Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reglement Stock

+8
HardrivenRC
mrctmd
carborush
addicted2blue
Jan V.
TamiyaMarino
Olii
bluejay
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Reglement Stock

Bericht van bluejay di mei 11, 2010 2:08 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Wordt er nu voor de volgende races in stock gebruik gemaakt van een "hand-out" motor? In Genk was wel duidelijk te zien dat sommige stock motors 1,5 keer sneller gaan dan ander. Op het rechte stuk werd ik ingehaald door een auto waar precies een 23T motor in zat.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden


Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van bluejay wo mei 12, 2010 4:05 pm

3000 rpm meer verkrijgen door goed in te laten lopen? Vertel je "speedsecrets" hier eens dan. Ik heb de zaak indd al gegoogeld en vind veel tegenstrijdige opinies.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Olii wo mei 12, 2010 6:41 pm

Op Rupchen reed ik met een nieuwe motor die een beetje gerodeerd was. Ik was toen een van de snellere maar nu niet voor te zeggen WOUW zoals deze zondag. Toen hebben Benny en Gert me komen vragen hoe dat kwam en ze weten het zelf ook wrs nog, dat ik zei dat die nieuw was..

Maargoed, ik weet hoe je moet sjoemelen met de motors maar ik doe het gewoon niet , dan is het niet fair niet meer..

Olii
Won't go
Won't go

Number of posts : 51
Age : 31
Woonplaats : Lier
Registration date : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van pajenova wo mei 12, 2010 8:05 pm


pajenova
Beginner
Beginner

Number of posts : 41
Registration date : 04-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van bluejay wo mei 12, 2010 10:13 pm

Dat forumtopic heb ik de afgelopen twee dagen helemaal gelezen. Het enige wat ik daar uiteindelijk van kan maken is het dippen van een nieuwe motor op een paar verschillende manieren, het gebruik van commdrops en het zuiver maken van de motor na elke race. Verder nog wat vage dingen over het "zappen" van de magneten en ze een "tik" verkopen. De echte speedsecrets houden ze voor zichzelf.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Olii do mei 13, 2010 11:27 am

Ja een tik geven met een schroevendraaier of hamer (niet doorslagen) helpt ook voor hem sneller te laten gaan.. Althans ik vind gewoon dat er iets moet ondernomen worden. Ik weet ook dat de organisatie vele andere dingen te doen hebben maar er zijn gerust nog mensen die willen helpen.

Olii
Won't go
Won't go

Number of posts : 51
Age : 31
Woonplaats : Lier
Registration date : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Jan V. do mei 13, 2010 4:14 pm

We zoeken uit wat we aan de motoren kunnen doen.

Ik had ondertussen al het idee om van elke reeks iemand aan te duiden om achteraf in plaats van baancommissaris te staan, zijn eigen reeks te controlleren. Zo heb je meteen iemand die de wagen goed kent en iemand die tijd heeft omdat hij anders toch baancommissaris zou moeten staan. En alle andere rijders mogen de controlleur zijn wagen controlleren Smile

Wat vinden jullie van dat idee?
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue do mei 13, 2010 4:22 pm

Lijkt me goed, zolang er dan maar geen vriendjes politiek word gedaan hé Smile
Het zou nog beter zijn moest men telkens iemand vanuit 'n andere klasse kunnen aanstellen voor het uitvoeren van de technische controle, maar niet iederéén kent alles van de andere wagentjes.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Jan V. do mei 13, 2010 4:37 pm

addicted2blue schreef:Lijkt me goed, zolang er dan maar geen vriendjes politiek word gedaan hé Smile
Het zou nog beter zijn moest men telkens iemand vanuit 'n andere klasse kunnen aanstellen voor het uitvoeren van de technische controle, maar niet iederéén kent alles van de andere wagentjes.

We kunnen ook elke keer iemand anders uit de eigen reeks laten controlleren... (behalve bij de juniors natuurlijk, daar zullen we mss 1x per race eens snel controlleren)
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue do mei 13, 2010 5:05 pm

Dat lijkt me de beste oplossing ja, zodoende kan iederéén wel 5 minuutjes vrij maken voor de technische controle.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Olii do mei 13, 2010 5:33 pm

Goed idee Jan Smile

Nu nog een oplossing zoeken voor de motorkes Smile
Hand-out waarschijnlijk?

Olii
Won't go
Won't go

Number of posts : 51
Age : 31
Woonplaats : Lier
Registration date : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Ludo do mei 13, 2010 7:00 pm

mrctmd schreef:... Maar ook daarom verkocht ik alles,je stéékt geld erin om éérlijk déél te némen en sommige anderen verbrodden alles. Spijtig voor de éérlijke rijders en de volledige tamiya organisatie. Succes alvast iederéén.

yup, en binnen een wéék of twéé, of een paar maand koopt ge wéér alles opnieuw, om dat een paar weken/maanden daarna allemaal wéér te verkopen ... en daarna opnieuw, .. en opnieuw ... éérlijk enzovoort .... succes iederéén ... Dat heb je ons al vaker verteld.

On topic, op RCTECH kan je inderdaad een heel topic vinden over de silvercans én de tuning ervan.
Ik weet/ken een kerel (niet persoonlijk maar wél al veel contact mee gehad) die speciaal silvercans voorbereid en verkoopt.
Deze silvercans zijn herkenbaar omdat hij er altijd een rode stip op zet. Ze worden dan ook reddotted silvercans genoemd, dacht ik.
Deze man heeft zijn eigen truukjes. Af en toe geeft hij wel wat tips maar hij verklapt niet alles. Wél is hij altijd zeer duidelijk geweest dat hij de motor NIET open maakt en ik geloof hem.

Ook weet ik dat het hem soms niet lukt en er af en toe een motor naar de vuilbak mag.
Je kan deze motors gewoon bij hem bestellen. Een paar keer per jaar maakt hij een batch klaar. Het gaat zelfs zover dat je bij je bestelling kan opgeven hoeveel rpm's je motor maximaal mag maken, nét omdat er in veel Tamiya-organisaties een maximaal toerental opgenomen is in het reglement. Ik weet dat hij silvercans tot zeer hoge toerentallen kan krijgen. Maar als je dus een "lichtere" nodig hebt, krijg je er eentje toegezonden dat exact aan jouw criteria (dat van je lokale Tamiya-reglement Smile ) beantwoordt.

En in verband met de verklapte truukjes. Ik heb er met hem wat over gemailed en hij heeft me het een en ander verteld maar hij is zeer duidelijk in wat je NIET moet doen en dat is bvb je motor laten inlopen in gewoon water. De mineralen in het water zijn nefast voor de comm op langere termijn.
En wat ook zeker is: een silvercan kan pas een hoog toerental halen als hij al stevig ingelopen is. Niet verwonderlijk dus dat "oudjes" (silvercans Wink ) het soms prima doen.
Ik weet zeker dat deze beste man zijn silvercans meerdere dagen laat inlopen .. én ben ook bijna zeker dat hij ze niet laat inlopen in water.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Jan V. do mei 13, 2010 9:44 pm

Het is hier niet de bedoeling dat we hier tips gaat geven over hoe men stock motoren moet tunen. Tips over onderhoud of tips over hoe we deze praktijken kunnen intomen zouden beter zijn...

Het is de bedoeling dat we een leuke race organiseren waar het op rijstijl en afstelling van de wagen aankomt. En niet wie het beste materiaal heeft doormiddel van trukjes toe te passen op de motor.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van TamiyaMarino vr mei 14, 2010 12:01 am

Hand out is de enig oplossing om discussies te vermijden. Ineens nen boel wrevel en ergernissen van de baan denk ik.
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 114
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Ludo vr mei 14, 2010 1:23 am

Jan V. schreef:Het is hier niet de bedoeling dat we hier tips gaat geven over hoe men stock motoren moet tunen. Tips over onderhoud of tips over hoe we deze praktijken kunnen intomen zouden beter zijn...

Het is de bedoeling dat we een leuke race organiseren waar het op rijstijl en afstelling van de wagen aankomt. En niet wie het beste materiaal heeft doormiddel van trukjes toe te passen op de motor.

Klopt misschien wel, Jan, maar zolang het reglement dergelijke excessen niet kan uitsluiten, lijkt het mij niet verkeerd om de "truukjes" door te geven zodat iedereen een kans maakt om zijn motor ideaal te prepareren/inlopen.

Komt daarbij nog dat een ideaal geprepareerde motor, volgens mij, het minste zal "afzien", zal slijten, ...
Ik weet bvb dat inlopen in (gewoon) water niet ideaal is voor een silvercan ... dan is het toch niet verkeerd om dat door te geven?
Maar ik begrijp je punt wel hoor.

@ Marino: Yup! Denk het ook. ... maar dan nog: ik heb al gehoord van grote Tamiya-wedstrijden in Azië waar men met hand-outs rijdt ... en waar de top-piloten dat motorke onmiddelijk beginnen te preppen, aan een inloop-regelaar hangen gedurende een maximale tijd, om zo die motor zo goed mogelijk in te lopen. ... Dat soort gedoe kan dus ook weer met een handout gebeuren. EN dan nog zou de organisatie nog moeten alle handouts testen zodat ze een beetje gelijkwaardig zijn. Het zal je maar overkomen dat je een motor krijgt die voordien mishandeld werd en bvb geen hoge rpm's meer maakt of koppel produceert ...
Het blijft jammerlijk moeilijk he.

Het nadeel van regels is dat er altijd mensen zijn die met de afbakeningen flirten ... en dan zijn mensen die wél binnen de lijntjes blijven in het nadeel. Schaf afbakening af en dan stelt dat probleem zich veel minder ... maar zoiets is eigenlijk onbruikbaar voor een stock-klasse.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van HardrivenRC vr mei 14, 2010 10:38 am

Ludo,

Ik ken die persoon waar jij het over hebt ook. Wat die met de motoren doet is illegaal. Dat deden de heren van OK racing vroeger ook. Tijdens de Euro's te Apeldoorn is het hele Zwitserse team gediskwalificeerd omdat ze dat ook gedaan hadden. De comm verdraaien.
En in water indraaien werkt wel als je daarna de juiste dingen doet.

En stop toch eens allemaal met dat gezever van "die sjoemeld". Als er iemand meedoet die wel weet hoe hij een auto/motor moet prepareren en daarboven nog een beetje kan rijden zal die elke race winnen. Ik heb het zelf 2 jaar op rij gedaan in de Tamiya Cup. 2 jaar op elke race in GT2 gewonnen gewoon omdat ik met de best geprepareerde auto rondree. En dat was zonder sjoemellen. In het land der blinden is eenoog koning...

HardrivenRC
Won't go
Won't go

Number of posts : 60
Registration date : 10-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van HardrivenRC vr mei 14, 2010 10:41 am

Rij jullie wedstrijden, ammuseer jullie en vergeet al de zever die er op die dagen rondvliegt. Het zal de hobby veel leuker maken.

HardrivenRC
Won't go
Won't go

Number of posts : 60
Registration date : 10-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Ludo vr mei 14, 2010 11:23 am

HardrivenRC schreef:Ludo,

Ik ken die persoon waar jij het over hebt ook. Wat die met de motoren doet is illegaal. Dat deden de heren van OK racing vroeger ook. Tijdens de Euro's te Apeldoorn is het hele Zwitserse team gediskwalificeerd omdat ze dat ook gedaan hadden. De comm verdraaien.
Aha, da's goed om te weten. Ik heb wel geen reddotted motor maar weet dus nu zeker dat ik daar ver van weg moet blijven Smile
Thx for the warning. 'k Vind het toch wel vreemd dat die man dan volhoudt dat hij niets illegaals doet.
Enfin, gewoon bij "deftig inlopen" houden dus Smile

En in water indraaien werkt wel als je daarna de juiste dingen doet.
Mij was verteld dat het procédé op zich niet verkeerd is maar dat de mineralen uit gewoon water zich op de comm zetten. Het zou eventueel wél kunnen als je gedemineraliseed water gebruikt ... en daarna heel goed uitspoelen + smeren.


En stop toch eens allemaal met dat gezever van "die sjoemeld". Als er iemand meedoet die wel weet hoe hij een auto/motor moet prepareren en daarboven nog een beetje kan rijden zal die elke race winnen. Ik heb het zelf 2 jaar op rij gedaan in de Tamiya Cup. 2 jaar op elke race in GT2 gewonnen gewoon omdat ik met de best geprepareerde auto rondree. En dat was zonder sjoemellen. In het land der blinden is eenoog koning...

Maar is het dan niet eerlijker, in de geest van iedereen gelijke wapens geven, dat men vertelt wat de preparaties juist inhouden?

Hier is wat ik weet:
gepaste olie voor bronzen lagers.
De lagers van de motor goed van olie voorzien en de motor een nachtje op een warme plek leggen zodat de olie goed in de lagers trekt (vind ik persoonlijk al vreemd, olie dat in metaal trekt?)
daarna de motor een paar dagen laten draaien aan een lage voltage om de comm ideaal te laten inslijpen.
regelmatig voorzien van comm-drops
daarna heel goed uitspuiten met remreiniger en laten drogen.

Hoe klinkt dat?
Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk ook motors liet inlopen in water. Formidabel wat een smurrie er dan uit die motor komt!
EN heb eigenlijk nooit ondervonden dat die motor problemen had.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Afropussy wo mei 19, 2010 2:15 pm

Ik heb jaren meegedaan in stock. Motoren getuned voor mezelf, anderen, BK's, EK's en WK's. Als ik deelnam in Belgie en 3 rondes meer reed als de concurentie was ik natuurlijk de valsspeler. Ik moest maar rondlopen in de pits en hoorde iedereen roddelen dat mijn motor wel illegaal moest zijn. Als ik dan op een EK toekwam was iedereen net zo snel als mij. In Belgie is er gewoon te weinig concurentie en kennis van techniek. Als er een snelheidverschil is, is de persoon in kwestie meteen een valsspeler. Ik was zo pissed als ik achterklap over mij hoorde maar met de jaren gaat dit over. Fact of life: Sommige mensen zullen ALTIJD meer prestaties uit hetzelfde materiaal krijgen en andere mensen zullen ALTIJD jaloers blijven omdat zij het niet kunnen. Handout of niet: Mijn autotje zal ALTIJD sneller zijn als het jouwe! afro Razz
Afropussy
Afropussy
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 6
Woonplaats : Gent
Registration date : 19-05-10

http://www.artinvaders.be/ot4life/

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue wo mei 19, 2010 6:57 pm

Het zullen altijd dezelfde discuties blijven en diegenen die het weten hoe iets te tunen zullen niet allemaal hun geheimen prijs geven, zover is al wel duidelijk.
Iederéén wilt kunnen winnen of het nu puur voor het amuzement is of prestatie gericht.
Men zal naar oplossingen moeten zoeken waarbij men zulke situaties gaat kunnen uitsluiten, maar meestal zijn er dan steeds de veel te dure oplossingen.
Wat betreft dit onderwerp zekerst niet ten goede komt voor het budget van de stockrijders.

Wsl op naar de volgende discutiepunten Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van ..l3art.. wo mei 19, 2010 8:23 pm

misschien moeten we volgend seizoen maar eens met deze motor in de stock klasse gaan rijden:

Reglement Stock - Pagina 2 10091500p
Reglement Stock - Pagina 2 10091500a
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue wo mei 19, 2010 8:27 pm

Dat is wat ik in het begin van deze topic al had voorgesteld, maar zoals Marino al aanhaalde zal dat voor de beginnende piloten 'n serieuze extra investering zijn en kan dat juist die mensen het wedstrijdrijden afschrikken.
Maar het zou wel 'n oplossing kunnen zijn.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Afropussy do mei 20, 2010 2:28 pm

Met eender welke motor zullen er nog verschillen blijven. Zo'n autotje in elkaar zetten vergt veel kennis en kunde. In stock nog meer als in mod. Vanwege de zwakkere motor maakt wrijving veel meer uit. Hand out is het eerlijkst maar er is niemand die hem daar serieus mee kan bezig houden want dit vergt tijd, kennis en geld v.d. organisatie.
Afropussy
Afropussy
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 6
Woonplaats : Gent
Registration date : 19-05-10

http://www.artinvaders.be/ot4life/

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van ..l3art.. do mei 20, 2010 10:51 pm

nog een ander idee om het een beetje eerlijk te houden en goedkoop:
De TamiyaCup organisatie koopt ongeveer 30 dezelfde standaard motortjes aan voor het seizoen begint, de eerste wedstrijd koopt elke stockrijder een motortje, elke piloot zijn eigen motortje waar een heel seizoen mee gereden word. Na de wedstrijd haal je de motor uit de wagen en de wedstrijdleiding houdt de motoren bij tot volgende race, zo kan niemand thuis met de motortjes prutsen. enkel uitkuisen met remreiniger en wat olie om te smeren is toegelaten. Na de laatste wedstrijd mag iedereen z'n motortje mee naar huis nemen.
Elk seizoen worden er nieuwe motortjes aangekocht.

Zo is er meer controle op de motoren en kan er minder geprutst worden.. wel meer werk voor de stock rijders, maar dat hebben ze aan hun eigen te danken.
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Afropussy ma mei 24, 2010 2:20 pm

..l3art.. schreef:nog een ander idee om het een beetje eerlijk te houden en goedkoop:
De TamiyaCup organisatie koopt ongeveer 30 dezelfde standaard motortjes aan voor het seizoen begint, de eerste wedstrijd koopt elke stockrijder een motortje, elke piloot zijn eigen motortje waar een heel seizoen mee gereden word. Na de wedstrijd haal je de motor uit de wagen en de wedstrijdleiding houdt de motoren bij tot volgende race, zo kan niemand thuis met de motortjes prutsen. enkel uitkuisen met remreiniger en wat olie om te smeren is toegelaten. Na de laatste wedstrijd mag iedereen z'n motortje mee naar huis nemen.
Elk seizoen worden er nieuwe motortjes aangekocht.

Zo is er meer controle op de motoren en kan er minder geprutst worden.. wel meer werk voor de stock rijders, maar dat hebben ze aan hun eigen te danken.

Da helpt niks. Betere piloten zullen hun motortjes nog altijd beter kunnen preparen en 't verschil zal zo tegen het eind v.h. jaar alleen maar groter worden.
Afropussy
Afropussy
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 6
Woonplaats : Gent
Registration date : 19-05-10

http://www.artinvaders.be/ot4life/

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Afropussy ma mei 24, 2010 2:41 pm

In mijn opinie is er is maar 1 oplossing. Fair voor iedereen, kost niks, zorgt voor spectakel en is eigenlijk een soort beloning die aantoont hoe goed je wel bent.

Gewicht handicap zoals in de echte racerij.
Een vb:
Eindklassement:
1e +70gr 2e +50gr 3e +30gr 4e +0gr 5e en lager -30gr

Snelste race ronde:
1e +20gr 2e +20gr 3e +20gr

Qulifikatie:
1e +20gr 2e +20gr 3e +20gr

Maximum handicap: +200gr

Aan de hand van het klassement is dit niet veel meer werk om bij te houden als het totaal punten. Bij de technische inspectie heeft men een lijst bij de hand hoeveel elke deelnemer moet wegen. Auto MOET goed herkenbaar zijn met het juiste nummer (anders volgt sanktie. Organisatie moet ook voldoende en goede nummerstickers hebben) en het aantal gewicht moet ook zichtbaar zijn dmv stickers op de body: vb, geel bolletje is +70gr, rood bolletje +50gr, enz.
Afropussy
Afropussy
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 6
Woonplaats : Gent
Registration date : 19-05-10

http://www.artinvaders.be/ot4life/

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 2 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum