Klassement, foto's en kalender
5 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2009
Pagina 1 van 1
Klassement, foto's en kalender
Enkele dingen die zijn aangepast op de website: www.tamiya.be
1) Klassement is aangepast na de race te Roeselare.
2) Foto's zijn toegevoegd.
3) Charleroi is geschrapt van de kalender, in plaats van Charleroi te 26/07/2009 gaan we nu naar Houthalen te 19/07/2009.
Deze staat nog als *TBC* (To Be Confirmed) op de kalender maar het ligt zo goed als vast.
1) Klassement is aangepast na de race te Roeselare.
2) Foto's zijn toegevoegd.
3) Charleroi is geschrapt van de kalender, in plaats van Charleroi te 26/07/2009 gaan we nu naar Houthalen te 19/07/2009.
Deze staat nog als *TBC* (To Be Confirmed) op de kalender maar het ligt zo goed als vast.
Re: Klassement, foto's en kalender
Heb net eens gaan zien op hun site , das precies ook gene kattepis da circuit.Ben wel blij dat het eens minder ver is voor mij
West Vlaanderen is goed vertegenwoordigd in de TamiyaCup en dat is inderdaad niet bij de deur voor degene die van het oosten moeten komen . Al is Houthalen voor mij toch ook weer 45 minuten rijden (in oostelijke richting dan wel). Gelukkig is België geen groot land he...
Het circuit ziet er inderdaad zoals Marino het schoon gezegd heeft "gene kattepis" uit. Al zijn de boardings wel steenhard zo te zien.
Voor degenen die ook eens een kijkje willen nemen op de Website van HRT te houthalen: http://www.houthalensracingteam.be/
Het circuit ziet er inderdaad zoals Marino het schoon gezegd heeft "gene kattepis" uit. Al zijn de boardings wel steenhard zo te zien.
Voor degenen die ook eens een kijkje willen nemen op de Website van HRT te houthalen: http://www.houthalensracingteam.be/
mag je daar je banden smeren , want op sommige nitro pisten mag je je banden niet smeren
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
je mag daar je banden smeren Michello boy
mike the bike- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 102
Registration date : 13-01-09
heb je daar al soms gereden
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Nee maar ben daar eens geweest voor het B.K. met Marc joosens en
daar werd toch vollop gesmeerd
gr Marc
daar werd toch vollop gesmeerd
gr Marc
mike the bike- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 102
Registration date : 13-01-09
Het is dus bevestigd dat we te 19/07 terecht kunnen in Houthalen.
Drank en eten is er aanwezig, moet je dus niet zelf meebrengen.
Indien er genoeg interesse is om zaterdag te gaan trainen, zal de piste te zaterdag 18/07 geopend worden voor training.
Drank en eten is er aanwezig, moet je dus niet zelf meebrengen.
Indien er genoeg interesse is om zaterdag te gaan trainen, zal de piste te zaterdag 18/07 geopend worden voor training.
Ik zou graag dit wknd ne keer willen gaan trainen daar, maar had dit liever op de zondag willen doen, indien het niet anders zou kunnen dan moet ik dit zien te verschuiven naar zaterdag
Grtjes
Grtjes
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
12 juli (de zondag voor de Tamiya Cup race te houthalen) staat op hun website wel een trainingsdag genoteerd.
Ik denk dat het wel mogelijk is om een dagvergoeding te betalen zoals bij de meeste andere clubs... al vindt ik daar niets van terug op hun website.
Je zal er dan wel rekening mee moeten houden dat je tussen de benzinewagens terecht gaat komen.
Ik denk dat het wel mogelijk is om een dagvergoeding te betalen zoals bij de meeste andere clubs... al vindt ik daar niets van terug op hun website.
Je zal er dan wel rekening mee moeten houden dat je tussen de benzinewagens terecht gaat komen.
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2009
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: