f104 probleem
+2
Ally
andy
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
f104 probleem
hallo.stuk c5 van mijn f104 waar de motor op staat en de t bar mee verbonden is breekt maar telkens weer:|
naart schijnt is het met de reinforced carbon versie hetzelfde . als ik geen oplossing vind kan ik de volgende tamiyacup iun zarren op mijn buik schrijven:(
kan er mij iemand helpen?
naart schijnt is het met de reinforced carbon versie hetzelfde . als ik geen oplossing vind kan ik de volgende tamiyacup iun zarren op mijn buik schrijven:(
kan er mij iemand helpen?
andy- Won't go
- Number of posts : 82
Registration date : 18-01-11
Re: f104 probleem
das inderdaad een stuk dat bij een impact met de achterwielen kan breken. de reinforced is sterker, maar breekt soms ook. het is dat, of iets anders zal breken.
dus: voldoende reserve hebben ... iets anders kan je daar niet aan doen.
helaas heb ik die niet meer liggen.
dus: voldoende reserve hebben ... iets anders kan je daar niet aan doen.
helaas heb ik die niet meer liggen.
...minder crashen dan ;-)
Maar 't is idd beu als je niet kan rijden als je onvoldoende spares hebt, en de F104's+ stukken zijn nu ook niet zo courant te vinden om de hoek :-(
Maar 't is idd beu als je niet kan rijden als je onvoldoende spares hebt, en de F104's+ stukken zijn nu ook niet zo courant te vinden om de hoek :-(
crashingbird- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 105
Registration date : 09-04-08
tekst verwijderd
Laatst aangepast door Ally op za maa 02, 2013 8:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verstand stond nog af ;-))
dat word me wat duur als ik iedere race 30 euro onderstelletjes moet kopen:)ben eens bezig aant proberen om het wat te verstevigen met aluminium en dan maar hopen dat het niks aan de rijeigenschappen doet.en dat dan in plaats mijn t bar niet breekt;)zullen zien bedankt voor de reacties grtz
andy- Won't go
Andy, ik heb wel een reserve op mijn tweede auto. Als je het nodig hebt kan je het gebruiken hoor.
Ally, ik weet dat je de mensen wil helpen, maar het onderdeel kan ook gewoon in een Belgische winkel gekocht worden. Baillien, tamiyarcshop en anderen hebben het wel op stock hoor.
Als een buitenlandse winkel de Tamiyacup sponsort, of de hosting van deze site betaald (wat T2m doet) kan je ernaar verwijzen. Nu vindt ik dat niet opportuun en ik wil er verder ook niet over discussieren.
Nu profiteren de buitenlandse winkels gewoon van het succes van de Tamiyacup en de inspanningen die onze Belgische winkels leveren om Tamiya en andere rc merken te blijven volgen. Sommige buitenlandse winkels zijn eigenlijk verdoken sattelietwinkels van buitenlandse invoerders. De stock bevindt zich gewoon bij de invoerder en via ftp wordt de stocklijst up to date gehouden. Onze winkels nemen voorraad en investeren dus echt in het merk ipv via goedkope prijzen klanten weg te kapen.
Ik heb dus enorm veel respect voor iedere winkel en de manier waarop zij hun zaak runnen, zeker in deze moeilijke tijden.
Ally, ik weet dat je de mensen wil helpen, maar het onderdeel kan ook gewoon in een Belgische winkel gekocht worden. Baillien, tamiyarcshop en anderen hebben het wel op stock hoor.
Als een buitenlandse winkel de Tamiyacup sponsort, of de hosting van deze site betaald (wat T2m doet) kan je ernaar verwijzen. Nu vindt ik dat niet opportuun en ik wil er verder ook niet over discussieren.
Nu profiteren de buitenlandse winkels gewoon van het succes van de Tamiyacup en de inspanningen die onze Belgische winkels leveren om Tamiya en andere rc merken te blijven volgen. Sommige buitenlandse winkels zijn eigenlijk verdoken sattelietwinkels van buitenlandse invoerders. De stock bevindt zich gewoon bij de invoerder en via ftp wordt de stocklijst up to date gehouden. Onze winkels nemen voorraad en investeren dus echt in het merk ipv via goedkope prijzen klanten weg te kapen.
Ik heb dus enorm veel respect voor iedere winkel en de manier waarop zij hun zaak runnen, zeker in deze moeilijke tijden.
David_j- forum-noobie
- Number of posts : 18
Registration date : 30-01-13
@Andy,
Normaal gezien mag je niet met zelfgemaakte onderdelen op de tamiyacup rijden, dat is niet conform het reglement.
Maar als je het op een originele manier toch rijdensklaar wilt maken dan weet David_j wel 'n oplossing (@David_j , remember Bierset 2 jaar geleden? )
Normaal gezien mag je niet met zelfgemaakte onderdelen op de tamiyacup rijden, dat is niet conform het reglement.
Maar als je het op een originele manier toch rijdensklaar wilt maken dan weet David_j wel 'n oplossing (@David_j , remember Bierset 2 jaar geleden? )
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
ik zal eens rondsnuisteren mischien probeer ik toch eens de carbon reinforced versie.maar daarmee ist probleem van de snelbrekende stuk nog niet opgelost want ik weet nog iemand die er in 1 race 3 heefd vervangen.er moet dus toch een reden zijn waarom dit zo snel breekt en altijd op de zelfde plaats.grtz
andy- Won't go
met een F1 moet je dus wel iets voorzichtiger rijden dan met een touring wagen. Ik heb dat stuk nog nooit stuk gereden, enkel 1 van die diffusor vinnen is bij mij afgebroken (en daar rijd ik nu nog steeds mee rond)maar heb nog nooit dat onderdeel stuk gereden.
Persoonlijk denk ik zelfst dat je beter af bent met het standaard onderdeel dan met het carbon versterkt onderdeel. Carbon versterkt onderdeel is harder van materiaal en dus sneller breekbaar. Niet elk optie onderdeel is beter, al heeft het uiteraard wel altijd zijn doel.
Persoonlijk denk ik zelfst dat je beter af bent met het standaard onderdeel dan met het carbon versterkt onderdeel. Carbon versterkt onderdeel is harder van materiaal en dus sneller breekbaar. Niet elk optie onderdeel is beter, al heeft het uiteraard wel altijd zijn doel.
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Andy,
Ik heb dit stuk mee op reserve , je mag er gerust een gebruiken.
Je zal zeker kunnen rijden.
Ik heb dit stuk mee op reserve , je mag er gerust een gebruiken.
Je zal zeker kunnen rijden.
PATRICK- forum-noobie
- Number of posts : 20
Registration date : 23-10-10
dank u patrick;) maar heb er ondertussen ook ng 1 besteld en normaal krijg ik die vandeweek nog.alleen zou ik graag eens weten hoe dat zelfde stuk telkens weer zo makkelijk breekt want anders gaan we niets anders mogen doen of stukjes bestellen:shock: tis ook niet dat ik van de ene muur tegen de andere rij he:)moja zullen zien ;groetjes
andy- Won't go
Andy
Wel ik heb al geleerd dat een F1 auto afstellen van heel kleine details afhankelijk is, en dan ben ik nog een leek met dit type auto.
Dus zolang we dit niet onder de knie krijgen zullen we wel eens meer hier en daar in het decor hangen.
Wat we vooral niet mogen doen is de snelle mannen proberen te volgen , want daarvoor is onze wagen nog niet klaar en vooral wij zelf ook niet.
In zarren is het rechte stuk zeer gevaarlijk , Lorenzo heeft nu metalen U deeltjes geplaatst aan de koppelingen van de afbakening ,hij heeft ook gedaan om goed te doen maar wel erg gevaarlijk als de onderkant van de auto dit raakt.
Vooral rustig rijden , de snelheid zal er wel vanzelf in komen.
De ene kan dan ook weer veel beter rijden dan de andere , en dat mogen we vooral niet vergeten , ik bedoel daar zeker niet mee dat je niet kan rijden hoor maar reken mezelf ook nog zeker bij de mindere rijders met zo een F1 karretje en kijk eens naar de rondetijden van de toppers die horen bij de snelsten van alle klassen.
Zie zelf als bv. Michel eens met mijn wagen rijd dat hij rapper gaat dan ikzelf , wat ik niet kan zeggen als ik met zijn auto rij , dus de persoon aan de zender zit er voor veel tussen.
We moeten onszelf wat tijd geven om dit aan te leren,met als resultaat hoe beter we zelf worden hoe minder fouten en hoe minder wisselstukken.
Wel ik heb al geleerd dat een F1 auto afstellen van heel kleine details afhankelijk is, en dan ben ik nog een leek met dit type auto.
Dus zolang we dit niet onder de knie krijgen zullen we wel eens meer hier en daar in het decor hangen.
Wat we vooral niet mogen doen is de snelle mannen proberen te volgen , want daarvoor is onze wagen nog niet klaar en vooral wij zelf ook niet.
In zarren is het rechte stuk zeer gevaarlijk , Lorenzo heeft nu metalen U deeltjes geplaatst aan de koppelingen van de afbakening ,hij heeft ook gedaan om goed te doen maar wel erg gevaarlijk als de onderkant van de auto dit raakt.
Vooral rustig rijden , de snelheid zal er wel vanzelf in komen.
De ene kan dan ook weer veel beter rijden dan de andere , en dat mogen we vooral niet vergeten , ik bedoel daar zeker niet mee dat je niet kan rijden hoor maar reken mezelf ook nog zeker bij de mindere rijders met zo een F1 karretje en kijk eens naar de rondetijden van de toppers die horen bij de snelsten van alle klassen.
Zie zelf als bv. Michel eens met mijn wagen rijd dat hij rapper gaat dan ikzelf , wat ik niet kan zeggen als ik met zijn auto rij , dus de persoon aan de zender zit er voor veel tussen.
We moeten onszelf wat tijd geven om dit aan te leren,met als resultaat hoe beter we zelf worden hoe minder fouten en hoe minder wisselstukken.
PATRICK- forum-noobie
Dit nog vergeten.
In gelijk welke wedstrijd zijn er altijd maar twee tevreden nl; de eerste omdat hij gewonnen is en de voorlaatste omdat hij de laatste niet is.
Ikzelf hoor nog bij die laatste , gezien de uitslagen ben ik ook al een keer tevreden geweest.
In gelijk welke wedstrijd zijn er altijd maar twee tevreden nl; de eerste omdat hij gewonnen is en de voorlaatste omdat hij de laatste niet is.
Ikzelf hoor nog bij die laatste , gezien de uitslagen ben ik ook al een keer tevreden geweest.
PATRICK- forum-noobie
je hebt gelijk patrick mijn eerste doel voor zondag is zo weinig mogelijk crashen en de boel heel terachten te houden:)eindelijk is het van het rijden zelf dat je moet genieten en niet van je eindresultaat er is bovendien toch geen huis mee te winnen;)we zouden eindelijk al fier moeten zijn dat we F1 piloten zijn:Pgrtz tot zondag
andy- Won't go
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: