Racing Team Rumst hoe het nu is
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
kijk hier maar eens : http://forum.rc-bluedolphincarwash.be/viewtopic.php?t=5
kijk hier maar eens : http://forum.rc-bluedolphincarwash.be/viewtopic.php?t=5
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Re: Racing Team Rumst hoe het nu is
't is idd wel erg... naar mijn idee moet de staat of op z'n minst de gemeente rumst mee zoeken naar een nieuwe locatie.
Jan V. schreef:'t is idd wel erg... naar mijn idee moet de staat of op z'n minst de gemeente rumst mee zoeken naar een nieuwe locatie.
Dit begrijp ik niet goed. Je bedoeld dus dat de gemeente Rumst een andere lokatie moet zoeken voor een entiteit die met niets in orde was? Voor alle duidelijkheid, er was al meer dan 10 jaar geen millieuvergunning meer en de brandweer heeft volgens het arrest nooit een keuring uitgevoerd op de kantine en fritkot. Als RTR nu eens de moeite had genomen om in orde te zijn met alles dan hadden ze nooit weg gemoeten of er had inderdaad een oplossing gezocht kunnen worden. Kijk maar naar Roeselare. Die mensen waren wel met alles in orde en daar is de relocatie wel door de gemeente geregeld.
HardrivenRC- Won't go
- Number of posts : 60
Registration date : 10-12-08
hardrivenRC lees dit eens goed !!
Beste leden,
Betreft rechtzaak van RCR tegen stad Roeselare.
Om alle eventuele verkeerde verhalen en roddels te stoppen, hierbij een korte uitleg over de stand van zaken.
Zoals de meesten onder jullie weten heeft Racing club Roeselare een kortgeding aangespannen tegen stad Roeselare daar deze laatste meer en meer beperkingen oplegt aan de club. Dit zijn beperkingen gaande van het beperken van de rijtijden en de dagen dat mag gereden worden met wagens met verbrandingsmotoren.
Op donderdag 5 februari 2009 heeft de rechter in kortgeding (na herhaaldelijke keren al dan niet zonder reden de zaak te hebben uitgesteld) geen uitspraak ten gronde gedaan in de zaak. Er is dus nog geen beslissing gevallen in deze zaak, er is dus ook nog geen winnaar of verliezer. Durfde de rechter geen uitspraak doen tegen stad Roeselare en de burgemeester? De zaak zal met een andere rechter ten gronde worden verder gezet voor de rechtbank op 13 oktober 2009.
Verder werd door RCR reeds in november 2008 een aanvraag ingediend om een nieuwe machtiging te verkrijgen voor 2009 om te mogen rijden met wagens met verbrandingsmotoren (nitro en benzine). Tot op heden werd hierover nog geen toestemming nog verbod ontvangen.
Verdere ontwikkelingen in deze zaak zullen op de website van de club vermeld worden. Voor bijkomende inlichtingen staat het bestuur altijd ter beschikking.
Bestuur
Racing Club Roeselare
meer info : http://forum.rc-bluedolphincarwash.be/viewtopic.php?t=276
Beste leden,
Betreft rechtzaak van RCR tegen stad Roeselare.
Om alle eventuele verkeerde verhalen en roddels te stoppen, hierbij een korte uitleg over de stand van zaken.
Zoals de meesten onder jullie weten heeft Racing club Roeselare een kortgeding aangespannen tegen stad Roeselare daar deze laatste meer en meer beperkingen oplegt aan de club. Dit zijn beperkingen gaande van het beperken van de rijtijden en de dagen dat mag gereden worden met wagens met verbrandingsmotoren.
Op donderdag 5 februari 2009 heeft de rechter in kortgeding (na herhaaldelijke keren al dan niet zonder reden de zaak te hebben uitgesteld) geen uitspraak ten gronde gedaan in de zaak. Er is dus nog geen beslissing gevallen in deze zaak, er is dus ook nog geen winnaar of verliezer. Durfde de rechter geen uitspraak doen tegen stad Roeselare en de burgemeester? De zaak zal met een andere rechter ten gronde worden verder gezet voor de rechtbank op 13 oktober 2009.
Verder werd door RCR reeds in november 2008 een aanvraag ingediend om een nieuwe machtiging te verkrijgen voor 2009 om te mogen rijden met wagens met verbrandingsmotoren (nitro en benzine). Tot op heden werd hierover nog geen toestemming nog verbod ontvangen.
Verdere ontwikkelingen in deze zaak zullen op de website van de club vermeld worden. Voor bijkomende inlichtingen staat het bestuur altijd ter beschikking.
Bestuur
Racing Club Roeselare
meer info : http://forum.rc-bluedolphincarwash.be/viewtopic.php?t=276
RCR Roeselare mag terug iedere dag van 9u tot 17u met verbrandingsmotoren rijden. Electro is het ganse jaar geen probleem geweest. Maar aangezien er niet veel electro gereden wordt ben je vaak alleen om u toerkes te rijden.
Hoe lang de nieuwe regels gelden voor nitro/benzine is natuurlijk de vraag.
mvg
Mattijs
Hoe lang de nieuwe regels gelden voor nitro/benzine is natuurlijk de vraag.
mvg
Mattijs
mbmattijs- Won't go
- Number of posts : 61
Registration date : 25-04-09
@ Tamiya Boy,
Ik denk dat jij mijn post niet goed gelezen hebt. RCR was en is in orde met hun millieuvergunning. Zijn ze altijd geweest! Mijn commentaar was niet tegen RCR, maar diende alleen als voorbeeld dat als RTR met alles in orde was geweest ze hun circuit niet zo maar hadden moeten opgeven.
Ik denk dat jij mijn post niet goed gelezen hebt. RCR was en is in orde met hun millieuvergunning. Zijn ze altijd geweest! Mijn commentaar was niet tegen RCR, maar diende alleen als voorbeeld dat als RTR met alles in orde was geweest ze hun circuit niet zo maar hadden moeten opgeven.
HardrivenRC- Won't go
- Number of posts : 60
Registration date : 10-12-08
geen probleem
op dat punt heb je gelijk
op dat punt heb je gelijk
Soortgelijke onderwerpen
» TamiyaCup RTR (Rumst)