tamiya cup voor offroad auto"s
+3
Jan V.
addicted2blue
bjorn
7 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2010
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
tamiya cup voor offroad auto"s
Eerste onderwerp bericht herinnering :
ik vind de tamiya cup een zeer goede bedoeling maar als je met een buggy rijdt sta je nergens
tamiya heeft zoveel verschillende offroad model kan daar ook eens iets mee gedaan worden
ik vind de tamiya cup een zeer goede bedoeling maar als je met een buggy rijdt sta je nergens
tamiya heeft zoveel verschillende offroad model kan daar ook eens iets mee gedaan worden
Re: tamiya cup voor offroad auto"s
@ Andy : ik weet niet of er voor de tamtech genoeg kandidaten zijn.
In de gewone baanreeks is er ook al eens sprake van geweest maar nooit genoeg respons. ( alhoewel dat wreed plezante machientjes zijn)
@ Dirk : Vintage zie ik wel goed zitten maar dan wel met ne re relaese want de echte oudjes rijdt je zo in de prak.Heb al ondervonden dat de kunststof delen heel snel kapot gaan van ouderdom.
Ik zou het wel echt zien zitten om met ne Frog of iets dergelijks er es goed in te vliegen.Nu alleen nog wa meer tijd hebben want de gewone races moet ik ook al dikwijls laten links liggen :-)
In de gewone baanreeks is er ook al eens sprake van geweest maar nooit genoeg respons. ( alhoewel dat wreed plezante machientjes zijn)
@ Dirk : Vintage zie ik wel goed zitten maar dan wel met ne re relaese want de echte oudjes rijdt je zo in de prak.Heb al ondervonden dat de kunststof delen heel snel kapot gaan van ouderdom.
Ik zou het wel echt zien zitten om met ne Frog of iets dergelijks er es goed in te vliegen.Nu alleen nog wa meer tijd hebben want de gewone races moet ik ook al dikwijls laten links liggen :-)
ik heb hier nog ne tamiya the frog liggen van ergens eind jaren '80
nieuwe regelaar erin en werkt nog steeds !
nieuwe regelaar erin en werkt nog steeds !
voila , ge kunt al meedoen
Heb trouwens gezien dat ze bij Tamiya ne nieuwen Holiday buggy gaan uitbrengen , vind ik nog altijd een knap model.
Heb trouwens gezien dat ze bij Tamiya ne nieuwen Holiday buggy gaan uitbrengen , vind ik nog altijd een knap model.
andy dat regelment vind ik goed.
Maar ik zit met een vraagje : moet de regelaar ook van tamiya zijn of is er een vrije keuze
ik ga al beginnen oefennen voor volgende jaar
kan er in charleroi ook gereden worden ?
Maar ik zit met een vraagje : moet de regelaar ook van tamiya zijn of is er een vrije keuze
ik ga al beginnen oefennen voor volgende jaar
kan er in charleroi ook gereden worden ?
@Marino,
Die holiday buggy is op het chassis van 'n DT02, en body staat veels te hoog en plus komen de schokdempers vooraan boven de body uit (waar ze dus speciaal gaatjes hebben moeten voorzien).
Die holiday buggy is op het chassis van 'n DT02, en body staat veels te hoog en plus komen de schokdempers vooraan boven de body uit (waar ze dus speciaal gaatjes hebben moeten voorzien).
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
@ Bjorn, de regelaar zal vrij zijn zekers.
ik zou zeggen laat niet enkel bij ons een tamiyacup buggy doorgaan he der zijn ook nog andere piste's.
we kunnen der iets moois van maken.
ik zou zeggen laat niet enkel bij ons een tamiyacup buggy doorgaan he der zijn ook nog andere piste's.
we kunnen der iets moois van maken.
We zullen de trial versie van de Tamiya Offroad Cup plannen op 29 Augustus 2010 bij het outdoor circuit van Yellow Racing te Bredene.
Deze zal tot nu toe bestaan uit:
Beginners: Tamiya Buggy Chassis (met alle onderdelen van tamiya buiten de elektronica) met Mabushi 540 Motor
Gevorderden: Tamiya Buggy Chassis (met alle onderdelen van tamiya buiten de elektronica) motor vrij maar beperkt tot max 12T brushless of 23T brushed.
En misschien een appart klassement voor de juniors die dan gewoon met de beginners meerijden.
Dit is het in grote lijnen en is nog voor verbetering vatbaar.
Ik maak er meteen en nieuw topic van en sluit dit af om het overzichtelijk te houden.
Deze zal tot nu toe bestaan uit:
Beginners: Tamiya Buggy Chassis (met alle onderdelen van tamiya buiten de elektronica) met Mabushi 540 Motor
Gevorderden: Tamiya Buggy Chassis (met alle onderdelen van tamiya buiten de elektronica) motor vrij maar beperkt tot max 12T brushless of 23T brushed.
En misschien een appart klassement voor de juniors die dan gewoon met de beginners meerijden.
Dit is het in grote lijnen en is nog voor verbetering vatbaar.
Ik maak er meteen en nieuw topic van en sluit dit af om het overzichtelijk te houden.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tamiya TT-01E "NEW" (stock)
» motoren voor tamiya tt-01 type e. gechikt voor originele regelaar.
» Tamiya Offroad Race ?
» Tamiya Offroad Reeksen
» Tamiya Offroad Challenge (29/08/2010)
» motoren voor tamiya tt-01 type e. gechikt voor originele regelaar.
» Tamiya Offroad Race ?
» Tamiya Offroad Reeksen
» Tamiya Offroad Challenge (29/08/2010)
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2010
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: