Zaterdag PK Racing
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zaterdag PK Racing
Ik ga morgen (zaterdag 30 januari) samen met nog 2 tamiyarijders eens trainen in Dordrecht bij PK racing in Dordrecht. Tijd om m'n nieuwe zender, regelaar en motor te testen
Voor wie zin heeft:
Openingsuren: 10.00 - 15.45 u
Gast rijders betalen € 10.00 per dag of avond.
http://www.pkracing.nl/
Voor wie zin heeft:
Openingsuren: 10.00 - 15.45 u
Gast rijders betalen € 10.00 per dag of avond.
http://www.pkracing.nl/
Re: Zaterdag PK Racing
't was plezant, alleen de boardings zorgen wel voor stukken als ge er iets te hard ingaat.
Mijn brushless motor werkt goed, ik kan er zelfs 20 a 25 minuten mee rijden met mijn nieuwe lipo, dat moest ik met mijn 23t brushed motor niet proberen want die stond na 5 minuten al bijna in brand.
Mijn brushless motor werkt goed, ik kan er zelfs 20 a 25 minuten mee rijden met mijn nieuwe lipo, dat moest ik met mijn 23t brushed motor niet proberen want die stond na 5 minuten al bijna in brand.
Dat komt wsl omdat je de ideale verhouding hebt toegepast.
De opgegeven verhouding bedraagt rond de 7, tot op heden heb ik er zelf ook nog nooit problemen mee gehad dat de motor te warm zou worden.
Al heb ik wel opgemerkt dat de standaard regelaar van tamiya en die van michel (yeah racing dacht ik) toch voor 'n verschil zorgen in de warmte van de motor.
Die van mij had amper 22° en die van michel had bijna het dubbele, tussen de 5 a 10 minuten training.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar hoe de motor gaat presteren als het terug warmer gaat worden en we dan ook op de grotere circuits gaan rijden.
@Jan,
Je moet van die boardings wegblijven hé
De opgegeven verhouding bedraagt rond de 7, tot op heden heb ik er zelf ook nog nooit problemen mee gehad dat de motor te warm zou worden.
Al heb ik wel opgemerkt dat de standaard regelaar van tamiya en die van michel (yeah racing dacht ik) toch voor 'n verschil zorgen in de warmte van de motor.
Die van mij had amper 22° en die van michel had bijna het dubbele, tussen de 5 a 10 minuten training.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar hoe de motor gaat presteren als het terug warmer gaat worden en we dan ook op de grotere circuits gaan rijden.
@Jan,
Je moet van die boardings wegblijven hé
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Het is niet altijd even makkelijk als je over een brug en onder een tunnel moet rijden maar je hebt gelijk.
Ik heb nog nooit onder 'n tunnel gereden, wel door 'n tunnel
PK heeft 'n zeer mooi circuit maar omwille van dat tunneltje zou ik er zelf niet zo snel gaan rijden.
Wil ten allen tijde oogcontact met mijn wagentje kunnen houden
PK heeft 'n zeer mooi circuit maar omwille van dat tunneltje zou ik er zelf niet zo snel gaan rijden.
Wil ten allen tijde oogcontact met mijn wagentje kunnen houden
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
ik was den brokkenpiloot zaterdag Zeker int begin, veel power door de lipo + brushless en dan het circuit nog wa leren kennen.. tege het einde van de dag ging het wel lekker, ma volgens mij hebben ze de boarding speciaal zo hard gemaakt om de winkel goe te laten draaien..
Maar voor de rest een tof circuit..
Zo'n brushless mag rond de 70° worden dachtk, en volgens mij ga je in de zomer minder last met nen brushless hebbe dan met de oude brushed motoren..
Maar voor de rest een tof circuit..
Zo'n brushless mag rond de 70° worden dachtk, en volgens mij ga je in de zomer minder last met nen brushless hebbe dan met de oude brushed motoren..
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdag 23 Mei - Ronse
» Zaterdag 30 Mei - Roeselare
» Tamiya Cup Houthalen
» Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club
» TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 22 Januari
» Zaterdag 30 Mei - Roeselare
» Tamiya Cup Houthalen
» Openingswedstrijd Tamiyacup 2015 @ GTM RC Club