Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiya stekkers

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tamiya stekkers Empty Tamiya stekkers

Bericht van Feer wo jan 21, 2009 12:04 am

Hey iedereen,

Zijn die Tamiya stekkers aan je controller en batterijen verplicht voor de cup? Of mogen dat ook andere zijn?

Mag ik leds in mijn body monteren ?

Groeten,
Feer

Feer
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 2
Registration date : 21-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya stekkers Empty Re: Tamiya stekkers

Bericht van Jan V. wo jan 21, 2009 1:13 am

De tamiyastekkers zijn niet verplicht.

Als het een tamiyabody is die standaard met leds geleverd wordt mag je deze gebruiken.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Bericht van addicted2blue wo jan 21, 2009 4:58 am

Persoonlijk zou ik die ledjes niet gebruiken voor op een tamiyacup, er kunnen soms wel ééns aanrijdingen gebeuren waardoor die ledjes en of de behuizing daarvan stuk kan gaan.
Bovendien brengt het ook extra gewicht mee.
Mss toch beter de eerste wedstrijd afwachten en dan ga je er een veel beter beld van hebben of je die ledjes op de volgende wedstrijd wilt voorzien.
Al is het natuurlijk altijd wel mooi om een wagentje met verlichting te voorzien.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Bericht van TamiyaMarino wo jan 21, 2009 7:36 am

Omdat ik stillekesaan een ouwe sus aan het worden ben en mijn ogen er ook ni beter op worden heb ik er ook al aan gedacht om met LED te rijden.Dan zie ik misschien beter waar men auto blijft op de baan haha Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Bericht van addicted2blue wo jan 21, 2009 4:26 pm

Marino brengt de organisatie niet op ideetjes hé, straks gaan ze overal nog besparen op de verlichting en moeten we allemaal met ledjes gaan rijden Smile Smile Smile Smile Smile Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Bericht van ..l3art.. za jan 24, 2009 2:49 pm

addicted2blue schreef:Persoonlijk zou ik die ledjes niet gebruiken voor op een tamiyacup, er kunnen soms wel ééns aanrijdingen gebeuren waardoor die ledjes en of de behuizing daarvan stuk kan gaan.
Bovendien brengt het ook extra gewicht mee.
Mss toch beter de eerste wedstrijd afwachten en dan ga je er een veel beter beld van hebben of je die ledjes op de volgende wedstrijd wilt voorzien.
Al is het natuurlijk altijd wel mooi om een wagentje met verlichting te voorzien.

Grtjes

Ik vind de LEDjes op de TT-01 anders wel knap. Ik zou nie weten waarom je er niet mee kan rijden?

- Als je niet wil dat je autotje stuk gaat kan je beter je wagentje in de kast laten staan en er niet mee racen.
- De LED-jes brengen mss een beetje extra gewicht mee, maar het minimum gewicht is 1500gr in de stock, dus als je LED-jes steekt en een LIPO gebruikt zal je er al nie veel boven zitten.
- En voor het extra stroom verbruik moet je het ook nie laten, LED-jes staan immers bekent om het lage verbruik.

Dus ik zou zeggen aan alle stock rijders, laat de feestLEDjes al ma branden! De TamiyaCup is er toch voor de fun, nie?!?

..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Registration date : 08-03-08

Bericht van addicted2blue za jan 24, 2009 8:58 pm

Ik zie niet in welke fun men heeft als men zijn wagentje persé stuk wilt rijden.
Ledjes zijn dacht ik enkel bedoeld voor opsmuk en zijn niet echt race gericht.
Al is het zoals ik eerder al vermeld heb wel ontzettend mooi.
En komen deze wel meermaals voor bij drift wagentjes, maar daar is de intentie ook iets anders dan op een wedstrijd waar men zoveel mogelijk rondjes op 5minuten probeerd af te leggen.
En persoonlijk denk ik ook dat als men in de stock rijd men dan ook iets meer budget gericht gaat handelen en het zekerst niet de bedoeling is om als nieuwkomer metéén na de eerste wedstrijd al 'n andere body moet gaan aankopen omdat de behuizing van de ledjes ofzo al stuk zijn.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud