5de TAMIYACUP - MRG Genk (08/05/2011)
+3
jmellipse
ligfiets
..l3art..
7 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2011
Pagina 1 van 1
5de TAMIYACUP - MRG Genk (08/05/2011)
inschrijvingen voor de 5de wedstrijd op het nieuwe (2010) buitencircuit van MRG te Genk zijn geopend.. Vorig seizoen hebben we er de eerste wedstrijd ooit op het nieuwe circuit mogen rijden, zeer leuke ervaring, maar er was toen nog een beetje weinig grip op het juist nieuwe asfalt... Na enkele behandelingen en wat meer rubber op de baan zal er dit jaar veel meer grip voor handen zijn!
Dit belooft veel goeds
inschrijvingen
Dit belooft veel goeds
inschrijvingen
..l3art..- Beyond salvation
- Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08
Re: 5de TAMIYACUP - MRG Genk (08/05/2011)
Zal de baan zaterdag 7 mei om te trainen geopend zijn ?
ligfiets- Won't go
- Number of posts : 84
Registration date : 11-12-08
Zijn er ook GT tuned motoren te koop voor de mini klasse op de wedstrijdag zelf ? Of heeft er iemand misschien een reserve ?
Ik heb er een besteld, maar weet niet of die op tijd binnen is.
-Joost
Ik heb er een besteld, maar weet niet of die op tijd binnen is.
-Joost
jmellipse- forum-noobie
- Number of posts : 11
Registration date : 30-04-11
@ ligfiets
morgen (woensdag) namiddag kan er wel gereden worden.. De CLub vraagt 10€ voor een dagpas. Ik zal er ook zijn om de telling al te testen voor alle zekerheid!
Zaterdagnamiddag normaal ook, maar ik zal het morgen even vragen.
@jmellipse
een nieuwe GT-tuned motor heb ik niet meer, maar hier is een lijst met winkels: lijst
best proberen bij: Ballien, EP Fun, MCM, MC Ronse ....
morgen (woensdag) namiddag kan er wel gereden worden.. De CLub vraagt 10€ voor een dagpas. Ik zal er ook zijn om de telling al te testen voor alle zekerheid!
Zaterdagnamiddag normaal ook, maar ik zal het morgen even vragen.
@jmellipse
een nieuwe GT-tuned motor heb ik niet meer, maar hier is een lijst met winkels: lijst
best proberen bij: Ballien, EP Fun, MCM, MC Ronse ....
wedstrijdinfo Genk
Gisteren ben ik even op de piste geweest, het circuit ligt er heel proper bij!
zaterdag kan er nog getraind worden vanaf smiddags met een dagpasje van 10€ voor piloten die geen lid zijn in Genk.
De parking is aangelegt nu met kiezelsteentjes en de bocht van de motorcross naast het circuit is nu afgeschermd, dus steentjes komen niet meer in de padoc of op het circuit.
Ze gaan zondagmorgen het circuit nog een beetje afstoffen (stofzuigen), voor maximale grip!
ook hebben ze nu tenten gezet in de padoc om beschermt te zijn tegen de regen en de zon. Volgens voorlopige weerberichten zal het voornamelijk zon zijn en temperaturen rond de 25°!
We gaan werken met de Tamiya handout transponders zoals in Ronse en de mensen van Genk zorgen voor het wedstrijdverloop.
Als laatste nog, gaan ze zorgen voor een hapje en een drankje tijdens de middag in de kantine!
TOT ZONDAG!
TamiyaCup Team
ps: piloten die in Roeselare aanwezig waren rijden in Genk gratis mee.
zaterdag kan er nog getraind worden vanaf smiddags met een dagpasje van 10€ voor piloten die geen lid zijn in Genk.
De parking is aangelegt nu met kiezelsteentjes en de bocht van de motorcross naast het circuit is nu afgeschermd, dus steentjes komen niet meer in de padoc of op het circuit.
Ze gaan zondagmorgen het circuit nog een beetje afstoffen (stofzuigen), voor maximale grip!
ook hebben ze nu tenten gezet in de padoc om beschermt te zijn tegen de regen en de zon. Volgens voorlopige weerberichten zal het voornamelijk zon zijn en temperaturen rond de 25°!
We gaan werken met de Tamiya handout transponders zoals in Ronse en de mensen van Genk zorgen voor het wedstrijdverloop.
Als laatste nog, gaan ze zorgen voor een hapje en een drankje tijdens de middag in de kantine!
TOT ZONDAG!
TamiyaCup Team
ps: piloten die in Roeselare aanwezig waren rijden in Genk gratis mee.
Het Circuit ligt aan de kartingbaan in Genk, als je via Antwerpen komt via de E314 moet je de 2de afrit Genk (afrit 32) nemen, de Europalaan loopt door heel Genk dus je GPS stuurt je gegarandeert de foute kant op!
MAP
MAP
Was een leuke dag.
Ging goed vooruit , goei weer en goeie prestaties. Kan het nog beter ?
Buiten hier en daar een accidentje................
Up to Bierset!
Ging goed vooruit , goei weer en goeie prestaties. Kan het nog beter ?
Buiten hier en daar een accidentje................
Up to Bierset!
Olii- Won't go
- Number of posts : 51
Registration date : 28-11-09
in de mini klasse was Ligfiets heel sterk vandaag , zeer goed gereden Christian
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Het was een leuke dag in Genk, goed weer en vlotte reeksen, en niet te veel geruzie en gevloek.
Ik heb niemand foto's zien nemen maar als er zijn, mag je ze altijd doorsturen naar webmaster@tamiya.be dan zetten we ze online op de website > www.tamiya.be
Je kan ook de uitslagen van de qualificaties en finales terug bekijken als je onderstaande weg volgt, let wel dat de eindrangschikking die op die webgsite wordt weergegeven, niet juist is omdat deze anders berekend werd dan het tamiyacup reglement voorschijft. Maar de rondetijden van qualificaties en finales kloppen vanzelfsprekend wel.
Ga naar de website van MRG : www.modelracegenk.be ; klik dan op Wedstrijden - uitslagen ; dan op RC-Timing kader klik en klik dan op Tamiya Eurocup en vervolgens op de klasse die je wil bezien !
Ik heb niemand foto's zien nemen maar als er zijn, mag je ze altijd doorsturen naar webmaster@tamiya.be dan zetten we ze online op de website > www.tamiya.be
Je kan ook de uitslagen van de qualificaties en finales terug bekijken als je onderstaande weg volgt, let wel dat de eindrangschikking die op die webgsite wordt weergegeven, niet juist is omdat deze anders berekend werd dan het tamiyacup reglement voorschijft. Maar de rondetijden van qualificaties en finales kloppen vanzelfsprekend wel.
Ga naar de website van MRG : www.modelracegenk.be ; klik dan op Wedstrijden - uitslagen ; dan op RC-Timing kader klik en klik dan op Tamiya Eurocup en vervolgens op de klasse die je wil bezien !
Ik zou nog is foto's moeten maken he , alleen spijtig dat onze nieuwe niet echt snel is..
Olii- Won't go
- Number of posts : 51
Registration date : 28-11-09
Bedank Michel , maar wie blijft de winnaar , jij natuurlijk .
Proficiaat, jij bent de Ik heb nog veel te leren
Proficiaat, jij bent de Ik heb nog veel te leren
ligfiets- Won't go
- Number of posts : 84
Registration date : 11-12-08
nog veel te leren
nee nee je was echt sterk
nee nee je was echt sterk
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Door het insect dat me heeft gebeten in het weekend waardoor m'n hand dikker en dikker werd, mocht ik van de dokter enkele dagen thuisblijven. Tijd genoeg gehad dus om het klassement op te stellen.
Jullie vinden het klassement op http://www.tamiya.be/klassement.htm
Jullie vinden het klassement op http://www.tamiya.be/klassement.htm
Ik zie geen uitslag van Genk in het klassement staan
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Even op "F5" of refresh klikken als je op de pagina bent.
Het kan zijn dat de pagina van het klassement nog in het cache geheugen van je browser zit en daarom niet opnieuw geladen wordt.
Het kan zijn dat de pagina van het klassement nog in het cache geheugen van je browser zit en daarom niet opnieuw geladen wordt.
idd, heb het kunnen bekijken hoor. Bedankt voor de tip
Nu op naar bierset
Nu op naar bierset
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Soortgelijke onderwerpen
» Klassement TamiyaCup 2011
» 3de TAMIYACUP - MC Ronse (20/03/2011)
» 4de TAMIYACUP - RCR Roeselare (17/4/2011)
» 6de TAMIYACUP - Bierset (29/05/2011)
» 7de Tamiyacup - Houthalen (19/06/2011)
» 3de TAMIYACUP - MC Ronse (20/03/2011)
» 4de TAMIYACUP - RCR Roeselare (17/4/2011)
» 6de TAMIYACUP - Bierset (29/05/2011)
» 7de Tamiyacup - Houthalen (19/06/2011)
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2011
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: