Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GT1&GT2 klasse

+8
alwin
Alonso
Ludo
..l3art..
crashingbird
TamiyaMarino
Jan V.
addicted2blue
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty GT1&GT2 klasse

Bericht van addicted2blue ma nov 03, 2008 12:25 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Wie gaat er in het nieuwe seizoen in de GT1 & GT2 klasse mee rijden?
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden


GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van speedy_belgium zo mei 17, 2009 12:08 pm

alwin schreef:Ik zou het liefst rasechte Tamiya klassen zien. F1, Mini, Stock en Junior kom je buiten de Tamiyacup bijna niet tegen. Verzeker dus eerst hiervoor een toekomst. GT2 & GT1 komen toch aardig in de buurt van de meest clubwedstrijden die je over het ganse land vindt.

Laat Tamiyacup vooral een ontspanning zijn voor liefhebbers.

Alwin

Volledig mee eens.
Ik denk ook dat je wat betreft het aantal reeksen moet opletten dat je de dag nog rond krijgt.
Die dag zit nu al goed vol als je de laatste wedstrijden bekijkt...
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van Jan V. ma mei 18, 2009 3:58 am

Wat we doen is elke klasse een kans geven.

Een reeks wordt pas geschrapt als er geen of te weinig inschrijvingen voor blijken te zijn (zoals bij de GT1 is gebeurd)

Junior vindt ik het grootste succes dit jaar, het is een nieuwe reeks en toch zijn er genoeg pilootjes om elke racedag een goed gevulde junior reeks te rijden.

De mini's, stock en GT2 zijn de vaste waarden van onze tamiyacup sinds enkele jaren, deze zullen we dus nooit zomaar schrappen. (er is dan ook elke race minstens 1 goed gevulde reeks van elk van deze klasses aanwezig.)

Omdat er ondertussen voor in Roeselare toch weer 3 F1 rijders zijn ingeschreven (en de inschrijvingen zijn nog niet afgesloten), lijkt het erop dat ook deze reeks zal blijven bestaan, zeker met het nieuwe F1 chassis in aantocht lijkt me dit een reeks met toekomst.

We gaan dus met deze reeksen voort tot er voor een bepaalde reeks geen rijders meer zijn. We gaan dus momenteel ook geen nieuwe reeksen meer toevoegen omdat er inderdaad al genoeg reeksen zijn.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van TamiyaMarino ma mei 18, 2009 9:00 am

Het is prima zoals het is nu , iedereen vindt zijn gading.Je kan rijden met voor- achter en vierwielaandrijving . meer moet dat niet zijn. Very Happy
Ook de Juniors is een prachtinitiatief wat je op andere koersen niet vind.Persoonlijk vindt ik dat die jonge gastjes iets meer begeleiding mogen krijgen zodat het botsen en knotsen wat in de hand wordt gehouden.De mijne is in ieder geval ongeloofelijk gemotiveerd , elke dag moet ik horen
"wanneer ist koers papa ? " en dat is natuurlijk wreed plezant.
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 114
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van addicted2blue ma mei 18, 2009 12:02 pm

@ marino, ik denk niet dat uwe volgende wagen ne rough rider ofzo gaat zijn ze maar wel 'n mobilhome om samen met jou zoontje naar de koersen te gaan Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van TamiyaMarino ma mei 18, 2009 2:21 pm

Sorry Dirk , geen mobilhome dollars op de rekening.Ik kan er gelukkig eentje gratis hebben van ne maat die er verhuurt dus das al veel uitgespaard. Very Happy (die nieuwe rough rider moet er zeker komen)
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 114
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van Jan V. ma mei 18, 2009 7:16 pm

TamiyaMarino schreef:
Ook de Juniors is een prachtinitiatief wat je op andere koersen niet vind.Persoonlijk vindt ik dat die jonge gastjes iets meer begeleiding mogen krijgen zodat het botsen en knotsen wat in de hand wordt gehouden.De mijne is in ieder geval ongeloofelijk gemotiveerd , elke dag moet ik horen
"wanneer ist koers papa ? " en dat is natuurlijk wreed plezant.

Ik denk dat ze op het circuit van Roeselare er zelf wel baat bij hebben om het wat rustiger aan te doen en de baan wat beter te volgen. Van de baan gaan zal hen daar veel tijd kosten omdat de baancommissarissen niet op een meter staan maar misschien wel op 20 meter. En het is aan de papa's om hun juniors iets meer begeleiding te geven om het botsen en knotsen wat in de hand te houden... (al begrijp ik wel dat dat niet altijd even makkelijk is als je met bv 3 juniors zit en je moet zelf ook nog rijden...) Er zal dus altijd wat gebotst worden in de junior reeks, maar volgens mij is het toch een evolutie in de goede richting en zullen onze juniors na een tijdje zelf wel inzien dat mooi de baan volgen sneller gaat. Very Happy Learn it the hard way...
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

GT1&GT2 klasse - Pagina 4 Empty Re: GT1&GT2 klasse

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum