Tamiya Cup Zwevegem
4 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2010
Pagina 1 van 1
Tamiya Cup Zwevegem
Het ziet ernaar uit dat het een lekker weertje zal worden daar op de race te Zwevegem
Breng alvast jullie zonnecrème, zonnebril en strandstoelen mee . (en misschien een koelbox om je wagen na de race in te steken )
Breng alvast jullie zonnecrème, zonnebril en strandstoelen mee . (en misschien een koelbox om je wagen na de race in te steken )
Re: Tamiya Cup Zwevegem
We kunnen toch ook binnen zitten ?
Ze hebben daar TV met F1 op ;-)
speedy_belgium- Tamiya-freak
- Number of posts : 170
Registration date : 12-03-08
Zoals gewoonlijk zullen we in zwevegem kunnen zweten, elk jaar is het daar steeds zomerse temperaturen
Ocharme de motortjes
Ocharme de motortjes
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
speedy_belgium schreef:We kunnen toch ook binnen zitten ?
Inderdaad
Croque Monsieurs en drank zijn ook te vinden in de cafetaria.
Het was een geslaagde dag, enkel de hitte was een probleempke (35 Gr C in de kantine/werkplaats volgens de termometer )
Maar op het circuit zelf was het ook erg warmkes. Mooie gevechtjes gezien maar ook momenten dat er wat overdreven geduwd werd.
Circuit was zeer technisch maar zeker een leuk circuit.
Maar op het circuit zelf was het ook erg warmkes. Mooie gevechtjes gezien maar ook momenten dat er wat overdreven geduwd werd.
Circuit was zeer technisch maar zeker een leuk circuit.
Olii- Won't go
- Number of posts : 51
Registration date : 28-11-09
Het was inderdaad een zeer warme dag, zelfs de transponders hadden het er af en toe lastig mee.
Ikzelf heb met een beetje geluk de overwinning mee naar huis kunnen nemen. Alleen daarom was het al een geslaagde dag voor mij, maar ook nog eens een tombola op het einde van de dag kunnen organiseren was een leuk einde van een spannende, zeer hete, race dag. Op naar een even leuke race in Houthalen zou ik zeggen, liefst geen 35°, ik ben al blij met 27° en geen regen
Op een technisch circuit zal er altijd wel hier en daar een tik gegeven worden aan de mederijders, dat is onvermijdbaar. (en zolang dat niet kwaadwillig gebeurd kunnen we daar mee leven).
Tip van de dag:
Een goede manier van rijden als je iemand per ongeluk aantikt is:
Sorry zeggen en wachten tot degene die je aangetikt hebt weer vertrokken is alvorens zelf verder te rijden. Zo krijg je het minst discussie achteraf en blijft het sportief en eerlijk.
Ikzelf heb met een beetje geluk de overwinning mee naar huis kunnen nemen. Alleen daarom was het al een geslaagde dag voor mij, maar ook nog eens een tombola op het einde van de dag kunnen organiseren was een leuk einde van een spannende, zeer hete, race dag. Op naar een even leuke race in Houthalen zou ik zeggen, liefst geen 35°, ik ben al blij met 27° en geen regen
Op een technisch circuit zal er altijd wel hier en daar een tik gegeven worden aan de mederijders, dat is onvermijdbaar. (en zolang dat niet kwaadwillig gebeurd kunnen we daar mee leven).
Tip van de dag:
Een goede manier van rijden als je iemand per ongeluk aantikt is:
Sorry zeggen en wachten tot degene die je aangetikt hebt weer vertrokken is alvorens zelf verder te rijden. Zo krijg je het minst discussie achteraf en blijft het sportief en eerlijk.
Klassement na de race in Zwevegem staat online op http://www.tamiya.be/klassement.htm
En ook de foto's zijn er met dank aan Gust Goos. http://www.tamiya.be/foto.php
En ook de foto's zijn er met dank aan Gust Goos. http://www.tamiya.be/foto.php
Soortgelijke onderwerpen
» TamiyaCup Zwevegem
» TamiyaCup MRCZ (Zwevegem)
» BK 2 : MRCZ (Outdoor) - Zwevegem
» BK 2 : MRCZ (Outdoor) - Zwevegem