Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Arno (SRL) di nov 03, 2009 11:39 am

Hallo,
Ik ben nieuw in het Tamiya Cup gebeuren.
Ik ga een poging wagen om een aantal wedstrijden van de Tamiya Cup met een M-chassis deel te nemen.
Ik ben een M05 aan het opbouwen en zou hiermee graag eens wat gaan oefenen.
Ik zelf ben van Limburg en zou de rit toch willen beperken tot een dik uur.
Ik ben al eens gaan kijken in Brecht, lijkt me een toffe bende maar was niemand met een Tamiya M-chassis.
Vandaar deze toppic of iemand ergens een club weet zijn waar toch een enkeling me een beetje zou kunnen bijstaan met mijn M05, liefst op max een uur van Hasselt?
Arno (SRL)
Arno (SRL)
Won't go
Won't go

Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van speedy_belgium di nov 03, 2009 7:54 pm

Het zou kunnen dat ik mijn M05 vrijdag eens ga proberen in Brecht.
Anders moeten we eens afspreken daar. Dan kunnen we eens testen en zien of je M05 goed afgesteld staat.
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Basb di nov 03, 2009 9:14 pm

Ha den Arno! Weer eentje waarvoor ik volgend jaar uit de weg mag gaan :p

Welkom - zowel opt forum als in de 1:10 tak
Basb
Basb
Won't go
Won't go

Number of posts : 68
Registration date : 25-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Arno (SRL) di nov 03, 2009 10:13 pm

speedy_belgium schreef:Het zou kunnen dat ik mijn M05 vrijdag eens ga proberen in Brecht.
Anders moeten we eens afspreken daar. Dan kunnen we eens testen en zien of je M05 goed afgesteld staat.
Ik heb nog niet alles, ik hoop deze week nog maar dat is nog niet zeker.
Als ge vrijdag gaat dan probeer ik ook af te komen.
En als ik klaar ben zal het in eerste instantie zijn om te kijken dat hij bolt tongue
Maar kan ik toch al eens spieken want hier en daar heb ik toch wat vraagtekens bij mijn build affraid

Basb schreef:Ha den Arno! Weer eentje waarvoor ik volgend jaar uit de weg mag gaan :p

Welkom - zowel opt forum als in de 1:10 tak
LOL: Sure Very Happy (ik ga je nog even in uw waan laten het zal wel snel dudielijk worden dat het andersom gaat zijn tongue )
Arno (SRL)
Arno (SRL)
Won't go
Won't go

Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van tamiya boy wo nov 04, 2009 9:22 am

hier een link waar je allemaal kan rijden : http://www.rc-bluedolphincarwash.be/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26
MCB in Bree
over de kerk van Hasselt
dit is de N73 de weg van Bree naar Kinrooi
staat er ook bij

gr Tamiya boy
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Arno (SRL) do nov 05, 2009 6:26 pm

Dat overzicht was ik al eens tegengekomen, idd handig Very Happy
Het probleem was/is dat ik niet weet of er met Tamiya en meer specifiek met de M-chassis gereden word.
Zo ook was ik Bree reeds tegengekomen.

Ik hoop dat er nog enkele van de clubs 'in de buurt' deze topic tegenkomen een en seintje nalaten of er al dan niet geregeld Tamiya rijders zijn Wink
Arno (SRL)
Arno (SRL)
Won't go
Won't go

Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Jan V. do nov 05, 2009 9:55 pm

Deze club uit Mortsel rijdt enkel met tamiya wagens dacht ik. Ik weet niet of de afstand te groot voor je is en of er al dan geen m-chassis aanwezig zijn. Je moet maar eens een kijkje nemen op hun website.

M.E.B.T.

http://users.telenet.be/vda/mebt/Start.htm
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum