Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van ..l3art.. di mei 06, 2008 6:04 pm

Tamiya F103 Race 2008 February 17

..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van Ludo di mei 06, 2008 10:42 pm

dat is 2WD, achterwielaangedreven met een pan-chassis en foam-bandjes zeker?
Lijkt me een leuke uitdaging Smile
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van ..l3art.. do mei 08, 2008 10:43 pm

Wie weet is deze F103RM terug te koop?!

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Top550

F103RM
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van addicted2blue vr aug 22, 2008 9:26 pm

Ik heb inmiddels dit wagentje al aangekocht en heb het chassis al volledig gebouwd (met de nodige blauwe optiestukken) , nu nog de elektronica inbouwen en het body'tje van 'n kleurtje voorzien Smile
Moet zeggen dat het er ontzettend leuk uitziet en it brings back some memories Smile
Hopelijk is er voor volgend jaar 'n extra klasse voorzien waarin we deze wagentjes terug kunnen gebruiken.
Ik kijk er in elk geval al naar uit om met dit wagentje te kunnen gaan rijden Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van Ludo vr aug 22, 2008 11:32 pm

Moet je bij deze wagens ook de bandjes afdraaien naar een bepaalde diameter? 'k Hoop van niet.
Zo'n F-chassis spreekt mij ook enorm aan. Kijken of het van de grond komt
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van ..l3art.. za aug 23, 2008 12:11 am

We zouden F1 dan samen in 1 klasse kunnen laten rijden met de F103GT met de Courage body!

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Tam58376

Zo kan iedereen die in het bezit is van een F103GT z'n wagen nog eens van stal halen, wel zonder touring body.



of mensen die nog een oude F1 of group C hebben, mogen natuurlijk ook deelnemen!

lijkt me een goed idee voor volgend jaar..
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van addicted2blue za aug 23, 2008 1:41 pm

Ludo schreef:Moet je bij deze wagens ook de bandjes afdraaien naar een bepaalde diameter? 'k Hoop van niet.
Zo'n F-chassis spreekt mij ook enorm aan. Kijken of het van de grond komt

Denk niet dat dat van toepassing zal zijn omdat je de achterkant in hoogte kunt regelen en hoe meer de banden afslijten hoe lager je de achteras moet plaatsen.
Denk niet dat de voorste bandjes zoveel te verduren krijgen als de achterste en dus vermoed ik niet dat men die banden moet gaan afdraaien.
Maar ik ben er 'n leek in dus met zekerheid zal ik dit niet kunnen zeggen Smile
Tegen de tamiyacup in rumst zal mijn wagentje wel inorde zijn en kan ik tijdens de pause ne keer 'n proefritje maken.
Tevens zal ik ook mijn tamtech porsche 935 meebrengen, kan ik samen met marino rondjes rijden hé Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten.. Empty Re: Good old times.. Tamiya F103 nog niet vergeten..

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum