Welk chassis voor een gymkhana rally wagen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk chassis voor een gymkhana rally wagen
Hey iedereen,
Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen, een vriend van me en ikzelf hebben zin in een
gymkhana wagen te bouwen, ik vind traxxas maar niets dus had tamiya in gedachte.
Nu heb ik hier al wat zitten lezen en dacht ik het volgende, feel free to comment als jij het
anders zou zien.
Wat we willen bereiken is een wagen voor gymkhana dus drift/gravel rijden huidige keuze zou
op een DF03RA chassis zijn wat denken jullie hier van ? daar we ook naar de toekomst motor
en regelaar gaan swappen dacht ik aan de :
Mitsubishi Lancer Evo V DF03RA
Wat denken jullie hier van daar Tamiya voor mij nog vrij onbekend terrein is.
Thx
Greets Vipe
Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen, een vriend van me en ikzelf hebben zin in een
gymkhana wagen te bouwen, ik vind traxxas maar niets dus had tamiya in gedachte.
Nu heb ik hier al wat zitten lezen en dacht ik het volgende, feel free to comment als jij het
anders zou zien.
Wat we willen bereiken is een wagen voor gymkhana dus drift/gravel rijden huidige keuze zou
op een DF03RA chassis zijn wat denken jullie hier van ? daar we ook naar de toekomst motor
en regelaar gaan swappen dacht ik aan de :
Mitsubishi Lancer Evo V DF03RA
Wat denken jullie hier van daar Tamiya voor mij nog vrij onbekend terrein is.
Thx
Greets Vipe
Viper_gts- forum-noobie
- Number of posts : 1
Registration date : 21-09-11
Re: Welk chassis voor een gymkhana rally wagen
Ik denk dat het Tamiya DF-03Ra chassis wel geschikt is voor gymkhana. Standaard zitten op deze auto de CVA Mini Oil dempers. Hier kan je misschien beter wat zwaardere olie in doen en iets straffere veren steken. Waarschijnlijk dat de auto anders te veel gaat "hangen" in de bochten en niet zo goed zal driften. Kan ook zijn dat die Tamiya Block Tires die erop zitten iets teveel grip gaan hebben om goed te kunnen driften.
Soortgelijke onderwerpen
» chassis voor 416
» motoren voor tamiya tt-01 type e. gechikt voor originele regelaar.
» Lot onderdelen voor Tamiya TA05 chassis
» Alfa kapje voor Tamiya M chassis + set van 4 velgen
» TA05 V2 Chassis (voor reserve onderdelen of conversie naar V2)
» motoren voor tamiya tt-01 type e. gechikt voor originele regelaar.
» Lot onderdelen voor Tamiya TA05 chassis
» Alfa kapje voor Tamiya M chassis + set van 4 velgen
» TA05 V2 Chassis (voor reserve onderdelen of conversie naar V2)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: