Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

+11
HardrivenRC
alwin
MisterYellow
ligfiets
Arno (SRL)
Basb
crashingbird
bacardiboyke
speedy_belgium
addicted2blue
Jan V.
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap29%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 29% 
[ 8 ]
In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap25%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 25% 
[ 7 ]
In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap29%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 29% 
[ 8 ]
In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap11%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 11% 
[ 3 ]
In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap6%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 6% 
[ 2 ]
In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_lcap0%In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 28
 
 
Enquête gesloten

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van Jan V. do nov 26, 2009 8:20 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Ik rijd alvast GT2 en misschien af en toe m'n F1 van het schap halen als er tijd voor is :p
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden


In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van Janneman do dec 10, 2009 12:14 am

HardrivenRC schreef:
Janneman schreef:Ik ben ook terug van een tijdje weggeweest. Het is zelfs al zo lang geleden dat ik nog geweten heb dat Roy eerlijk kon racen affraid

Voor mij alleszins F1, zoals in de goeden oude tijd toen we in België het circuit van Rumst nog als wereldklasse bestempelden...

Thou shall't tremble at my wrath!

shit gast, ik ben nu al aan het bibberen van uw moeilijke woorden, wat gaat dat zijn als ge met uw ego naast mij komt staan op 't podium ? (om te racen, niet het podium om prijzen te ontvangen, daar kan slechts 1 van ons beide op Very Happy )
Janneman
Janneman
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 12
Age : 45
Woonplaats : Tree
Registration date : 09-12-09

http://www.frame24.be

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van speedy_belgium do dec 10, 2009 7:53 am

Janneman schreef:

shit gast, ik ben nu al aan het bibberen van uw moeilijke woorden, wat gaat dat zijn als ge met uw ego naast mij komt staan op 't podium ? (om te racen, niet het podium om prijzen te ontvangen, daar kan slechts 1 van ons beide op Very Happy )

Jan, voor de B-finale doen ze geen podium meer tegenwoordig Laughing
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van addicted2blue do dec 10, 2009 4:18 pm

@speedy_belgium,

voor de jan maken we speciaal 'n aparte reeks hé, de reeks voor wannabe B-finale rijders Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van Janneman do dec 10, 2009 6:29 pm

addicted2blue schreef:@speedy_belgium,

voor de jan maken we speciaal 'n aparte reeks hé, de reeks voor wannabe B-finale rijders Smile

en voor Dirk laten we een speciaal plekske vrij, vooraan op de parking. Ge kunt het herkennen aan een blauwe achtergrond met een wit rolstoeleke op, helemaal in de lijn van zijn rijkunsten Sleep
Janneman
Janneman
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 12
Age : 45
Woonplaats : Tree
Registration date : 09-12-09

http://www.frame24.be

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van addicted2blue do dec 10, 2009 6:55 pm

@Janneman,

van wie zou ik dat geleerd hebben? Very Happy
En nu zul jij dus wel ergens anders moeten gaan parkeren hé, niet meer op uw vertrouwde parkeerplaats Smile Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van tinky winky zo jan 03, 2010 7:41 pm

Ga ook eens mee doen deze jaar,in de mini klasse met een M-03M en F1 klasse .
En allemaal een gelukkig nieuwjaar he.
grtz
tinky winky
tinky winky
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 24
Registration date : 09-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee? - Pagina 2 Empty Re: In welke reeks van de tamiyacup 2010 rijd jij mee?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum