Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiyacup F1 reeks

Ga naar beneden

Tamiyacup F1 reeks Empty Tamiyacup F1 reeks

Bericht van andy di jan 18, 2011 9:05 pm

Hallo cheers
Om te beginnen moet ik jullie zeggen dat ik weinig wedstrijdervaring heb maar ben wel al vele jaren met de hobby bezig.
Ben sinds kort aangesloten bij rc tamiya Menen(club)en daar heb ik mijn eerste wedstrijd in de standaard klasse gereden met een TT 01 wagen.Nu zou ik graag een paar reeksen in de tamiyacup rijden.Heb juist een F 104 gekocht en zou daar graag (zeker in roeselare )willen mee rijden.Alleen vind ik nog wat punten in het reglement wat onduidelijk Bv in verband met de motor .daar staat een Mabuchi 540 of een Tamiya formula motor.Zijn deze motoren ongeveer hetzelfde kwa snelheid of zijn dit ng twee apparte klassen?Uit ervaring weet ik ook dat Roeselare een snel parcour is .Aan de beelden op you tube van vorig jaar(Tamiyacup Roeselare) te zien lijken de f 1 tjes veel sneller te gaan dan de mijne standard.Komt dit dan door een andere vertanding?En Wat raden jullie mij aan?Sorry voor de vele vragen maar ik ben helemaal opgewonden om deel te kunnen nemen bounce bounce Very Happy Very Happy Zie het helemaal zitten .Alleen nu ng mijn F1 body klaarmaken scratch study Greeeetz
andy
andy
Won't go
Won't go

Number of posts : 82
Age : 45
Woonplaats : Beitem
Registration date : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum