Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen) Empty Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen)

Bericht van ..l3art.. zo okt 04, 2009 9:53 am

Beste piloten,

Ik heb deze week een ernstig gesprek gehad met de organisator van de oldtimer beurs die doorgaat op zondag 18 oktober in de waagnatie te Antwerpen.
Hij heeft mij dan ook de vraag gesteld om op die zondag een demonstatie met onze bolides te komen geven.
Het is dan ook de bedoeling dat we daar met genoeg piloten aanwezig zijn om er iets serieus van te maken.
De organisator zorgt voor stroom en tafels en we krijgen een ruimte ter beschikking van ongeveer 30 op 15 m, de ondergrond is asfalt en het is natuurlijk indoor.
Wij zouden dan best voor tien uur aanwezig zijn, zo zijn we zeker dat we kort met onze auto tot aan de baan kunnen komen om uit te laden.
Later kan ook, maar dat moeten we wel afspreken, 't is maar om binnen te geraken. Rond zes uur is die beurs afgelopen, maar het is natuurlijk geen verplichting om tot dan te blijven.
Als boarding gebruiken we de darmen die we buiten gebruiken, het kan zijn dat ik 's zaterdags de baan al ga leggen.

Het zou in ieder geval een goede promotie zijn naar de buitenwereld vermits VTM en ATV ook is uitgenodigd.

Als er eventueel piloten zijn die oldtimer bodies hebben (ik denk hier vooral aan de tamiya piloten, mini's, fiat 500, abart's....) zou dit natuurlijk prima uitkomen om met zo'n auto's daar te kunnen demonstreren.

Ik hoop op een grote respons zodat we hier een geslaagde dag van kunnen maken en eventueel volgend jaar daar een volwaardige race kunnen houden.

Laat me even weten of je interesse hebt en als er nog vragen zijn, laat ze dan maar komen.

Groetjes, Marc Joosens.

info: marc.joosens@pandora.be
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen) Empty Re: Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen)

Bericht van addicted2blue zo okt 04, 2009 1:53 pm

Ik kan er helaas genoeg niet bij zijn want ik ben dan op de yellowchallenge.
Het is mss ook wel 'n leuk idee om de oude wagentjes van tamiya gewoon ten toon te stellen want ik denk niet dat de echte verzamelaar met zijn oude wagentjes gaat rijden Smile

En het spijtige is dat het weer zo laat ter sprake komt hé Smile
Zulke initiatieven zijn zeer positief voor de hobby maar zouden veel eerder moeten kunnen genomen worden, kwestie van meer piloten op tijd te kunnen bereiken.

Grtjes
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen) Empty Re: Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen)

Bericht van pajenova zo okt 04, 2009 11:17 pm

Ik ben pas een grote week geleden in contact gekomen met de organisator van die oldtimer beurs, het is daarom dat ik nu snel een ploeg piloten aan 't bijeen zoeken ben om daar een toffe dag van te maken.
Als dat een succes moest worden staat er niets in de weg om er volgend jaar met meer voorbereiding iets groters van te maken, eventueel een volwaardige race.

MJ

pajenova
Beginner
Beginner

Number of posts : 41
Registration date : 04-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen) Empty Re: Demonstratie rijden in waagnatie (Antwerpen)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum