TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013
+6
Kristof Dehert
ErikJan
Dafke
Jan V.
Ally
..l3art..
10 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2013
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013
Op 20 januari gaat het nieuwe TamiyaCup seizoen van start.
Deze zal doorgaan bij GTMrc club te Vosselaar.
Naar gewoonte is daar een gezellige sfeer onder de piloten en zijn alle faciliteiten voor handen.
Zoals vorig seizoen wordt er een Paint Contest georganiseerd voor de mooiste bolides, alle deelnemers van de race zijn automatisch ingeschreven voor de paint contest.
Niet alleen de mooiste body's vallen in de prijzen maar het modelbouw magazine "Modelbouw Aktueel"verloot enkele proefabonnementen onder alle deelnemers van de Paint Contest!
Reglementen en info vind je op:
www.tamiya.be
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013
inschrijven voor de eerste wedstrijd zal kunnen vanaf 1 januari!
Ondertussen is de kalender aangepast en kan je de eerste helft van het seizoen al in je agenda noteren, de buitenwedstrijden komen later op de kalender.
Ondertussen is de kalender aangepast en kan je de eerste helft van het seizoen al in je agenda noteren, de buitenwedstrijden komen later op de kalender.
De circuit layout zoals het nu ligt zal ook gebruikt worden op de tamiyacup.
De kalender voor het voorjaar van 2013 staat online, dus op volgende dagen kan je komen trainen als niet-lid:
do 03/01
do 10/01
do 17/01
Zondag 20/01 is het tamiyacup.
Het tapijt is vernieuwd en is 30m lang nu (5m langer dan voorheen).
Circuit lengte met de huidige layout is 103m.
Enkele foto's van verleden jaar:
Pits (rechts):
Pilootstand (3m hoog):
circuitoverzicht:
en niet te vergeten: de catering
Beschikbare faciliteiten:
* tafels en stoelen (we hebben er normaal voldoende voor iedereen zoals je op de foto's kan zien, maar breng voor alle veiligheid zelf iets mee indien nodig)
* 220V per tafelrij (zorg wel voor een stekkerblok)
* toiletten
* compressor
* allerhande drank en eten (hotdog, hamburger, verse soep, ...)
* verwarmde hal (afhankelijk van de buitentemperatuur (winter!), dus voorzie warme kleren)
Tot zondag 20 januari of op een training !
De kalender voor het voorjaar van 2013 staat online, dus op volgende dagen kan je komen trainen als niet-lid:
do 03/01
do 10/01
do 17/01
Zondag 20/01 is het tamiyacup.
Het tapijt is vernieuwd en is 30m lang nu (5m langer dan voorheen).
Circuit lengte met de huidige layout is 103m.
Enkele foto's van verleden jaar:
Pits (rechts):
Pilootstand (3m hoog):
circuitoverzicht:
en niet te vergeten: de catering
Beschikbare faciliteiten:
* tafels en stoelen (we hebben er normaal voldoende voor iedereen zoals je op de foto's kan zien, maar breng voor alle veiligheid zelf iets mee indien nodig)
* 220V per tafelrij (zorg wel voor een stekkerblok)
* toiletten
* compressor
* allerhande drank en eten (hotdog, hamburger, verse soep, ...)
* verwarmde hal (afhankelijk van de buitentemperatuur (winter!), dus voorzie warme kleren)
Tot zondag 20 januari of op een training !
..l3art.. schreef:inschrijven voor de eerste wedstrijd zal kunnen vanaf 1 januari!
Je kan vanaf nu inschrijven op www.tamiya.be
Groetjes en gelukkig nieuwjaar voor iedereen !
Opgelet!
Vergeet niet je rijhoogte na te kijken.
Ons GTM huisreglement verplicht 5mm voor touring en 4mm voor F1 en dit om het tapijt niet te beschadigen.
Dit zal tijdens de technische controles streng nagekeken worden.
Ook kappen die de grond raken tijdens het rijden kunnen niet en deze piloten zullen direct (nog tijdens de heat) naar de pits verwezen worden waar ze dit kunnen aanpassen en dan pas verder rijden. Met een kap die de grond raakt zal je niet toegelaten worden de heat af te maken. Tijdens de vrije training voor de wedstrijd begint (tussen 8u en 10u) kan je dit perfect afstellen, dus er zijn geen geldige verklaringen waarom je zo gestart bent.
Vergeet niet je rijhoogte na te kijken.
Ons GTM huisreglement verplicht 5mm voor touring en 4mm voor F1 en dit om het tapijt niet te beschadigen.
Dit zal tijdens de technische controles streng nagekeken worden.
Ook kappen die de grond raken tijdens het rijden kunnen niet en deze piloten zullen direct (nog tijdens de heat) naar de pits verwezen worden waar ze dit kunnen aanpassen en dan pas verder rijden. Met een kap die de grond raakt zal je niet toegelaten worden de heat af te maken. Tijdens de vrije training voor de wedstrijd begint (tussen 8u en 10u) kan je dit perfect afstellen, dus er zijn geen geldige verklaringen waarom je zo gestart bent.
Ally, van wanneer tot wanneer zijn jullie open op donderdag?
Dafke- Beginner
- Number of posts : 40
Registration date : 23-01-11
telling systeem
Er is blijkbaar een verschil in de nieuwe MyLaps transponders.
Er is de "Hybrid" RC4 transponder
Werken WEL
en de "gewone" RC4 transponder
Werken NIET
Het software systeem van Vosselaar is nog niet geupdate en de nieuwe "gewone" RC4 transponders werken dus nog niet.
Laat ons op tijd iets weten als je al zo eentje hebt, dan kunnen we een andere in de plaats geven.
Er is de "Hybrid" RC4 transponder
Werken WEL
en de "gewone" RC4 transponder
Werken NIET
Het software systeem van Vosselaar is nog niet geupdate en de nieuwe "gewone" RC4 transponders werken dus nog niet.
Laat ons op tijd iets weten als je al zo eentje hebt, dan kunnen we een andere in de plaats geven.
ligt dat nu aan mij? of lopen die inschrijvingen wel heel traag binnen dit jaar?
Dafke- Beginner
- Number of posts : 40
Registration date : 23-01-11
Dafke schreef:ligt dat nu aan mij? of lopen die inschrijvingen wel heel traag binnen dit jaar?
Ge moogt altijd reclame maken he David
Voor de F1 liefhebbers van Vosselaar, deze komt binnenkort uit van Tamiya:
Ferrari F2012
Ferrari F2012
Weliswaar mooi gemodelleerd, maar er is toch geen F1 liefhebber die met dit gedrocht gaat rijden?
ErikJan- Won't go
- Number of posts : 58
Registration date : 06-09-11
2012 was beetje raar kwa aero ... maar ik ind het wel een leuke bodie, en als kit op de F104 V2 ... mss rijd ik er wel op in de 2de race
Kristof Dehert- forum-noobie
- Number of posts : 1
Registration date : 14-01-13
Ik denk niet dat deze body op een V2 als kit gaat verkocht worden, op de foto is duidelijk te zien dat de linkerkant v/d motor pot van de eerste 104 versie is.
Dus betekend dit ook dat de body later dan de kit zal verkocht worden en dan vermoed ik dat we deze body nog niet op de 2é tamiycup van dit jaar zullen zien rijden.
Persoonlijk vindt ik deze body wel iets moois hebben, vind hem veel mooier dan de mclaren body.
Dus betekend dit ook dat de body later dan de kit zal verkocht worden en dan vermoed ik dat we deze body nog niet op de 2é tamiycup van dit jaar zullen zien rijden.
Persoonlijk vindt ik deze body wel iets moois hebben, vind hem veel mooier dan de mclaren body.
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Dafke schreef:ligt dat nu aan mij? of lopen die inschrijvingen wel heel traag binnen dit jaar?
vooral mini en stock is niet zoveel animo als verleden jaar (tot nu toe ).
waar zitten al die mini rijders?
dat was verleden jaar toch ook een goed gevulde reeks?
het zijn gewoonlijk de paar laatste dagen dat de teller nog serieus omhoog gaat ...
59 inschrijvingen ... 't zal aan het weer liggen zekers?
Leuke dag gehad, goede organisatie, prima hamburger, en leuke races gezien.
Dank voor het hele GTMRC team voor de organisatie
(Foto's zal ik later vanavond naar Bart sturen voor plaating ergens op de website)
Dank voor het hele GTMRC team voor de organisatie
(Foto's zal ik later vanavond naar Bart sturen voor plaating ergens op de website)
ErikJan- Won't go
- Number of posts : 58
Registration date : 06-09-11
Geslaagde dag, leuke races, lekkere burgers... Ik heb de webmaster 35 pics gemaild. Is de resolutie 640x480 ok? Of mag het wat groter?
alwin- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 137
Registration date : 09-04-08
Graag willen we alle aanwezige piloten nog eens bedanken voor de deelname ondanks het strenge winterweer
Alles is vlot gegaan en er zijn enkele spannende races gereden.
Op naar de volgende!
Alles is vlot gegaan en er zijn enkele spannende races gereden.
Op naar de volgende!
Enkele spannende races hebben we inderdaad gezien.
Maar daarbij ondervond ik ook weinig sportieve reeksen, en bedoel hier de F 1 klassen , dacht dat de meer ervaren rijders sportiever waren.
Maar daarbij ondervond ik ook weinig sportieve reeksen, en bedoel hier de F 1 klassen , dacht dat de meer ervaren rijders sportiever waren.
PATRICK- forum-noobie
- Number of posts : 20
Registration date : 23-10-10
Zekers een geslaagde openingswedstrijd voor 2013! Bedankt aan de mensen van GTMrc voor deze leuke wedstrijd, alles was weer dik in orde!
Erik-Jan & modelbouw aktueel wil ik nog bedanken voor de sponsoring.
De foto's heb ik naar m'n broer doorgestuurd, als hij tijd vind zal hij ze op de website plaatsen, alsook het klassement.
Op naar volgende wedstrijd bij Yellow in Bredene op 10 februari!
Erik-Jan & modelbouw aktueel wil ik nog bedanken voor de sponsoring.
De foto's heb ik naar m'n broer doorgestuurd, als hij tijd vind zal hij ze op de website plaatsen, alsook het klassement.
Op naar volgende wedstrijd bij Yellow in Bredene op 10 februari!
aan patrick:
Aangezien er 20 piloten waren en jij in de B-finale zat (je beste qualif was 18 rondes, de top3 draaiden er 23) is het logisch dat je daar de nog onervaren en nieuwe F1 piloten zal tegenkomen. Dus ik kan niet zeggen dat je uitspraak me verrast.
Zo te zien heb je serieuze pech gehad aangezien je geen enkele finale uitgereden hebt ...
In de A-finale kan ik niet zeggen dat er onsportief gereden is. Ongelukjes links en rechts kan je niet vermijden natuurlijk.
Aangezien er 20 piloten waren en jij in de B-finale zat (je beste qualif was 18 rondes, de top3 draaiden er 23) is het logisch dat je daar de nog onervaren en nieuwe F1 piloten zal tegenkomen. Dus ik kan niet zeggen dat je uitspraak me verrast.
Zo te zien heb je serieuze pech gehad aangezien je geen enkele finale uitgereden hebt ...
In de A-finale kan ik niet zeggen dat er onsportief gereden is. Ongelukjes links en rechts kan je niet vermijden natuurlijk.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013
» TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 22 Januari
» 1ste TAMIYACUP - GTMRC (Vosselaar)
» TamiyaCup 2013
» TamiyaCup 6 - MRG (Genk) - 5 mei 2013
» TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 22 Januari
» 1ste TAMIYACUP - GTMRC (Vosselaar)