Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TamiyaCup Logan

+8
Jan V.
MisterYellow
Alonso
addicted2blue
bluejay
Ludo
alwin
..l3art..
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty TamiyaCup Logan

Bericht van ..l3art.. za jan 24, 2009 2:20 pm

Beste Tamiya-piloten,

We hebben zojuist het circuit bij Logan opgebouwd. We hebben geprobeerd het niet te technisch te maken omdat er veel nieuwe piloten aan de start zullen verschijnen. Na een korte testrit hebben we de bocht na het rechte stuk nog iets aangepast omdat deze iets te scherp was en voor de rest leek het ons allemaal dik in orde. We hebben voor het rechte stuk een chicane aangebracht om de snelheid naast de gevaarlijke rekken een beetje te beperken.

Voor de rest zijn we zeer blij met het aantal deelnemers! Meer dan 50 piloten zullen aan de start verschijnen, een schitterend begin van ons nieuwe seizoen.
Door dit mooi aantal moeten we echter wel een strikt tijdschema aanhouden! Tussen elke reeks zullen amper 3 minuten zijn en de reeksen duren 5 minuutjes.
Zo gaan we proberen 3 kwalificaties en 3 finales te rijden. Loopt het toch uit na de kwalificaties kan er beslist worden om tot 2 finales over te gaan, maar dit proberen we te vermijden.

De deuren gaan open om 8u, inschrijven tot 9u30 en om 10u start de eerste reeks Junior.

Nog belangrijk is de technische controle.. Na elke reeks moet iedereen z'n wagen aan de telling binnenbrengen voor controle. Bij de nieuwkomers zullen we niet te streng zijn maar ze wijzen op hun fouten zodat ze hun wagen kunnen aanpassen aan de reglementering. Bij de ervaren rijders (Mini, GT2,GT1) zullen we streng maar rechtvaardig zijn Wink


Als laatste puntje nog dit:
Jan Van Der Heyden bezorgt ons niet alleen deze toffe lokatie maar gaat ook nog zorgen voor frietjes, satékes en curryworsten Exclamation
waarvoor dank cheers



..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van ..l3art.. za jan 24, 2009 3:15 pm

Graag hadden we nog een paar vrijwilligers gevonden om de wedstrijdleiding een handje te helpen.

Omdat Jan C. en David J. er spijtig genoeg nie kunnen bijzijn dit weekend kunnen we nog mensen gebruiken om te telling en technische controle vlot te laten verlopen.
Ook hebben we altijd nog graag enkele personen die fototjes maken voor onze website en een persoon die een klein wedstrijdverslag kan schrijven.

wat houd dit in?

- telling: het starten van de reeksen en opvolgen dat alles vlot verloopt.. controleren van de baancommisarisen en het sportief rijgedrag.
- technische controle: het nakijken van onreglementaire onderdelen op de wagens..
- fotograaf: mooie fototjes maken van de wedstrijd en het algemeen gebeuren.. de foto's kunnen doorgemailt worden naar webmaster@tamiya.be en verschijnen op de website!
- wedstrijdverslag: een verslag schrijven over het hele wedstrijdgebeuren. Dit verslag verschijnt op de website en in M-auto magazine!

zijn er vrijwilligers?? cheers
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van alwin za jan 24, 2009 7:43 pm

Bart,

Daar ik morgen namiddag belet ben kan ik niet deelnemen aan de eerste race. Ik ben wel beschikbaar van 8u30 tot 11u30 om een handje te helpen.

Tot morgen,

Alwin
alwin
alwin
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 137
Woonplaats : Hever
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Ludo zo jan 25, 2009 9:27 pm

eerst en vooral: Jan zijn frieten, frikandellen en sauskes waren zeer lekker!

ten tweede: 't was weer goed vandaag Smile
Prettig parcours, prima organisatie, groot deelnemersaantal, ...
Jammer dat het tapijt ons wat in de steek liet. (Voor diegenen die het niet mochten gemerkt hebben: het was zo vochtig dat de tape niet bleef plakken.)

Ten derde: aan de organisatie en helpers: Jan, David, Jan, Bart, Tom, Alwin en anderen die ik mocht vergeten: HEEL ERG BEDANKT voor al het werk dat jullie er telkens weer vrijwiliig in steken.
't Was de moeit!
TamiyaCup 2009 is prima gestart
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van bluejay zo jan 25, 2009 10:26 pm

Het was vandaag inderdaad een zeer fijne Tamiyacupdag. Niet dat ik kan vergelijken met andere, want het was men eerste keer Wink Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van addicted2blue zo jan 25, 2009 11:49 pm

Veel mensen dachten in het begin dat er veel problemen zou zijn vanwege het smalle en zeer technisch circuit, maar dit is naar mijn mening toch zeer goed meegevallen.
Ook voor mezelf was het een zeer goed en vooral 'n leuk dagje tapiyacup'en Smile
Voor de vele nieuwe piloten was het wsl een zeer leuke eerste kennismaking en bovendien kan ik over die nieuwe piloten niets anders dan lof spreken, er is zeer mooi en met veel discipline gereden.
Zelfst door de zeer onstuimige piloten van vorig jaar (OEF) en waarvoor mijn oprechte dank ook.
We kunnen weeral gaan aftellen naar 'n volgende geslaagde tamiya wedstrijd in Bredene Smile

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Ludo ma jan 26, 2009 8:52 am

addicted2blue schreef:...er is zeer mooi en met veel discipline gereden....
mmm, sorry als ik beetje spelbreker ben Dirk.
We hebben in het verleden inderdaad al stockcarraces gezien en dat was het gisteren inderdaad niet.
Toch moeten we er blijven aandacht voor hebben (als we enigzins kunnen en IMHO zelfs een beetje meer dan gisteren) want er waren volgens mijn bescheiden mening gisteren toch weer een paar jammerlijk agressieve incidenten die vermeden hadden kunnen worden.
Sommige piloten hebben nog steeds niet de reflex om een rustige kans af te wachten om voorbij te steken, noch om te wachten wanneer ze iemand uit de baan of ondersteboven gereden hebben.

Daarnaast wil ik ook even zeggen dat het parcours gisteren, de afbakening bij sommige klasses overdreven zeer te lijden had. Er waren piloten die zonder respect voor het parcours-bouwwerk gewoon over, tegen de afbakeningen raasden als die even "plots in de weg lagen".
Laat ik het zo stellen: ik ben er zeker van dat een aantal piloten ZEKER anders zouden gereden hebben met betrekking tot de parcoursafbakening, als die afbakening van steenhard beton was geweest.
EN niet alleen tijdens de race zelf. Ook als er gewerkt werd aan de afbakeningen, werd er soms gewoon doorgeraasd, waarbij de bouwers tegen de voeten en handen gereden werd ... OOK nadat al een paar keer gevraagd werd om niet te rijden, zelfs via de micro.

En dat is extra jammer voor de mensen die elke keer opnieuw weer moesten het parcours "herbouwen", onvoldoende respect voor hun inspanningen, vind ik. Trouwens, iemand een idee hoeveel rollen tape we gisteren verbruikt hebben?
Dat kan dus beter.

Maar all in all, prima dag. Zo mogen er nog komen.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Alonso ma jan 26, 2009 9:19 am

Allo, Allo

Het was gisteren een fijn dagske.
Enkel indd het tapijt liet ons een beetje in de steek, meerendeels door de een beetje vochtige plekken eh Ludo hehe. Volgens mij zijn er zeker 5 rollen gebruikt enkel gisteren dan he. Very Happy
Ik vond het een fijn na 10 jaar weerziens met sommige bekende en andere onbekende piloten.
Ik had soms het gevoel dat ik belemmerd werd door inderdaad losgereden circuit stukken, maar langs de andere kant heb ik ook een paar keer over de zijkanten gewipt. Dus ik denk dat er weinige piloten zijn waar je echt kunt spreken van geen respect voor het circuit hoor Ludo.
Althans ik vond het toch meevallen Rolling Eyes.
Bedankt aan heel de organisatie om alles weer op poten te zetten en ons een fijne zondag te bezorgen!
Tot volgende keer in Bredene!

Alonso
Won't go
Won't go

Number of posts : 85
Registration date : 02-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Ludo ma jan 26, 2009 10:06 am

inderdaad, Alonso, 't waren er gelukkig niet veel, en inderdaad kan iedereen eens een foutje maken en over afbakening gaan ...
maar daar had ik het niet over.

Ik had het wel over mensen die, zoals ik al zei hoger, gewoon bleven doorrazen terwijl er aan het parcours gewerkt werd. Hierbij reden ze soms zelfs tegen onze voeten of handen, of werd occasioneel zelfs een stuk tape dat je net aan het plakken was, gewoon uit uw handen gereden. ... en dat nadat er al een paar keer gevraagd was om te stoppen.
Dat één van die juniors dat doet, tot daar aan toe, maar van volwassen piloten vind ik dit een gebrek aan respect of aandacht.

Ook, .. als je door een fout maneuvre klem zit in een hoek ... dan ga je niet keer op keer tegen de balustrade rijden, in de hoop erover heen te geraken .. en dan al zeker niet verder doen als je ziet dat de afbakening begint te begeven ... en al ZEKER niet als je ziet dat de afbakening loskomt ... en ga je ABSOLUUT ZEKER NIET doorrijden als je een deel van de afbakening aan het meesleuren bent.
Nee, dan wacht je tot de marshal komt om je terug op je pootjes of wieltjes te zetten.
Dit is net één keer gebeurd, en zelfs niet twee keer maar vele keren en ... en nu noem ik een kat een kat ... meer bepaald in de B-finales van de GT2.
Bewijs daarvan was het extra werk dat we elke keer weer hadden na een GT2 B-finale. Gelukkig reed niet iedereen zo wild Smile

Kijk het was gisteren een leuke dag en er werd zeer mooi gereden, veel volk, fijne Tamiya-dag + we hadden inderdaad pech met het vochtige tapijt. Daar kan niemand iets aan doen.
Maar we moeten eerlijk zijn en, vind ik, en toegeven dat er nog wat werk aan de winkel is in verband met het hanteren van een net en respectvol rijgedrag.
Zeker en vast als we op een verantwoorde manier willen doorgaan met een juniorklasse.

...
Sorry, he.
'k ben leraar en misschien dat je daar dan wat meer oog voor hebt
... of als een zaag behandeld moet worden Rolling Eyes Very Happy Wink
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Alonso ma jan 26, 2009 10:32 am

Nee, een zaag zijt ge niet en ge hebt waarschijnlijk grootendeels gelijk.
Toeval wil dat ik in de B finale gt2 reed Very Happy en ik zal misschien enkele keren ook foutief rijgedrag gehanteerd hebben, maar ik vond presies de 1ste en de 3de finale nogal meevallen.
De 2de daar was alles gewoon één ravage inderdaad.
Maar als we allemaal volgende keer beter proberen zal het wel goedkomen denk ik.
Trouwens buiten dan de eerste maand met de TRF begin ik echt de wagen te mogen.
Ik rijd er liever en liever mee en hopelijk op een keer ook is beter en beter What a Face .

Alonso
Won't go
Won't go

Number of posts : 85
Registration date : 02-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van addicted2blue ma jan 26, 2009 11:59 am

Ik ben toch wel van mening dat als men voor de start een paar rondjes wilt kunnen rijden daar toch de mogelijkheid moet toe zijn, en dat was wat de tapijt/tape incidenten ons in veel maten heeft gehinderd.
Er was door dat constant gedoe met die tape te weinig mogelijkheid om tussen door eventjes te kunnen rijden, wat niet wilt zeggen dat men dan geen respect heeft voor de mensen die de baan steeds heropbouwden.
Niemand heeft bijna een volledige ronde kunnen rijden zonder iets te raken, zelfst niet de betere piloten.
Ook ik heb tijdens het rijden voor het starten van mijn reeks een stuurfoutje gemaakt en tegen het stukje gereden waar Jij (Ludo) aan bezig was, maar stuurfoutjes maakt iederéén en dat heeft dan niet metéén iets te maken met geen respect te hebben.
Ik heb meerendeels tussen de reeksen door bijna niet gereden want mijn wagentje stond dan meerendeels aan het podium te wachten tot de meeste mensen gedaan waren met het herstellen van de baan.
Dat noem ik dan toch wel respect hebben terwijl die anderen serieus tussen de voeten door aan het rijden waren en dat mag ook gerust gezegd worden.
Het moet en mag gerust gezegd worden dat het gisteren de ergste tamiyacup op de logan was sinds er op de logan gereden werdt.
Nog nooit is er zoveel tape gebruikt geweest als gisteren en bovendien is de baan afzetting niet de beste oplossing die er voor handen is.
In het verleden is er altijd van die zware dikke darmen gebruikt en daar hebben we nooit zoveel problemen mee gehad als met deze witte L-profielen.
We moeten een kat een kat noemen en eerlijk kunnen toegeven dat de organisatie tip top inorde was maar dat de tapijt en Tape ontzettend slecht was.
Maar al bij al is er gisteren vrij goed gereden geweest en dat bedoelde ik dan meerendeels naar mezelf toe, daar ik vorig jaar geregeld van de baan werd gereden en er nooit iets van gezegd geweest is.
En nu aftellen naar Bredene Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van MisterYellow ma jan 26, 2009 12:41 pm

Het probleem met die tape is verooraakt doordet de tapijtte hobbelig ligt daardoor beweegt die tapijt teijdens het rijden en komt de tape los, we hebben dat ook al gehod bij ons.

gewoon de tapijt uitrollen en langs de eene uiteinde tegen de grond vastplakken met die tape dat jullie gebruiken of betonplakband van het merk "Kip" (dat gebruiken wij).
dan de tapijt aan de andere zijde mooi aantrekken en ook vastkleven aan de grond.
daarna hetzelfde met de tweede strook die ertegen komt en ze liefst 5mm van elkaar leggen.
kleef dan die twee tapijten aan elkaar en waar ze 5mm van elkaar liggen goed aanduwen zodat die tape ook op de grond komt.
dit komt 99% zeker niet meer los.

afbakening doe je met MDF plaat die je verzaagd in strookjes van 8cm en de kanten afschuinen.
die van ons ik 9mm dik.
ja je kan der over rijden dat is juist maar ik heb gezien dat ze over een van 5cm hoog ook overkunnen Laughing
het voordeel is van 9mm afbakening dat ze bijna nooit loskomt.
vraag maar aan de mensen die bij ons al gereden hebben.

Het over rijden dat is een probleem van de rijders zelf maar de tapijt en afbakening die loskomt daar kan veel aan verholpen worden.

aja ik heb mij zeer goed vermaakt op de Tamiyacup en nog een geel suitbuske gewonnen met de tombola, wat moet da nog meer zijn What a Face
MisterYellow
MisterYellow
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 284
Age : 50
Woonplaats : Bredene
Registration date : 31-05-08

http://www.yellowracing.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Jan V. ma jan 26, 2009 4:34 pm

Mijn reactie op deze eerste race van het jaar is dat de Junior reeks volgens mij toch wel een succes blijkt te zijn. Ze hebben zich volgens mij goed geamuseerd en er zit zeker talent bij.

Wat de baan betreft, het is inderdaad wel jammer dat we ze af en toe terug moesten herschikken maar het voordeel daarvan was dan weer dat de scherpe kantjes van het af te leggen parcours af waren en dat maakte het dan weer makkelijker voor de beginners en juniors om de baan te volgen. (Ook de gevorderden konden snellere tijden rijden tijdens de finales...)

Al bij al een geslaagde dag...
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van addicted2blue ma jan 26, 2009 4:36 pm

Het was idd een zeer geslaagde dag, waarvoor mijn oprechte dank aan de organisatie en aan Jantje voor de locatie ter beschikking te stellen.
Ook al regende het binnen Razz

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van addicted2blue ma jan 26, 2009 5:27 pm

Uiteindelijk zijn er toch nog zo'n 43 van de 54 ingeschreven piloten aan de start gekomen, wat een groot succes mag genoemd worden.
De afwezigen hadden dus ongelijk hé Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van timon ma jan 26, 2009 7:03 pm

hallokes,

was volgens mij een zeer geslaagde dag, en heb mij echt wel goed geamuseerd. en idd petje af voor de organisatie, goede baan slechte baan, er was er één en dat is het voornaamste vind ik !!en nu vol ongeduld wachten op de volgende race bounce


groetjes timon

timon
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 18
Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van mike the bike ma jan 26, 2009 9:53 pm

Voor mij was het zeker een toffe dag na 15 jaar afwezig en een tweede plaats bij de stock klasse
dat geeft me toch moet voor in bredene volgende maand.
Voor de rest men hoed af voor de mensen die dit organizeerde en dan nog moesten rijden.
Bedankt voor die toffe dag.
Marc
mike the bike
mike the bike
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 102
Woonplaats : berendrecht
Registration date : 13-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van ..l3art.. ma jan 26, 2009 11:54 pm

Het was idd nie zo eenvoudig om de telling te doen, dan ons eigen autoke nog in orde maken, racen, baancommisaris spelen, af en toe nog wat technische controle en zien dat de batterijkes op tijd werden opgeladen.. en tijdens de pauze nog snel een nieuw motorke steken.. twas me het dagje wel!

Maar toch wast plezant!
Kwil vooral Jan VDH bedanken voor de lokatie en de frietjes, en den David voor de hulp en andere zaken aan de telling.. Ook Alwin voor de technische controle.. en Tom en Ludo voor de baan een beetje rijklaar te maken.

Ik ben zeer blij dat iedereen het zo leuk vond en dat er zoveel lof geschreven wordt over de organisatie, ik kan alleen maar zeggen da we ons best hebbe gedaan en da zulle blijve doen!

groetjes

..Bart..
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van tamiya boy di jan 27, 2009 9:30 am

dirk en ludo nen dikke proficiat met jullie 1ste plaats
dirk nogmaals bedankt om mij goed op de hoogte te houden , zodat ik van in parijs alles op de voet kon volgen
dirk bedankt hé man Wink
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van crashingbird di jan 27, 2009 10:33 am

Jan V. schreef:Mijn reactie op deze eerste race van het jaar is dat de Junior reeks volgens mij toch wel een succes blijkt te zijn. Ze hebben zich volgens mij goed geamuseerd en er zit zeker talent bij.
...


Amai, we hebben toch weer wat gemist op die eerste race !

Aangezien ik zondag ll moest werken...waren wij er niet bij (we hadden goeie herinneringen aan onze eerste kennismaking met Tamiya in Rumst vorig jaar) ..maar mijn 2 juniors zullen er zeker bij zijn in Bredene, ze kijken er al naar uit (ik ook trouwens !!)
De grote broer John zal waarschijnlijk GT2 rijden, maar eerst nog een kapje vinden - de Legacy is niet meer toegestaan dit jaar :-(
Ik heb mijn kalender eens doorgenomen, en denk toch dat we 5 van de 9 races kunnen deelnemen, ikzelf ga het ook eens proberen, maar dan met de Swift!

En natuurlijk neemt ook al de 'endurance fever' toe : ik heb al onze clubgenoten (MRCO) warm gemaakt voor de '24 uren van Ronse' , als er nog plaats is komen wij zeker met een teamke aan de start (we voelen het onze plicht om onze eer te verdedigen tegen de collega's van MRCZ, ook daar overwegen ze om in Ronse aan de start te komen, dus moeten wij zeker voor tegenstand zorgen ;-)

groet en tot in Bredene,
Kurt, en zonen
crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van addicted2blue di jan 27, 2009 10:34 am

Dat is graag gedaan hé Smile
Te hopen dat ik mijn resultaat nog veel kan herhalen hé Smile

Tot morgen hé Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Alonso vr jan 30, 2009 12:42 pm

Kwil niemand afjagen maar wanneer komen de fotokes online? Very Happy

Alonso
Won't go
Won't go

Number of posts : 85
Registration date : 02-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van ..l3art.. vr jan 30, 2009 2:12 pm

heeft er al iemand fotokes doorgestuurd naar webmaster@tamiya.be ?

Want ik heb zelf nieveel tijd gehad om fotokes te nemen, maar heb wel gezien dat er mensen waren met degelijke fototoestellen, dus stuur jullie fotokes allemaal ma door en we zullen er dan werk van maken!

grtz
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van alwin vr jan 30, 2009 4:38 pm

Ik heb 25 januari 2 mails gestuurd met samen 40 foto's.

Veel succes,
Alwin
alwin
alwin
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 137
Woonplaats : Hever
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van bluejay vr jan 30, 2009 4:39 pm

..l3art.. schreef:heeft er al iemand fotokes doorgestuurd naar webmaster@tamiya.be ?

Want ik heb zelf nieveel tijd gehad om fotokes te nemen, maar heb wel gezien dat er mensen waren met degelijke fototoestellen, dus stuur jullie fotokes allemaal ma door en we zullen er dan werk van maken!

grtz

Ok, ze komen eraan Wink
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup Logan Empty Re: TamiyaCup Logan

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum