Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

+6
Kristof Dehert
ErikJan
Dafke
Jan V.
Ally
..l3art..
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van ..l3art.. do dec 13, 2012 9:24 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :


Op 20 januari gaat het nieuwe TamiyaCup seizoen van start.
Deze zal doorgaan bij GTMrc club te Vosselaar.
Naar gewoonte is daar een gezellige sfeer onder de piloten en zijn alle faciliteiten voor handen.

Zoals vorig seizoen wordt er een Paint Contest georganiseerd voor de mooiste bolides, alle deelnemers van de race zijn automatisch ingeschreven voor de paint contest.
Niet alleen de mooiste body's vallen in de prijzen maar het modelbouw magazine "Modelbouw Aktueel"verloot enkele proefabonnementen onder alle deelnemers van de Paint Contest!
Reglementen en info vind je op:


www.tamiya.be



TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Tamiyacup-2013
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden


TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Ally di jan 22, 2013 11:51 am

is zijn motorpod dan losgekomen van het chassis of zo (t-bar gebroken)?
ik zie niet in hoe je dit anders tijdens het rijden kan kwijtgeraken ...
in ieder geval heb ik zoiets niet in reserve liggen en is niemand zoiets komen afgeven. bij de technische controle lag wel vanalles wat er gevonden was, maar dit zat er niet tussen. bij het opruimen van het tapijt heeft niemand nog iets gebracht.
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 235
Woonplaats : Vosselaar
Registration date : 24-01-11

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van ErikJan di jan 22, 2013 12:08 pm

Een paar maanden geleden heb ik dit onderdeel ergens op een webshop gezien, en ik kan me herinneren dat alleen dit losse deel al ongeveer evenveel koste als de komplete demper set.
De 3x10 inbus vind ik trouwens aan de korte kant, en bij een flinke tik kan de bout uit deel BC4 los komen. Gevolg is inderdaad dat je deze dan verliest.
De 104V2 is op dit punt iets kwetsbaarder dan de T-bar versie.
ErikJan
ErikJan
Won't go
Won't go

Number of posts : 58
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van addicted2blue di jan 22, 2013 3:06 pm

@I3art,

Je kunt het onderdeel apart vinden bij stellamodels, maar zoals ErikJan al zei kost het stukje meer dan de volledige optionele friction roll damper.

@Patrick,

Er zijn in de F1 nog veel piloten waarvoor de snelheid van de F1 wagentjes nog veels te hoog ligt om een heat zonder brokken te kunnen rijden. Het is een zeer mooie en gevulde reeks maar denk dat het voor iederéén aangenamer kan zijn als men zijn eigen capaciteiten beter zou kunnen inschatten. De rondetijden van de Top 3 piloten zijn gelijk aan die van de modified piloten op de club. Voor iemand die stock of mini heeft gereden ligt de snelheid van de F1 wagentjes veels te hoog. En dat is de vaststelling van het afgelopen wknd waar er veel brokken zijn gereden door bepaalde piloten. De F1 reeks is een expert reeks geworden, daar moet men zekerst rekening mee houden.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van PATRICK di jan 22, 2013 4:27 pm

addicted2blue schreef:@I3art,

Je kunt het onderdeel apart vinden bij stellamodels, maar zoals ErikJan al zei kost het stukje meer dan de volledige optionele friction roll damper.

@Patrick,

Er zijn in de F1 nog veel piloten waarvoor de snelheid van de F1 wagentjes nog veels te hoog ligt om een heat zonder brokken te kunnen rijden. Het is een zeer mooie en gevulde reeks maar denk dat het voor iederéén aangenamer kan zijn als men zijn eigen capaciteiten beter zou kunnen inschatten. De rondetijden van de Top 3 piloten zijn gelijk aan die van de modified piloten op de club. Voor iemand die stock of mini heeft gereden ligt de snelheid van de F1 wagentjes veels te hoog. En dat is de vaststelling van het afgelopen wknd waar er veel brokken zijn gereden door bepaalde piloten. De F1 reeks is een expert reeks geworden, daar moet men zekerst rekening mee houden.

Volgens deze mag of kan een piloot uit mini of stock geen F 1 rijden.
Mocht dit zo zijn: overvolle mini en stock klassen wat ik toch niet gezien heb.
Naar welke reeks mag je dan wel opklimmen na mini of stock?
zo te horen zijn de EXPERTEN ons liever kwijt dan rijk.( ok heb het begrepen)

PATRICK
forum-noobie
forum-noobie

Number of posts : 20
Registration date : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Dafke di jan 22, 2013 4:48 pm

het is en blijft tamiyacup, waar iedereen zich zou moeten amuzeren. de klasses zijn toch voor iedereen? nietwaar? sommige denken dat ze daar rijden voor hun leven.alsof er geld met te verdienen is? integendeel. het kost alleen maar geld. het is ook normaal dat er tragere rijders zijn. maar gun die mensen ook hun plezier. iedereen heeft ooit 'minder rap ' geweest en mot het leren.en als ze een keer in de weg rijden. dan is het voor elke 'expert' hetzelfste.ze moeten er allemaal voorbij.
Dafke
Dafke
Beginner
Beginner

Number of posts : 40
Registration date : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van addicted2blue di jan 22, 2013 4:53 pm

@Patrick,

Dat is volledig uw eigen interpretatie en niet die van mij. Ik en nog andere mensen hebben afgelopen zondag die vaststelling gedaan, het is dus niet enkel mijn vaststelling. Ik zeg dit enkel zonder hierbij tegen iemand zijn schenen te willen schoppen en of hierbij namen te noemen. Van mij mag iederéén in welke reeks dan ook deelnemen, zolang ze er maar zich van bewust zijn met wat ze dan bezig zijn en dat daar de nodige brokken worden gereden moet men er dan ook bijpakken. En heeft het achteraf geen zin om uitspraken te doen over onsportief rijgedrag zonder hierbij in eigen boezem te kijken. Ook de meer ervaren piloten maken fouten, dus ook de experten zoals jij ze zo benadrukt.

Ik ben niet de persoon die tegen iemand zal zeggen dat we ze liever arm dan rijk zijn, iederéén heeft moeten leren en iederéén is ooit een beginneling geweest. Het moet gewoon voor iederéén even leuk kunnen zijn en niet enkel voor de minder goede piloten en of de experten, maar voor elke piloot.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Dafke di jan 22, 2013 4:59 pm

in de F1 is het nog meest goed verdeeld omwille van het aantal rijders.bij alle andere klasses rijdt iedereen bij elkaar. de rappere in de A-finale. die iets tragere in de B. conclusie: laat ons allemaal F1 gaan rijden??
Dafke
Dafke
Beginner
Beginner

Number of posts : 40
Registration date : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Ally di jan 22, 2013 5:52 pm

dafke, dat gaat niet hé. zo kan ik het ook.
aangezien uwe ontvanger mijne zender volgt zal je zo wel snel top 3 rijden Laughing
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 235
Woonplaats : Vosselaar
Registration date : 24-01-11

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Ally di jan 22, 2013 5:53 pm

addicted2blue schreef:@Patrick,

Dat is volledig uw eigen interpretatie en niet die van mij. Ik en nog andere mensen hebben afgelopen zondag die vaststelling gedaan, het is dus niet enkel mijn vaststelling. Ik zeg dit enkel zonder hierbij tegen iemand zijn schenen te willen schoppen en of hierbij namen te noemen. Van mij mag iederéén in welke reeks dan ook deelnemen, zolang ze er maar zich van bewust zijn met wat ze dan bezig zijn en dat daar de nodige brokken worden gereden moet men er dan ook bijpakken. En heeft het achteraf geen zin om uitspraken te doen over onsportief rijgedrag zonder hierbij in eigen boezem te kijken. Ook de meer ervaren piloten maken fouten, dus ook de experten zoals jij ze zo benadrukt.

Ik ben niet de persoon die tegen iemand zal zeggen dat we ze liever arm dan rijk zijn, iederéén heeft moeten leren en iederéén is ooit een beginneling geweest. Het moet gewoon voor iederéén even leuk kunnen zijn en niet enkel voor de minder goede piloten en of de experten, maar voor elke piloot.
+1
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 235
Woonplaats : Vosselaar
Registration date : 24-01-11

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van ..l3art.. wo jan 23, 2013 11:06 am

addicted2blue schreef:@I3art,

Je kunt het onderdeel apart vinden bij stellamodels, maar zoals ErikJan al zei kost het stukje meer dan de volledige optionele friction roll damper.

ok, heb het gevonden: #54413

thanks Wink

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Header_54413
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van bluejay do jan 24, 2013 11:35 am

De foto's en uitslagen staan online op onze website:

www.gtmrcclub.be
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Jan V. ma jan 28, 2013 7:16 pm

bluejay schreef:De foto's en uitslagen staan online op onze website:

www.gtmrcclub.be


Allen daarheen...

Het klassement staat nu ook op www.tamiya.be

Foto's komen later maar je kan al foto's gaan bekijken op de site van gtmrcclub Very Happy > www.gtmrcclub.be


Laatst aangepast door ..l3art.. op ma jan 28, 2013 8:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : puntje achter be)
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Ally ma jan 28, 2013 7:43 pm

jan, je link naar www.tamiya.be werkt niet.
er staat een punt achter "be" ...
Ally
Ally
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 235
Woonplaats : Vosselaar
Registration date : 24-01-11

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van addicted2blue ma jan 28, 2013 9:53 pm

bij mij werkt de link wel hoor, mss intussen al door de jan bijgewerkt Smile
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013 - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup 1 - GTMRC (Vosselaar) - 20 januari 2013

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum