TamiyaCup Roeselare
+6
addicted2blue
tamiya boy
TamiyaMarino
ligfiets
mbmattijs
Jan V.
10 plaatsers
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2009
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
TamiyaCup Roeselare
Eerste onderwerp bericht herinnering :
De TamiyaCup in Anderlecht is weeral voorbij, wat vliegt de tijd toch als je plezier hebt
Tijd dus om een nieuw topic te openen voor de volgende race, deze gaat door te Roeselare op hun prachtige outdoor-circuit te 31 Mei 2009.
Als ik Michel Mahieu erover bezig hoor zou het de hemel op aarde zijn... Dat wil ik dus wel eens zien .
De TamiyaCup in Anderlecht is weeral voorbij, wat vliegt de tijd toch als je plezier hebt
Tijd dus om een nieuw topic te openen voor de volgende race, deze gaat door te Roeselare op hun prachtige outdoor-circuit te 31 Mei 2009.
Als ik Michel Mahieu erover bezig hoor zou het de hemel op aarde zijn... Dat wil ik dus wel eens zien .
Re: TamiyaCup Roeselare
ja voor mij was het een super dag , de wagen liep heel goed
wat ook leuk was was dat Danny Mervielde het aanbod kreeg van David J. om met zijn tweede 416 te rijden
zoiets kan alleen maar in de TAMIYA CUP
hier zijn de foto's http://fotoalbum.rc-bluedolphincarwash.be/thumbnails.php?album=24&page=5
ps bedankt Serge en Danny
wat ook leuk was was dat Danny Mervielde het aanbod kreeg van David J. om met zijn tweede 416 te rijden
zoiets kan alleen maar in de TAMIYA CUP
hier zijn de foto's http://fotoalbum.rc-bluedolphincarwash.be/thumbnails.php?album=24&page=5
ps bedankt Serge en Danny
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Inderdaad was het weer een schitterende race . Ook de jongens van Roeselare zijn zeer toffe gasten en hun infrastructuur is gewoonweg af.
De sfeer was weer optimaal dus iedereen content.
Ik heb nog enkele filmpjes van de F1 en mini reeks dewelke ik op youtube zal zetten.Kwaliteit is niet optimaal maar toch wel tof.Ik laat het wel weten als ze er opstaan.Ik heb ook nog wat foto's Michel , als je ze graag hebt stuur ik ze wel even door.(kun je ze eventueel bijplaatsen op je site)
De sfeer was weer optimaal dus iedereen content.
Ik heb nog enkele filmpjes van de F1 en mini reeks dewelke ik op youtube zal zetten.Kwaliteit is niet optimaal maar toch wel tof.Ik laat het wel weten als ze er opstaan.Ik heb ook nog wat foto's Michel , als je ze graag hebt stuur ik ze wel even door.(kun je ze eventueel bijplaatsen op je site)
hallo TamiyaMarino, kun je ze mij ook opsturen a.u.b naar mervieldedanny@hotmail.com ? Alvast vriendelijk bedankt.
mrctmd- Beyond salvation
- Number of posts : 354
Registration date : 26-03-08
Geen probleem Danny , het zijn er wel niet veel en ook maar van wat auto's apart .Dit alles tijdens de trainingen want onder de reeksen had ik echt geen tijd.
Heb filmpjes op youtube geplaatst van Roeselare:
Beeldkwaliteit is niet optimaal voor de verzichten maar ja tis ook maar met een simpel toestelleke gemaakt.
Beeldkwaliteit is niet optimaal voor de verzichten maar ja tis ook maar met een simpel toestelleke gemaakt.
Het was leuk om die 2 Ferrari's uit de oude doos voorraan te zien rijden. Dit is waarschijnlijk het mooiste circuit om met F1 te rijden. Hopelijk krijgen we volgend jaar nog meer van dat.
Alwin
Alwin
alwin- Tamiya-contaminated
- Number of posts : 137
Registration date : 09-04-08
Wel leukjes om ééns filmpjes van op 'n tamiyacup te kunnen zien.
Goed gedaan Marino.
Grtjes
Goed gedaan Marino.
Grtjes
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Ik zal het doorgeven aan mijn vrouwke , zij heeft dit gedaan terwijl ik aan het rijden was
Bedankt voor de foto's hé, dank u. Grtz Danny
mrctmd- Beyond salvation
alwin schreef:Het was leuk om die 2 Ferrari's uit de oude doos voorraan te zien rijden. Dit is waarschijnlijk het mooiste circuit om met F1 te rijden. Hopelijk krijgen we volgend jaar nog meer van dat.
Alwin
Alleen lag het tempo van de pace car wat te hoog in de laatste finale
speedy_belgium- Tamiya-freak
- Number of posts : 170
Registration date : 12-03-08
Het was idd een zeer fijn circuit om te rijden, al had ik wel de nodige last van te weinig sturing met de F1 (maar daar ben ik intussen al achter gekomen hoe dat kwam) en van storingen tijdens het rijden.
En met de GT2 had ik dan weer last van te weinig grip achteraan, en door in 2 klasses te rijden heb je dan weer niet voldoende tijd om echt naar oplossingen te zoeken zodat de grip zou kunnen verbeteren
Grtjes
En met de GT2 had ik dan weer last van te weinig grip achteraan, en door in 2 klasses te rijden heb je dan weer niet voldoende tijd om echt naar oplossingen te zoeken zodat de grip zou kunnen verbeteren
Grtjes
addicted2blue- Beyond salvation
- Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08
Het was inderdaad leuke piste en toffe tamiya sfeer zoals altijd. Voor herhaling vatbaar.Dank u
mrctmd- Beyond salvation
hallo Danny is je nieuwe auto al gekocht
gr tamiya boy
gr tamiya boy
tamiya boy- Beyond salvation
- Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08
Néé, zoek nog grote sponsers,haha.
mrctmd- Beyond salvation
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» TamiyaCup RCR (Roeselare)
» Tamiyacup Roeselare
» 4de TAMIYACUP - RCR Roeselare (17/4/2011)
» TamiyaCup 5 - RTR (Roeselare) - 14 april 2013
» Tamiyacup Roeselare
» 4de TAMIYACUP - RCR Roeselare (17/4/2011)
» TamiyaCup 5 - RTR (Roeselare) - 14 april 2013
Tamiya.be :: Tamiya RC Racing :: TamiyaCup :: TamiyaCup 2009
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: