Tamiyacup Oostende 08-08-2010
+9
smekkie
Roofman
..l3art..
tamiya boy
ligfiets
Jan V.
bjorn
addicted2blue
Arno (SRL)
13 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2010
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tamiyacup Oostende 08-08-2010
Hey,
Is er al geweten of er op zaterdag de mogelijkheid tot trainen gaat zijn?
Is er al geweten of er op zaterdag de mogelijkheid tot trainen gaat zijn?
Arno (SRL)- Won't go
- Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09
Re: Tamiyacup Oostende 08-08-2010
@Arno,
Meestal kun je na 'n telefoontje naar de winkel van oostende wel laten weten dat je wilt komen trainen.
Je moet dan wel 7€ (dacht ik) betalen voor de elektriciteit.
Grtjes
Meestal kun je na 'n telefoontje naar de winkel van oostende wel laten weten dat je wilt komen trainen.
Je moet dan wel 7€ (dacht ik) betalen voor de elektriciteit.
Grtjes
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Ik ben nog aan het nadenken of ik nog ééns met de mini ga meedoen
Ik dacht eraan om een reeksje F1 te proberen. Het zal wel met die van m'n broer zijn, hij heeft namelijk de mijne verkocht :s.
LOL, die is goed bezig zou ik zo zeggen
Oostende, einde van de Tamiya cup 2010, en ik kan niet komen (vakanties met mijn vriendientje , geen gaz geven meer dus , allen maar p.... d... , zoals Tamiya boy zegt ...).
Misschien zal ik een prijs winnen deze jaar in de Mini klas...
@addicted2blue, in deze geval, kan jij dat voor mij meenemen ?
Misschien zal ik een prijs winnen deze jaar in de Mini klas...
@addicted2blue, in deze geval, kan jij dat voor mij meenemen ?
ligfiets- Won't go
- Number of posts : 84
Registration date : 11-12-08
zeg niet te veel p.... d..... hé
een goede vakantie
een goede vakantie
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
@Christian,
Dat komt inorde hoor, als er prijzen worden uitgedeelt dan zal ik die voor u in ontvangst nemen.
@Christian & Michel,
Alvast 'n zeer goede vakantie toegewenst en wees voorzichtig onderweg.
Dat komt inorde hoor, als er prijzen worden uitgedeelt dan zal ik die voor u in ontvangst nemen.
@Christian & Michel,
Alvast 'n zeer goede vakantie toegewenst en wees voorzichtig onderweg.
Prijzen voor de tamiyacup 2010 worden uitgedeeld tijdens de finale België - Nederland in Rucphen.
Indien je daar niet aanwezig bent, kunnen ze tijdens een race van de tamiyacup 2011 afgehaald worden (of meegenomen door een afgevaardigde) .
Indien je daar niet aanwezig bent, kunnen ze tijdens een race van de tamiyacup 2011 afgehaald worden (of meegenomen door een afgevaardigde) .
De informatie die ik van ORT heb doorgekregen:
- er zullen zondag tafels voorzien worden
- ook frisdrank en hot-dogs zullen er zijn
-echter zal er geen tent aanwezig zijn, dus bij slecht weer gelieve zelf voor een (party)tentje te zorgen of bidden dat het goed weer word!
bij deze, niet vergeten inschrijven dus!
- er zullen zondag tafels voorzien worden
- ook frisdrank en hot-dogs zullen er zijn
-echter zal er geen tent aanwezig zijn, dus bij slecht weer gelieve zelf voor een (party)tentje te zorgen of bidden dat het goed weer word!
bij deze, niet vergeten inschrijven dus!
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
Hallo,
weet er iemand of je kan parkeren dicht bij het terein dan instaleer ik me in de camionet
gr
weet er iemand of je kan parkeren dicht bij het terein dan instaleer ik me in de camionet
gr
Roofman- forum-noobie
- Number of posts : 4
Registration date : 25-07-10
Je kunt je normaal gezien dicht tegen het circuit parkeren hoor, tenzij er al veel wagens geparkeerd staan.
ik hoop dat er een paar mensen een camionet mee brengen dat we ergens op kunnen staan want vandaag geweest en nog geen enkel verhoog gezien om op te staan :p
smekkie- forum-noobie
- Number of posts : 5
Registration date : 03-07-10
Tafels worden ook voorzien, die kunnen geplaatst worden op het gras naast het circuit ( zo was het vorig jaar toch ) Alleen hopen op goed weer...
Heb het ondertussen eens opgezocht en het lijkt 's morgens licht bewolkt te worden en in de namiddag zonnig. 15% kans op neerslag en temperaturen tussen 13 en 21°C.
Heb het ondertussen eens opgezocht en het lijkt 's morgens licht bewolkt te worden en in de namiddag zonnig. 15% kans op neerslag en temperaturen tussen 13 en 21°C.
Best het partytentje ma meepakken dan.. is de rijders-stelling weg mss?
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
als ik er gisteren geweest ben stond hij er niet
smekkie- forum-noobie
- Number of posts : 5
Registration date : 03-07-10
Ondertussen is het weerbericht een beetje veranderd voor zondag, 35% kans op regen, in de ochtend zwaar bewolkt en na de middag licht bewolkt. Hopelijk worden de verwachtingen de komende dagen terug wat zonniger
Deze info komt van http://www.meteoonline.be/14-daagse/Europa/Belgi%C3%AB/Oostende/4054490
Deze info komt van http://www.meteoonline.be/14-daagse/Europa/Belgi%C3%AB/Oostende/4054490
gaan er voldoende mensen een tentje bij hebben voor de ganse hoop eronder te krijgen ?
Ik ga 'n party tentje van 3 op 3m meebrengen (als er nog in de winkel te vinden zijn) maar bij mij geld de regel wie er mee gebruik van maakt zal achteraf ook mogen meehelpen bij het afbreken.
Wat volgens mij wel ergens logisch is, en met 'n paar mensen is dat 'n kleine moeite voor 'n gans dagje droog te zitten.
Wat volgens mij wel ergens logisch is, en met 'n paar mensen is dat 'n kleine moeite voor 'n gans dagje droog te zitten.
Het is weer erg leuk geweest.
Het was mijn eerste Tamiya Cup seizoen en het is me erg goed bevallen.
Ik wil naast de organisatie en de mede-piloten speciaal bedanken:
Kris voor het helpen bij opstarten van deze tak van mijn hobby met zeer degelijk advies voor iemand die van nul moest beginnen
Dirk voor de vele adviezen het jaar door, het gebruik van zijn tent in oostende en vooral voor het T-shirt
De ganse bende van Antwerpen om de sfeer
Het was mijn eerste Tamiya Cup seizoen en het is me erg goed bevallen.
Ik wil naast de organisatie en de mede-piloten speciaal bedanken:
Kris voor het helpen bij opstarten van deze tak van mijn hobby met zeer degelijk advies voor iemand die van nul moest beginnen
Dirk voor de vele adviezen het jaar door, het gebruik van zijn tent in oostende en vooral voor het T-shirt
De ganse bende van Antwerpen om de sfeer
Arno (SRL)- Won't go
- Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09
Gisteren was zowat een pechdag voor mij . Maar ik heb me wel geamuseerd!
Dit was voor mij ook het eerste TamiyaCup jaar, en dan op de 2de plaats eindigen is ook mooi meegenomen.
Ik wil ook zeker Bart en Jan bedanken omdat ik dit jaar altijd op hun steun heb kunnen rekenen en dat ik altijd mocht meerijden met hun!!
Mercikes dus
Hopelijk volgend jaar een succesvol seizoen met veel aangename rijders
FF ge'EDIT
Endan ; up to 2011
Dit was voor mij ook het eerste TamiyaCup jaar, en dan op de 2de plaats eindigen is ook mooi meegenomen.
Ik wil ook zeker Bart en Jan bedanken omdat ik dit jaar altijd op hun steun heb kunnen rekenen en dat ik altijd mocht meerijden met hun!!
Mercikes dus
Hopelijk volgend jaar een succesvol seizoen met veel aangename rijders
FF ge'EDIT
Endan ; up to 2011
Laatst aangepast door Olii op ma aug 09, 2010 9:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Olii- Won't go
- Number of posts : 51
Registration date : 28-11-09
@Arno,
Dat is graag gedaan hoor en jullie ook bedankt voor het mee helpen om de party tent mee op te ruimen.
Nu kun je 'n t-shirt aandoen die bij deze tak van de hobby past hé
Het was 'n zeer tof dagje met wagentjes (mijn nieuwe TRF416X en mijn regenwagen TRF415MSX MRE) die super goed reden
Wederom heb ik dit seizoen ook beter afgesloten dan vorig seizoen, we zijn dus weeral content
Proficiat voor Jan met zijn 1ste plaats algemeen, het was 'n jaartje waarin het zeer close was.
Nu op naar Rucphen om de nederlanders te laten zien dat er hier ook goede piloten aanwezig zijn.
Dat is graag gedaan hoor en jullie ook bedankt voor het mee helpen om de party tent mee op te ruimen.
Nu kun je 'n t-shirt aandoen die bij deze tak van de hobby past hé
Het was 'n zeer tof dagje met wagentjes (mijn nieuwe TRF416X en mijn regenwagen TRF415MSX MRE) die super goed reden
Wederom heb ik dit seizoen ook beter afgesloten dan vorig seizoen, we zijn dus weeral content
Proficiat voor Jan met zijn 1ste plaats algemeen, het was 'n jaartje waarin het zeer close was.
Nu op naar Rucphen om de nederlanders te laten zien dat er hier ook goede piloten aanwezig zijn.
Ja , in Ruchpen zal ik ook men eerste wedstrijd rijden met de TRF416we.
Eens zien dat het iets ga worden of nie Ik verwacht althans gene vette (van mij eh)
Eens zien dat het iets ga worden of nie Ik verwacht althans gene vette (van mij eh)
Olii- Won't go
- Number of posts : 51
Registration date : 28-11-09
@ Jan en Bart : Bedankt voor de organisatie. Ondanks de probleempjes in het begin van het seizoen met wedstrijden die wegvielen hebben jullie toch doorgedaan en er een mooi raceseizoen van gemaakt.
@ Arno : Graag gedaan. en je weet nu wat je nog moet veranderen voor dat kleine beetje extra snelheid ;-)
@ Arno : Graag gedaan. en je weet nu wat je nog moet veranderen voor dat kleine beetje extra snelheid ;-)
speedy_belgium- Tamiya-freak
- Number of posts : 170
Registration date : 12-03-08
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» TamiyaCup ORT (Oostende)
» TamiyaCup Oostende
» TamiyaCup Reglement 2010
» Tamiyacup Houthalen 18-07-2010
» Klassement TamiyaCup 2010
» TamiyaCup Oostende
» TamiyaCup Reglement 2010