Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club

+3
bluejay
Ally
..l3art..
7 plaatsers

Ga naar beneden

Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club Empty Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club

Bericht van Ally ma dec 22, 2014 9:06 am

Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 235
Registration date : 24-01-11

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club Empty Re: Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club

Bericht van ..l3art.. di dec 23, 2014 11:27 am

Zoals goede gewoonte gaan we in 2015 van start bij GTMRC te Vosselaar. De openingswedstrijd is op zondag 18 januari en de deuren van de zaal zullen om 8u geopend zijn!

Alle race-benodigdheden, ingerichte pits en cafetaria zijn aanwezig!

En als extra's voor deze wedstrijd hebben we:

- paint-contest, voor de mooiste racewagens
- RC-tombola: Met RC prijzen voor alle deelnemers
- helicopter demo: demo tijdens de middag met RC helikopter
- kids parcours: rc piste voor de allerkleinsten
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08

Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club Empty Re: Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club

Bericht van Ally zo jan 11, 2015 4:51 pm

Beste Piloten,

Er zal net zoals verleden jaar een technische controle zijn na elke heat.
Zonder controle is een reglement zinloos.
Dus telkens je gereden hebt je wagen bij de technische controle achterlaten en onmiddellijk baancommissaris gaan staan.

Gelieve je wagen voor de wedstrijd nog eens te toetsen aan het tamiya reglement om problemen te vermijden!
Hierbij nogmaals de belangrijkste regels zoals in het tamiya reglement opgenomen:
- Wagen moet gebouwd zijn volgens de handleiding
- Alle onderdelen buiten de elektronica moeten van Tamiya zijn
- En verder natuurlijk de specifieke reglementen per klasse
We gaan niet vallen over een ander merk/kleur wielmoer, turnbuckle of pinion, maar performantie/robuustheid/nauwkeurigheid verhogende NIET-tamiya hopups (spurs, cardans, allerhande alu parts, ...) zullen afgekeurd en vervangen moeten worden zoals opgedragen door het reglement.

Let ook op de rijhoogte van 4mm voor F1 en 5mm voor alle andere klasses. Dit om het tapijt niet te beschadigen.
Alvast bedankt voor de medewerking :-)
GTM RC Club.
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club Empty Training op zaterdag 17 januari.

Bericht van bluejay ma jan 12, 2015 8:41 am

Er kan de zaterdag voor de Tamiya Cup nog wel degelijk getraind worden.  Op zaterdag 17 januari is er de mogelijkheid om te trainen van 14u tot 18u en dit kost je dan 4€.

http://www.gtmrcclub.be/portal/index.php/component/content/article/3-ander-nieuws/129-openingswedstrijd-tamiyacup-2015
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

Bericht van ..l3art.. di jan 13, 2015 4:45 pm

zijn de plannen gewijzigd?  normaal was donderdag de laatste trainingsdag, heeft ally vorige week nog op fb bevestigd.
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08

Bericht van bluejay di jan 13, 2015 7:52 pm

Yup, er kan gewoon getraind worden op zaterdag van 14u tot 18u aan €4.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

Bericht van Ally di jan 13, 2015 8:04 pm

..l3art.. schreef:zijn de plannen gewijzigd?  normaal was donderdag de laatste trainingsdag, heeft ally vorige week nog op fb bevestigd.
Ik heb vermeld dat het de laatste trainingsavond was voor de tamiyacup.
Zaterdag kan er ook gereden worden zoals van in het begin vermeld op de website pagina van de club.
Dus je hebt nog 2 kansen om te trainen cheers
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Bericht van bacardiboyke wo jan 14, 2015 6:23 pm

kan ik mij nog inschrijven ,was vergeten dat dat om 17u sluit de inschrijving,had vanmorgen mijn dochter ingeschreven koch kayley en ik wou vanavond mijzelf inschrijven omdat ik mijn transpondernr ni van buiten kende ,koch serge in stock (5915995) bedankt
bacardiboyke
bacardiboyke
Won't go
Won't go

Number of posts : 50
Registration date : 10-03-08

Bericht van Ally wo jan 14, 2015 6:52 pm

Voor mij geen probleem, we kunnen er nog makkelijk 25 meer aan ;-)
Ik heb de inschrijvingslijst nog niet gekregen, dus bart en jan, voegen jullie deze nog even toe?
Greetz,
Ally
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Bericht van Ally zo jan 18, 2015 8:55 pm

De eerste tamiyacup zit er weer op en is zoals vanouds weer vlot verlopen.
Iedereen bedankt voor de aangename medewerking!
Hierbij wil ik de GTM clubleden nog eens danken om dit alles mogelijk te maken en Dirk in het speciaal voor de technische keuring!

Uit de technische keuring blijkt toch dat het geen overbodige luxe is om een controle uit te voeren. Het reglement is voor iedereen hetzelfde.
Sommigen hadden ook moeite met de rijhoogte. De extra rijhoogte regel opgelegd door GTM (al sinds de eerste tamiyacup bij GTM trouwens) is niet abnormaal voor indoor tapijt circuits en gaat over algemeen aanvaarde en gebruikte waardes ter bescherming van het (dure) tapijt. Hier is elk jaar al controle op geweest, dus niets nieuws.

Agendapunt voor de volgende tamiyacup lijkt me (naast het uitvoeren van een degelijke technische controle) de baancommissarissen. Enkele hebben hier weer danig hun voeten aan geveegd, wat bij mij overkomt als een gebrek aan respect voor de medepiloten. Iedereen wil zo snel mogelijk geholpen worden als hij vastzit en het lijkt me vanzelfsprekend dat iedereen dit voor elkaar doet.

Op naar de volgende!

Greetz,
Ally
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Bericht van Ally zo jan 18, 2015 9:05 pm

De gedetailleerde uitslagen kan je vinden op de GTM MyRcm Page op onze website:
http://www.gtmrcclub.be/portal/

De officiele uitslag zal nog door de tamiya organisatie op de website gezet worden.

Greetz,
Ally
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Bericht van HaCo ma jan 19, 2015 7:07 pm

Vond het een zeer leuke race, aangename locatie en sfeer!

Zij die willen foto's bijdragen, stuur je google account door, dan krijg je van mij een link doorgestuurd waar je ze kunt uploaden en dan verschijnen ze automatisch op de website.
HaCo
HaCo
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 21
Registration date : 24-06-13

Bericht van addicted2blue ma jan 19, 2015 8:23 pm

De technische controle was idd hard nodig.
Hier zouden naar mijn mening nog betere afspraken moeten gemaakt worden, dit kan op de rijders briefing extra benadrukt worden.
Heb al aan David ook een voorstel gedaan om de technische controle mits een simpele oplossing beter te kunnen uitvoeren en discussies te kunnen uitsluiten, hiervoor zijn de middelen in de handel te verkrijgen.
De wagens zouden tot na het baancommissaris staan pas afgehaald mogen worden en niet telkens de ouder, grootvader of partner al na 2 minuten komen afhalen.
Dit gaf mij niet altijd de mogelijkheid om elke wagen even grondig te inspecteren.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Bericht van alwin ma jan 19, 2015 9:47 pm

De kop is er af, seizoen is begonnen. GTM heeft die taak weer goed volbracht. 

Verder wil ik de jongste deelnemer van de TW reeks (en mentor) nog feliciteren voor haar resultaat. Haar prestaties volgen een stijgende lijn die de 'ouderen' moeilijk kunnen volgen.
Het was indrukwekkend hoe ze enkele meters kon uitrijden op het infield tegenover snellere achtervolgers. Op het rechte stuk werd dat gat dan weer dichtgereden waarna ze terug op voorsprong kwam na enkele bochten...
alwin
alwin
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 137
Registration date : 09-04-08

Bericht van addicted2blue ma jan 19, 2015 10:03 pm

alwin schreef:De kop is er af, seizoen is begonnen. GTM heeft die taak weer goed volbracht. 

Verder wil ik de jongste deelnemer van de TW reeks (en mentor) nog feliciteren voor haar resultaat. Haar prestaties volgen een stijgende lijn die de 'ouderen' moeilijk kunnen volgen.
Het was indrukwekkend hoe ze enkele meters kon uitrijden op het infield tegenover snellere achtervolgers. Op het rechte stuk werd dat gat dan weer dichtgereden waarna ze terug op voorsprong kwam na enkele bochten...

Dit is een zeer gewaardeerd compliment Alwin, namens mezelf en Femke bedankt voor het mooie compliment.
Ze heeft idd super goed gereden, zelfs boven mijn eigen verwachtingen.
Wetende dat ze pas sinds 2 weken met een GT Tuned motor is beginnen te rijden, heeft ze een sterke wedstrijd gereden.
Ik ben niet trots maar super trots op haar prestaties.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Bericht van HaCo za jan 24, 2015 9:20 pm

De uitslag stond al sinds dinsdag online, maar was niet gepubliceerd. Nu zou het in orde moeten zijn.

Mochten er nog mensen foto's hebben, twijfel niet een berichtje te sturen met je google account erin.

Inschrijvingen van volgende race staan ook open.
HaCo
HaCo
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 21
Registration date : 24-06-13

Bericht van addicted2blue za jan 24, 2015 9:24 pm

HaCo schreef:De uitslag stond al sinds dinsdag online, maar was niet gepubliceerd. Nu zou het in orde moeten zijn.

Mochten er nog mensen foto's hebben, twijfel niet een berichtje te sturen met je google account erin.

Inschrijvingen van volgende race staan ook open.

Klopt, nu kan ik het idd wel bekijken.
Vriendelijk bedankt.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: