het blijven "natrappen" en het blijven opnieuw oprakelen ... maar eigenlijk ben ik hier nu hetzelfde aan het doen zeker Very Happy
Tijd om te stoppen.

Bedankt om hier toch even te willen aanvullen en tot rijds.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

tamiya cup yellow - Pagina 3 Empty Re: tamiya cup yellow

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum