Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GRATIS ..... Tapijt ..... GRATIS

2 plaatsers

Ga naar beneden

GRATIS ..... Tapijt  ..... GRATIS Empty GRATIS ..... Tapijt ..... GRATIS

Bericht van Ludo vr apr 17, 2009 5:51 pm

Ik vermeld het hier even omdat in het verleden me al mensen hadden aangesproken in verband met TAPIJT.

IK verklaar me even nader.
Ik hielp een dik jaar gelden al eens een beginnede RC-club (ERC) aan gratis tapijt.
Het gaat natuurlijk om tapijt als vloerbedekking van een elektro-piste.
We kregen dat nagelnieuwe tapijt gratis mee van een evenementen-bureau. Het was over na een evenment en zou anders toch weggegooid worden.

Onlangs was er iemand anders op zone442 ook op zoek naar tapijt en heb ik diezelfde contacten nog eens aangesproken.
Er werd me bevestigd dat ik terug gratis tapijt kon komen ophalen. Enige probleem: het kan ENKEL op 1 mei.

Mochten er mensen, clubs, dringend nood hebben aan nieuw of nagenoeg nieuw tapijt, laat me dan iets weten. Details geef ik enkel via persoonlijk contact door.
Die mensen hebben een beetje vertrouwen in mij en ik wil niet dat daar misbruik van gemaakt wordt en daar plots een bende komt tapijt plunderen.
Ik denk wel dat er voldoende tapijt zal zijn voor 10 clubs en dat er wellicht zelfs gekozen zal kunnne worden qua kleuren, maar zeker ben ik daar niet van.
Ik kan geen garanties geven over de RC-kwaliteit van het tapijt ... maar kan wel bevestigen dat het tapijt van ERC zeker niet slecht was en alleszinds beter dan het tapijt van de MCM-races (no offence) qua grip.

De rollen tapijt van vorige keer waren 4 meter breed en 40 meter lang .. rollen die je dus niet even snel acherin de wagen gooit en eigenlijk best met 3 of 4 draagt.

Afijn, interesse? Laat me dan iets weten.

Jan, Bart, ... misschien een idee om een aantal grote stukken mee te pakken die kunnen dienen in Antwerpen, in plaats van de vele korte rollekes die daar gebruikt worden? 't Zou kunnen schelen in werk.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GRATIS ..... Tapijt  ..... GRATIS Empty Re: GRATIS ..... Tapijt ..... GRATIS

Bericht van Jan V. zo apr 19, 2009 8:43 pm

Wel een mooie deal voor clubs die net op zoek zijn naar een nieuw tapijt. Je helpt er de RC wereld weer een beetje mee en dat vinden we leuk Very Happy

Voor ons zou zou het niet enkel schelen in werk maar ook in kostprijs van tape Very Happy (en minder tape op de baan is betere grip he)

We kunnen het altijd eens vragen aan Jan Vanderheyden of hij nog een hoopje tapijt wil/kan/mag stockeren in zijn magazijn.

Alvast bedankt voor de aanbieding.

Groetjes,

Jan V.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum