Welke (stuur) servo?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke (stuur) servo?
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb vorige week-end de Tamiya TRF415 MSX van Alwin gekocht en ben er vorige week eens mee gaan testen in Ronse.
En ik ben er zeer tevreden van, Alwin als je dit topic leest...bedankt hé.
Nu ik zou me graag wat voorbereiden om volgend seizoen mee te rijden in met de GT2 klasse van de Tamiya Cup.
Welke servo gebruiken jullie? Ik heb nu een standaard futuba servo steken (S3003 of zoiets).
Is dit voldoende? Kan ik best een sneller of sterkere servo kopen?
Welke servo gebruiken jullie?
Alvast bedankt voor jullie respons...
Groetjes,
Günther
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb vorige week-end de Tamiya TRF415 MSX van Alwin gekocht en ben er vorige week eens mee gaan testen in Ronse.
En ik ben er zeer tevreden van, Alwin als je dit topic leest...bedankt hé.
Nu ik zou me graag wat voorbereiden om volgend seizoen mee te rijden in met de GT2 klasse van de Tamiya Cup.
Welke servo gebruiken jullie? Ik heb nu een standaard futuba servo steken (S3003 of zoiets).
Is dit voldoende? Kan ik best een sneller of sterkere servo kopen?
Welke servo gebruiken jullie?
Alvast bedankt voor jullie respons...
Groetjes,
Günther
DLM- Beginner
- Number of posts : 45
Registration date : 27-05-10
Re: Welke (stuur) servo?
Ik gebruik in de f1 en TT01 een Futaba S3003. Voor mijn TA05 een digitale Futaba S3151. De site van Futaba geeft een matrix waarin je kan terugvinden welke servo hoort bij welke toepassing.
Succes,
Alwin
Succes,
Alwin
alwin- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 137
Registration date : 09-04-08
Re: Welke (stuur) servo?
In de TRF rijden wij met een low-profile servo, die is kleiner dan een standaard servo en ook veel sneller.. Ook wij blijven bij Futaba, dit is het type dat wij gebruiken: S9550 (nu vervangen door S9551) deze zijn digitaal.
futaba digital servo's
Je hebt nu ook brushless digital servo's, die zijn iets duurder en nog iets sneller (BLS551)
Burshless digital servo's
Maar uiteindelijk zal je toch zelf voor het goede bochtenwerk moeten zorgen
futaba digital servo's
Je hebt nu ook brushless digital servo's, die zijn iets duurder en nog iets sneller (BLS551)
Burshless digital servo's
Maar uiteindelijk zal je toch zelf voor het goede bochtenwerk moeten zorgen
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
Soortgelijke onderwerpen
» servo voor F103 of F104
» Spektrum SR3001 Pro DSM icm LRP A.I. Brushless Pro Reverse digital ESC en savox SC1257 servo
» welke body?
» Welke regelaar?
» welke F1 kopen
» Spektrum SR3001 Pro DSM icm LRP A.I. Brushless Pro Reverse digital ESC en savox SC1257 servo
» welke body?
» Welke regelaar?
» welke F1 kopen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: