Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

+10
tamiya boy
Ludo
Tinkywinky
HardrivenRC
mrctmd
MRCZ_Rico
crashingbird
..l3art..
addicted2blue
Jan V.
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Jan V. ma feb 23, 2009 4:07 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Endura11

Voor de Endurance Race op 24 mei te Ronse:

Maximum 10 teams
4 piloten per team
1 wagen per team
Maximum 2 sets banden
Aantal motoren is onbeperkt
Inschrijvingen per team = 25 euro
Kwalificatie van 10 minuten
2 x 3 uur Racen met 1 uur pauze tussen om aan de wagen te sleutelen

Het reglement vindt je op volgende link:

http://www.tamiya.be/EnduranceReglement.doc

Dit alles komt nog op de website samen met de franse versie.

Als de inschrijvingen geopend worden zal er een mail verstuurd worden naar alle tamiya rijders en wordt er ook nog een bericht op de tamiya website geplaatst.

Bedenk alvast een naam voor je team en smeer je banden maar al in Smile


Laatst aangepast door Jan V. op di feb 24, 2009 7:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden


Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Jan V. ma mei 18, 2009 7:07 pm

We verwelkomen in deze laatste week voor de endurance race nog een 7de team:

B‘City racing team

Met de rijders:

Jo Delforge, Bob Carlier, Peter Helsen, Steven Peirsman
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van TamiyaMarino vr mei 22, 2009 12:45 am

En hier Dirk zijn definitieve body voor de endurance race.
Die wil ik ook wel op de kast hebben staan , wat jullie ?
Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Hpim3310
Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Hpim3311
Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Hpim3312
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 114
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van mrctmd zo mei 24, 2009 7:06 pm

Een zéér mooie race, voor herhalingen vatbaar.
1° MRCZ team
2° LOVAN RC team
3° BLUE DOLPHIN team
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Ludo zo mei 24, 2009 7:11 pm

mrcz-team?
wie reed daarin?
kunnen we ergens de namen vinden van alle deelnemers?

Hoe is het gegaan met de bandjes?
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van MRCZ_Rico zo mei 24, 2009 8:33 pm

Hallo,

Wij waren het MRCZ Team

en als piloten hadden we:
Saelens Pieter
Werniers Gregorie
Stockman Thomas
Claeys Rico

Wij reden met de Slick bandjes en hebben 5u30min aan een stuk met dezelfde set gereden en ik moet zeggen dat we zonder smeren zeer goede grip hadden over de volledige koers.
Het eerste half uur reden we met een andere zet slicks maar deze wilden om een nog onbekende reden niet zo goed werken, volgens mij hadden we er al teveel trainings kilometers mee gereden en teveel met remreiniger gereiningd.

Buiten team MRCO waren we de eenige die met de slicks gereden hebben de rest reed met de radial bandjes en die werkten volgens dat wij zagen ook zeer goed.

Buiten het eerste half uur kon er niet veel meer aan verbeterd worden en we kijken alvast uit naar de volgende endurance race. Hopelijk met een even goed resultaat.

MRCZ_Rico
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 4
Registration date : 07-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van tinky winky zo mei 24, 2009 9:06 pm

Hallo
was een zeer toffe dag sportief gereden en sfeer was zeer goed proficiat aan mrcz ze waren de sterkste.
Ludo de lijst met deelnemers:
Team MRCO:


- Anthony Grande
- Bjorn Derho
- Tom Geerts
- Nicky Delmote
- John Debacquer

ItaloBelgio:

- Michael van Pylen
- David Joos
- Roberto Quaglia
- Stefano Quaglia

Blue Dolphins:

- Michel Robijn
- De Ceulaerde Dirk
- Stefaan Calbrecht
- Laurens van den Broeck

MRCZ:

- Saelens Pieter
- Stockman Thomas
- Werniers Gregorie
- Claeys Rico

M!LF:

- Marc Knops
- Jonathan Prouvosq
- Bart Vervloessem
- Jan Vervloessem

Lovan RC Racing :

- Santy Pascal
- Lorenzo Vandenpoele
- Stefaan Rommens
- Bart Verduyn
En bedankt aan danny M voor de telling en heel het tamiya bestuur hopelijk komt er een vervolg!
Wij willen gerust een race bij ons doen IMR ieper 3uren in daglicht en 3 uren in de duister dat zou nog iets speciaal zijn.Voor volgend jaar stellen wij ook ons kandidaad om een tamiyacup indoor te organizeren
groetjes pascal
lovan rc racing
tinky winky
tinky winky
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 24
Registration date : 09-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van David Joos zo mei 24, 2009 9:23 pm

Dit was inderdaad een prachtige race met een verdiende winnaar. Wat me vooral verbaasde was dat na pakweg 120 rondes nog 4 teams in dezelfde ronde zaten. Dat had ik nooit gedacht. De mannen van Zwevegem hebben de zege zeker niet gestolen, maar de andere teams waren ook heel sterk.
Kortom, bedankt iedereen voor de prachtige en leuke dag.

Misschien moet de webmaster een poll organiseren om na te gaan of er interesse is om in de winter een endurance kampioenschap te organiseren.

Groetjes,

David

David Joos
Beginner
Beginner

Number of posts : 28
Registration date : 05-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van addicted2blue zo mei 24, 2009 9:52 pm

Het was idd een super dagje, zekerst voor herhaling vatbaar.
Ondanks het voorval met het verkeerd aansluiten van 'n batterij waardoor onze regelaar opgebrand was en een achterstand van rond de 25 ronden te hebben opgelopen hebben we toch nog ontzettend veel ronden goed gemaakt en hebben we super goed gereden.
De wagen liep fantastisch goed en het mag terecht gezegd worden dat we niet voor niets de snelste ronde tijd op deze endurance hebben vast gelegd.
De team van MRCZ heeft terecht gewonnen en zal op 'n volgende endurance wedstrijd zekerst het te kloppen team zijn.
Het was 'n zeer spannende strijd met 'n zeer faire rijstijl (buiten die van 1 team dan, die het serieus bont hebben gemaakt en zich net voor de echte wedstrijd en tijdens de wedstrijd serieus te kennen hebben gegeven) wat maakt dat diegenen die er niet bij waren groot ongelijk hadden.
Een volgende editie gaat zekerst nog meer succes kennen dan vandaag, ben ik vast van overtuigd.

Hierbij wil ik tevens ook een mega dankwoordje typen voor mijn teamgenoten die ondanks het probleempje toch voor een superdagje met superprestaties hebben gezorgd, we hebben een super team dat qua rijprestaties niet voor elkaar hoefden onder te doen. SUPER GEWOON.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van mike the bike zo mei 24, 2009 10:12 pm

Het was zeker een super dag en met ons M!LF TEAM op een
vierde plaats was ik zeker tevreden ik hoop voor men teammaten
dat ik men steentje heb bijgedragen want zij hebben toch veel
meer ervaring dan ik zelf.
Groeten Marc
mike the bike
mike the bike
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 102
Woonplaats : berendrecht
Registration date : 13-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van tinky winky zo mei 24, 2009 10:16 pm

Ja als je pech hebt kan je veel verliezen laatste uur van de race hebben wij nog noodgedwongen een moterwissel moeten doen en hebben 12ronden verloren!Maar we zijn nog mooi tweede gebleven.Zoals david zij na 120 ronden nog in zelfde ronde zitten met 4teams en dan nog een treintje achter elkaar was het leuk en zeker plezant om zo te rijden(stress)!addicted2blue ja gaat volgende keer je mekanieker wat kalmerings pillekes moeten geven was puur van de zenuwen zeker maarja in het heetst van de strijd kan je fouten maken.
mvg
pascal
tinky winky
tinky winky
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 24
Registration date : 09-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van addicted2blue zo mei 24, 2009 10:41 pm

Zo gaat dat hé Pascal, maar voor 'n volgende endurance wedstrijd gaan we daar toch zekerst iets op zoeken zodat we dat al kunnen uitsluiten hoor Smile

Het was na 120 ronden idd zeer onverwacht dat we nog met 4 teams indezelfde ronde reden.
Maar dat maakt het net zo leuk en spannend, want om op 120 ronden na elkaar op zo'n mooie faire manier nog steeds met 4 temans in dezelfde ronde te rijden dat verdiend toch wel het vermelden waard.

Grtjes

Dirk
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Jan V. ma mei 25, 2009 1:02 pm

De baan in Ronse heeft er ook wel toe bijgedragen dat er weinig stukken waren aan de wagens. Volledig rondom afgewerkt met tapijt en zachte berm.

Dank daarvoor aan de mensen van Ronse om deze baan zo netjes gemaakt te hebben en omdat wij welkom waren om er onze eerste editie van de endurance race op te organiseren.

Voor de rest heb ik me goed geamuseerd, er heerste een ontspannen houding bij sommige teams, anderen waren dan weer zeer nerveus, dat zag je dan weer aan de houding tijdens de pitstops en in sommige acties. Al bij al dus voor mij een geslaagde dag.

Ik heb alvast een enquete gestart zoals David hierboven voorstelde om te kijken of jullie geïnteresserd zijn in een Endurance Winter Cup.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van mrctmd ma mei 25, 2009 4:09 pm

Dank u Pascal,Ik dééd het met zéér véél plezier hoor. Daar ik nogééns wegkon voor een dagje(zonder mijn pa's problemen=ziekte) Het dééd deugd ééns wat ontspanning voor mij. Ja,het rijden zit er voorlopig nog niet in hé.Jammer maar hélaas.
Iederéén een grote proficiat toegewenst voor jullie prestaties. Ook Mc Ronse voor dit veilig parcour. Op Tamiya races nooit gezaag over tapijt,anders wel !!! Hoe zou da komen ??? Sneller tevreden rijders zékers hé Laughing
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Ludo ma mei 25, 2009 7:30 pm

Ik heb eigenlijk een erg interressante vraag (al zeg ik het zelf)

Zouden de deelnemers eens kunnen zeggen welk budget er gespendeerd werd aan deze deelname?

Ik denk daarbij aan:
* aankoop TT01 (en wat gebeurt er nadien met deze wagen, hoe zit het met de slijtage?)
* aankoop body mét verlichtingset
* accu's (welke gebruikt)
* welke laders, hoe laden.
* keuze bandjes (werd reeds hoger beantwoord)
* inschrijving, andere kosten, ...
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van addicted2blue ma mei 25, 2009 9:47 pm

Het budget heb je zelf in de hand hoor, als je een TT01 hebt of aankoopt dan heb je altijd zelf de keuze in hoeverre je het reglement wilt volgen ( dan bedoel ik of je de kosten wilt doen voor de toegelaten optieonderdelen aan te kopen).
Er mochten enkel 2 setjes banden gebruikt worden en die hebben wij met ons team dan ook opgebruikt.
Er zullen allicht teams zijn die ook meerdere motoren nodig hadden terwijl er anderen waren die de volledige 6uur met 1 motor hebben gereden, net als met de bandjes trouwens.
Ondanks het feit dat wij zeer strak en mooi hebben gereden is onze body toch wel niet meer in staat om nog een volgende endurance wedstrijd te tot 'n goed einde te brengen. Smile
Als je het reglement wat volgt dan kun je al snel tot 'n besluit komen wat voor onkosten je dan zou kunnen doen.
Ons wagentje is zekerst in staat om nog volgende endurance wedstrijden uit te rijden zonder dat we echt iets moeten vervangen (hangt natuurlijk ook sterk af van hoe crash-vrij je je rondjes rijd)
Wat de batterijen betrefd, het is een endurance wedstrijd dus zul je al zekerst geen Ni-Cd batterijtjes van 1200Mh gaan gebruiken Smile

De wagen is normaal gezien maar 1x de grootste kost, dus al bij al kun je een deelname aan 'n endurance wedstrijd vrij goedkoop houden.
Dat was bij ons toch zo, maar ik had dan al wel 'n TT01E
En uiteindelijk kun je toch alles door 4 of meer delen hé.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Ludo ma mei 25, 2009 9:57 pm

Smile Thx, Dirk, maar dat wist ik zo een beetje wel ...
alleen kan er eens iemand een prijs op plakken.


Wink ik zie in heel uwen tekst geen enkele € staan Very Happy

Kan voor iemand die geïnteresseerd is en de materie niet kent, erg interessant en/of belangrijk zijn
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van tamiya boy di mei 26, 2009 9:11 am

ja , het was echt super, we hebben letterlijk de stukken uit het tapijt gereden , om die 25 ronden die we plots achterstonden (door een fout te maken met een lipo verkeerd aan te sluiten) terug goed te maken .
deze endurance is zeker voor herhaling vatbaar
Danny m. heel erg bedankt voor de hulp!!! Wink
op naar de volgende endurance

gr Michel
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Jan V. di mei 26, 2009 2:29 pm

Ludo ik kan u zeggen wat we hebben aangekocht, als ge de prijzen wil weten zult ge op de website van uw locale winkel moeten zien of er even naar bellen want ik heb de rekening nie meer liggen.

Wij hebben aangekocht, een TT01E, een setje radials, inserts, velgen, spur gear set, 22 en 23 pinion, rollementjes en de 2° toe in achteraan. We hebben de oude dempers van onze mini's erop gestoken, mijn ontvanger van m'n trf, en een servo uit m'n mini. En elk teamlid had enkele batterijen bij. En een regelaar voor onze lipo's hebben we even geleend uit Marc z'n auto.

Dat is zowat al wat we moesten aankopen of lenen denk ik. Voor de volgende race zullen we enkel nieuwe bandjes moeten steken denk ik. Voor de rest valt de slijtage nog goed mee.


Laatst aangepast door Jan V. op di mei 26, 2009 8:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van MRCZ_Rico di mei 26, 2009 8:23 pm

Wat wij gekocht hebben;

Een TT-01E (hier zit de lichtjes set en dergelijke al in)
1 setje extra slick bandjes waar we bijna de volledige koers mee gereden hebben
2 setjes inserts (1 voor de originele bandjes ook)
1 setje velgen
Spur gear en pion set
setje lagers
2 motoren (bij nader inzien konden we met 1 motor finishen maar dat wisten we niet vooraf)

De rest hebben we verzameld bij alle teamleden:

De oude versie TRF dempers
Lipo baterijen orion 3200, 6 stuks die elk een jaar BK gereden hebben

We hebben gereden met de originele regelaar en zonder cutoff (hierdoor moesten we wel iets vroeger wisselen van batterij doordat we het risico niet wilden lopen om onze lipo stuk te rijden)

De servo en ontvanger zijn ook dingen die iemand van het team nog op overschot liggen had.

Om er een aantal €€ op te kleven is dit moeilijk te zeggen ik schat dat dit rond de 60 euro per persoon zal gelegen hebben met inschrijving en een aantal trainingen inbegrepen. Dit lijkt misschien veel maar voor een volgende endurance moeten we enkel een setje nieuwe banden kopen en we zijn weer vertrokken voor 6 uur.

MVG Rico.

MRCZ_Rico
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 4
Registration date : 07-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van mrctmd wo mei 27, 2009 8:21 pm

Dank u ,Michel. Was tof hé. Véél succes iederéén en op naar een volgende endurance wedstrijd.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van David Joos wo mei 27, 2009 9:05 pm

Ludo,

Wij hebben gebruikt:
TT01E met Porsche body
2Graad toe-in achterblokken
TRF dempers
Setje lagers
Turnbuckles voor de sturing
Motorkoelvin
Aluminium motorplaat
22T Tandwiel
58T spurgear
Alu cardan
KO Propo stuurservo
4 paar radialbandjes
4 paar velgen
2 sets foam inserts
T2M 18T regelaar

Ik denk dat we ongeveer (excl servo) een 300 Euro betaald hebben, excl dempers.
We hebben 2 motoren gebruikt (waarvan de laatste na 2 uur de geest gegeven had) en 1 set banden. Dit zijn de onderdelen die niet meer herbruikt kunnen worden. Al de rest (buiten onze ontvanger die de geest gegeven heeft, maar dat was mijn fout en de TLU lightunit die stuk ging) is alles perfect herbruikbaar. Idealiter zou de body ook vervangen moeten worden.

De inschrijving bedroeg 25 Euro.
Als je rekent op 300 Euro + 25 Euro inschrijving + 30 Euro bandjes kost het je per koers 355 Euro, of 90 Euro per persoon voor een team van 4.
Indien we 5 westrijden organiseren kost het maximaal 300 + 4x25 + 4x30 bandjes + 2x40 body = 600/4/4 of 30 Euro per wedstrijd per persoon.
Met een paar drankjes en chips erbij om de locale club te sponsoren een 40 Euro per zondag dus. Daar kan de vrouw niet kwaad voor zijn hé.

De electronica en batterijen hoef je ook niet speciaal aan te kopen. Indien we het kampioenschap organiseren denk ik dat we teams van 6 personen kunnen toelaten om het financieel nog aantrekkelijker te maken.

David

Ook nog een dikke dikke merci aan Frederic en Ludovic van MC Ronse en Danny de barmhartige Tellingsamartaan (voor de jongere lezertjes, controleer het nieuwe testament van uw oma).

David Joos
Beginner
Beginner

Number of posts : 28
Registration date : 05-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Ludo wo mei 27, 2009 9:08 pm

thx David! Very Happy

erg nuttige info!
En inderdaad een zeker te verantwoorden kost voor een leuke dag rijden /piloot.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van tamiya boy do mei 28, 2009 9:20 am

hier zijn de foto's te bekijken van de endurance in Ronse
http://fotoalbum.rc-bluedolphincarwash.be/thumbnails.php?album=24&page=1

het was echt een super dag
gr tamiya boy
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van tinky winky do mei 28, 2009 10:59 am

Foto van het podium:
Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Normalendu23.th
tinky winky
tinky winky
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 24
Registration date : 09-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse - Pagina 3 Empty Re: Tamiya Endurance Race // 24 MEI 2oo9 // MC Ronse

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum