Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

+7
speedy_belgium
crashingbird
..l3art..
TamiyaMarino
Ludo
potloodslijper
Jan V.
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke reeks wil je in de TamiyaCup 2009 zien buiten de Mini, GT2 en Stock?

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap35%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 35% 
[ 8 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap17%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 17% 
[ 4 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap26%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 26% 
[ 6 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap0%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap9%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 9% 
[ 2 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap13%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 13% 
[ 3 ]
Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_lcap0%Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 23
 
 
Enquête gesloten

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Jan V. zo aug 03, 2008 9:47 pm

Ik wil wel eens weten welke reeks er populair zou zijn indien ze werd ingevoerd in de TamiyaCup.

Ikzelf ga voor de mixed reeks. Zo kunnen alle mensen die ooit een Tamiya hebben aangeschaft, eender welk chassis, deelnemen aan de tamiyacup.

De Frontwheel was populair een tijdje geleden. Deze zijn onderandere het FF01 en FF02 chassis. Lijkt wat op de mini maar is langer. Zo is er bijvoorbeeld een body van een VW Golf 3 voor dit chassis.

Met F1 bedoel ik bijvoorbeeld het F201 Chassis en zijn vrienden. (de echte Formule 1 wagens dus.)

De F103 GT Le Mans is te vergelijken met de F103GT die vorig jaar in de Tamiyacup nog meereed maar dan de Le Mans uitvoering van de wagens. bijvoorbeeld: Deze De Le Mans uitvoerign kunnen we misschien samen met de F103GT en de Formule 1 wagens in 1 reeks duwen?


Laatst aangepast door Piffay op zo aug 03, 2008 10:50 pm; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : (Uitleg van de reeksen toegevoegd))
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van potloodslijper zo aug 03, 2008 10:09 pm

Ik zou graag buggy terug zien komen, is weer wat anders, en ik heb er in seizoen 2007 erg van genoten.

potloodslijper
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 15
Registration date : 03-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo zo aug 03, 2008 10:24 pm

Misschien geen slecht idee om hier ook de verschillende mogelijkheden uit te leggen.
Ik weet bvb wel wat een buggy is maar niet wat F1 of F103GT Le Mans inhoudt. En Front Wheel drive ... is een M-03 al niet FWD?
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino ma aug 04, 2008 2:02 pm

Misschien geen slecht gedacht om een mixed race te voorzien dewelke toelaat om b.v. eens een echte Oldtimer van Tamiya uit de kast te halen.Misschien moeten we dit dan niet bekijken als een race tegen de tijd maar meer als een demonstratie race.Zo kunnen andere piloten en toeschouwers genieten van mooie zeldzamere stukken uit de Tamiya collectie terwijl er voorzichtig gereden wordt om deze pareltjes niet te beschadigen.
Ik doe alvast mee als er zulks voorzien wordt.
Kan natuurlijk ook zijn dat jullie denken wat een idioot gedacht is dat nu weer Very Happy
Laat maar horen , ik ben eens benieuwd What a Face
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo ma aug 04, 2008 3:04 pm

'k vind het een prima idee ... alleen we moeten proberen klasses op te stellen waarvoor ook effectief volk te vinden is.

Daarnaast zou je dit soort klasse, Vintage dus, ook kunnen occasioneel kunnen laten plaatsvinden, dus enkel als er effectief oldies aanwezig zijn. Maar dan zou je er ook rekening moeten mee houden dat je er als enige kan staan.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino ma aug 04, 2008 3:52 pm

Ik zal proberen er tegen Charleroi eentje rijvaardig te krijgen , zo kunnen we tijdens de pauze eens zien wat de reacties zijn. Very Happy
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van ..l3art.. ma aug 04, 2008 8:31 pm

Een Tamiya Classic reeks, geen slecht idee!

Heb ook nog een en ander in de kast zitten, dus..

Weet alleen nie dat da voor elke cup genoeg volk zal trekken?

Ik had al het idee om in de winter, na Rumst een rommelmarkt te organiseren in een gehuurd zaaltje dat iedereen z'n niet gebruikte rc materiaal van de hand kan doen.. Daar zou het mss ideaal zijn om een classic demonstratie te geven?
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van crashingbird ma aug 04, 2008 8:40 pm

Piffay schreef:Ik wil wel eens weten welke reeks er populair zou zijn indien ze werd ingevoerd in de TamiyaCup.

Ikzelf ga voor de mixed reeks. Zo kunnen alle mensen die ooit een Tamiya hebben aangeschaft, eender welk chassis, deelnemen aan de tamiyacup.

De Frontwheel was populair een tijdje geleden. Deze zijn onderandere het FF01 en FF02 chassis. Lijkt wat op de mini maar is langer. Zo is er bijvoorbeeld een body van een VW Golf 3 voor dit chassis.

Met F1 bedoel ik bijvoorbeeld het F201 Chassis en zijn vrienden. (de echte Formule 1 wagens dus.)

De F103 GT Le Mans is te vergelijken met de F103GT die vorig jaar in de Tamiyacup nog meereed maar dan de Le Mans uitvoering van de wagens. bijvoorbeeld: Deze De Le Mans uitvoerign kunnen we misschien samen met de F103GT en de Formule 1 wagens in 1 reeks duwen?


F201 de 'echte' F1 ?
Shocked Shocked -> no way, maar 't was misschien wel een mooi stukje techniek, maar volgens mij is't 4X4
En 'echte' F1, met of zonder traction control, is nog altijd 2X4 rearwheeldrive, the 'one and only' F103 ! Cool ,

Alle F103's : het chassis voor de 'echte' piloten dus (daarom ga ik trouwens in offroad volgend jaar met 4X4 tijden met een DB01, haha, ik kan als beginner op mijn leeftijd enkel voor de eerste plaats rijden als de uitslag op z'n kop wordt gezet!)
4X4 trekt zich overal door, dus niet zo moeilijk als je een beetje kan sturen! Maar 2X4 offroad is als op eieren rijden met de throttle, dus laat ik de buggies maar aan mijn zonen, die hebben veel meer feeling om deze nerveuze bolides te temmen!

En zal die nieuwe F103RM (F1-model met body, echter meer een universele body, zonder stickers) ook in Europa beschikbaar worden ? Ik zie deze toch al staan tussen de 'coming items' op de Amerikaanse Tamiya-site:
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=84031

Het model is trouwens ook al op Ebay-verkopers uit Oosterse landen te vinden !

En om bij geringe interesse toch het deelnemersveld wat te vergroten, waarom niet een gemengde klasse F1/LeMans ? Zolang het maar 2X4 en F103(alle varianten) is.
Deze zijn toch grotendeels gelijk in prestatie! (of zelfs F101/102 voor wie deze nog heeft)

Maar ja, behalve bovengenoemde nieuwe RM en de Advan Courage (LeMans op het '103gt'chassis) en soms eens een heruitgave (=verzamelmodel die je niet wil in brokken rijden!) wordt er niet veel meer van zulks moois uitgebracht momenteel, en die oude juweeltjes in de competitie gooien -> zonde, maar dan wel meer geschikt om op te treden in de 'show' klasse !

greetz,
Kurt
crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Jan V. ma aug 04, 2008 9:42 pm

Tja ik was het ook al aan het denken hoor. Misschien moeten we maar een F103 reeks met alle varianten voorstellen. Dan wel zoals je zei met enkel de 2x4 chassis. Al was er dit jaar een F103GT reeks waar verbazend weinig volk op af kwam. Daarom dat ik hier een poll heb gestart om even te polsen naar de mening van menig RC rijder.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino di aug 05, 2008 12:31 am

Voor zulk een 4X2 reeks ben ik ook wel te vinden. Heb in het weekend mij nog geweldig geamuseerd met een Jaguar XJR 12 , vond het voorheen al spijtig dat ge met deze niet mocht meedoen in de F103 reeks. Maak het simpel en laat al die types van chassis toe.Of er nu een F1 body ,een groep C of iets anders opstaat kan het alleen maar leuker maken om naar te kijken.Zo kom je automatisch ook op een mixed race uit. ( qua bodies dan toch)
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van speedy_belgium di aug 05, 2008 8:15 am

Piffay schreef:Tja ik was het ook al aan het denken hoor. Misschien moeten we maar een F103 reeks met alle varianten voorstellen. Dan wel zoals je zei met enkel de 2x4 chassis. Al was er dit jaar een F103GT reeks waar verbazend weinig volk op af kwam. Daarom dat ik hier een poll heb gestart om even te polsen naar de mening van menig RC rijder.

Ik wou wel, maar na race 1 was er geen tegenstand meer... Crying or Very sad Twisted Evil

Een nieuwe klasse is mooi, maar er zou wat consistentie moeten inzitten. elk jaar een nieuwe wagen en reserve stukken kopen is een beetje te veel van het goede. Een kleine opsomming wat er de voorbije jaren allemaal gepasseerd is (F201 (2 seizoenen), Gentlemen drivers (+40 op een TT01 chassis) (1 seizoen), Buggy (2 seizoenen), F103GT (1 seizoen en 1 race))
Dus liefst een format dat zo open mogelijk is en zo veel mogelijk deelnemers trekt.
F102, F103, F103GT met Lemans of GT body. In de 24u van Le mans zie je die ook door elkaar rijden.

Of anders de demo klasse. Maar daar ga je volgens mij geen nieuwe deelnemers mee aantrekken.
Zullen enkel de huidige piloten zijn, die een oud beestje van stal halen en meebrengen.
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo di aug 05, 2008 11:48 am

Denk dat dat een goed idee is: een F-klasse waarin alle 2WD achteraangedreven F102, F103.. wagens samenrijden.

en die demo, of open klasse: kan nooit kwaad, zolang het de rest van de wedstrijd niet hindert + hierdoor krijgt iedereen een kans om eens te rijden.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino di aug 05, 2008 6:02 pm

Misschien toch best de F klasse in het leven roepen omdat dit vrij simpele wagens zijn .Ik denk dat je hier niet veel stukken kan aan rijden.Als we dan b.v. ook de 23 turns motoren aanhouden valt er verder niet veel te foeteren.Wel vind ik het belangrijk dat we David en T2M hierin moeten betrekken zodat zij ook een return hebben.Het is natuurlijk niet te onderschatten wat hun steun betekend voor de cup.Verder kunnen we misschien eens denken om in 2009 op b.v. 2 outdoor races een extra reeks " vintage " in te lassen.Ik denk dan aan een demo race van b.v. 7 minuten onder de pauze.Zo heeft iedereen de kans om een oldie van stal te halen en zit er geen druk op om op elke wedstrijd een aantal deelnemers bij elkaar te krijgen.Op deze manier blijft het echte wedstrijdgebeuren ongehinderd voortlopen.
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo di aug 05, 2008 6:11 pm

goed idee!
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino di aug 05, 2008 9:47 pm

Blijkbaar zijn in andere landen ook de Tamtech Gear al populair om te racen
Hier hoor je er weinig van.
https://www.youtube.com/watch?v=Hhd8QHsfD3g
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Alternatief geluid...

Bericht van dr.h.c. Kletsmajoor vr aug 08, 2008 1:01 pm

Elke klasse heeft zo z'n charmes... alleen kunnen wij - twee volwassenen en een viertal kids - nooit een volledige dag vrijmaken voor een wedstrijd. Wedstrijden die bijvoorbeeld beperkt zijn van 12.00 tot 18.00 uur? Schrijf ons in!

Twisted Evil

dr.h.c. Kletsmajoor
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 1
Registration date : 08-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino vr aug 08, 2008 9:31 pm

Dat zal niet makkelijk zijn. Om voldoende kwalificaties en finales te rijden heb je echt een ganse dag nodig.Zeker als je met 30 of meer deelnemers bent in 3 of 4 verschillende klassen.De wedstrijdleiding moet er al een vrij strak schema op nahouden om rond 17h af te ronden. Als je dan nog eens meer dan een uur moet rijden om thuis te raken zit je zondag goed vol.
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van addicted2blue za aug 09, 2008 12:35 am

Die F1 klasse zie ik wel zitten, maar het probleem is dat men niet zo snel reserve bandjes kan vinden voor dat type wagentjes.
Dus deze moeten zowiezo al voorzichtig bestuurd worden dan
Die F103RM heruitgave is ook maar 'n beperkte reeks en bovendien zijn die kitjes al moeilijker te vinden.
Dus toch ook wel meer als demorace houden dan.
Persoonlijk zou ik ook wel intresse hebben in 'n F201 klasse, heb ik altijd graag gedaan en vond deze 'n zeer leuke klasse.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van granapadana di aug 12, 2008 10:47 pm

beste vrienden, daarnet was ik even aan het surfen op de Duitse Tamiya site en indien mijn duits nog is wat het ooit was, heb ik het volgende gevonden 1. tijdens de Duitse finale werd een demorace gehouden met Tamtech-Gear modellen (endurance van 24 minuten) met 15 teams...veel plezier en spectaculaire westrijd!!!Deze modellen zullen volgend jaar in Duitsland als zesde klasse worden ingevoerd.. en eerlijk gezegd, nadat ik dit model vorige zondag effe heb zien rijden op een groot circuit was ik aangenaam verrast. Buiten de magnifieke bodies rijden deze stock uit de doos helemaal niet slecht...dus indien er volgend jaar een nieuwe reeks zou bijkomen, ben ik persoonlijk voorstander van deze klasse, ook omdat ze niet te snel gaan Embarassed !!!!....als tweede punt wordt er melding gemaakt van 'ein grosses europaïsches Tamiya Eurocup Finale' in Sonneberg voor 2009, echter zonder details....misschien zal David hierover meer weten wanneer hij terugkomt uit vakantie...

granapadana
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 7
Registration date : 10-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo wo aug 13, 2008 12:17 am

voor het gemak: de bewuste webpagina: klikske

dezelfde pagina via translate.google.com vertaald naar het Nederlands: klikske mo dan in't floms (Dit werd door een programma vertaald, dus je kan dar wel iets uit afleiden maar dat staat natuurlijk ook vol fouten)
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van ..l3art.. wo aug 13, 2008 10:12 pm

Van die duitse eurocupfinale da moete we idd eens aan david vragen!
Ik weet wel dat als de nederlandse TamiyaCup DTC volgend jaar doorgaat, dat zei met ons zullen samenwerken om een België-nederland finale te organiseren..
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van TamiyaMarino wo aug 13, 2008 10:44 pm

Doet me wel plezier dat iemand mijn Tamtechske tof vond om te zien rijden.Het is inderdaad een plezant autoke om mee te rijden.Deze klasse lijkt me ook intressant. (zeker indoor). Ik zal hem nog eens meebrengen naar Rumst.Misschien moet de organisatie eens een poll houden in Rumst onder alle deelnemers.Kan nog interessant worden
Very Happy
TamiyaMarino
TamiyaMarino
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 184
Age : 113
Woonplaats : Herentals
Registration date : 04-08-08

http://www.blok.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Ludo do aug 14, 2008 10:45 am

lijkt me leuk, zeker, maar zijn er veel mensen die zo'n wagen hebben?
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van addicted2blue vr aug 15, 2008 1:25 am

Ik heb mij sinds enige tijd al zo'n porsche 935 martini aangeschaft, moet nog wel gebouwd worden maar als ik dat van de marino zag rijden was ik toch ook wel aangenaam verrast van de snelheid.
Weet wel niet welke motor in dat autootje zat maar het ging toch redelijk vooruit.
En het is bovendien ook 'n wagentje dat niet al te duur is en dat toch ook wel enige fun kan opleveren.
Een beetje back to the roots met de hedendaagse afstelmogelijkheden Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van addicted2blue vr aug 15, 2008 1:37 am

Mss dat ik mijn porschke ook optijd klaar krijg dan kan ik hem ook meebrengen naar Rumst en mss samen met de marino ne keer laten rijden.
Dat kan mss al 'n beter beeld geven ook van wat die wagentjes te bieden hebben hé Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Reeks TamiyaCup 2009 Empty Re: Nieuw Reeks TamiyaCup 2009

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum