Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Arno (SRL) di nov 03, 2009 11:39 am

Hallo,
Ik ben nieuw in het Tamiya Cup gebeuren.
Ik ga een poging wagen om een aantal wedstrijden van de Tamiya Cup met een M-chassis deel te nemen.
Ik ben een M05 aan het opbouwen en zou hiermee graag eens wat gaan oefenen.
Ik zelf ben van Limburg en zou de rit toch willen beperken tot een dik uur.
Ik ben al eens gaan kijken in Brecht, lijkt me een toffe bende maar was niemand met een Tamiya M-chassis.
Vandaar deze toppic of iemand ergens een club weet zijn waar toch een enkeling me een beetje zou kunnen bijstaan met mijn M05, liefst op max een uur van Hasselt?
Arno (SRL)
Arno (SRL)
Won't go
Won't go

Number of posts : 53
Registration date : 03-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van speedy_belgium di nov 03, 2009 7:54 pm

Het zou kunnen dat ik mijn M05 vrijdag eens ga proberen in Brecht.
Anders moeten we eens afspreken daar. Dan kunnen we eens testen en zien of je M05 goed afgesteld staat.
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg) Empty Re: Waar kan ik als nieuweling gaan oefenen met M-chassis (Limburg)

Bericht van Basb di nov 03, 2009 9:14 pm

Ha den Arno! Weer eentje waarvoor ik volgend jaar uit de weg mag gaan :p

Welkom - zowel opt forum als in de 1:10 tak
Basb
Basb
Won't go
Won't go

Number of posts : 68
Registration date : 25-04-09