Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk chassis voor een gymkhana rally wagen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welk chassis voor een gymkhana rally wagen Empty Welk chassis voor een gymkhana rally wagen

Bericht van Viper_gts wo sep 21, 2011 11:53 am

Hey iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen, een vriend van me en ikzelf hebben zin in een
gymkhana wagen te bouwen, ik vind traxxas maar niets dus had tamiya in gedachte.
Nu heb ik hier al wat zitten lezen en dacht ik het volgende, feel free to comment als jij het
anders zou zien.

Wat we willen bereiken is een wagen voor gymkhana dus drift/gravel rijden huidige keuze zou
op een DF03RA chassis zijn wat denken jullie hier van ? daar we ook naar de toekomst motor
en regelaar gaan swappen dacht ik aan de :

Mitsubishi Lancer Evo V DF03RA
Welk chassis voor een gymkhana rally wagen 58461_LancerEvoV

Wat denken jullie hier van daar Tamiya voor mij nog vrij onbekend terrein is.

Thx
Greets Vipe

Viper_gts
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 1
Registration date : 21-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk chassis voor een gymkhana rally wagen Empty Re: Welk chassis voor een gymkhana rally wagen

Bericht van bluejay wo sep 21, 2011 12:15 pm

Ik denk dat het Tamiya DF-03Ra chassis wel geschikt is voor gymkhana. Standaard zitten op deze auto de CVA Mini Oil dempers. Hier kan je misschien beter wat zwaardere olie in doen en iets straffere veren steken. Waarschijnlijk dat de auto anders te veel gaat "hangen" in de bochten en niet zo goed zal driften. Kan ook zijn dat die Tamiya Block Tires die erop zitten iets teveel grip gaan hebben om goed te kunnen driften.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum