Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reglement Stock

+8
HardrivenRC
mrctmd
carborush
addicted2blue
Jan V.
TamiyaMarino
Olii
bluejay
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Reglement Stock

Bericht van bluejay di mei 11, 2010 2:08 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Wordt er nu voor de volgende races in stock gebruik gemaakt van een "hand-out" motor? In Genk was wel duidelijk te zien dat sommige stock motors 1,5 keer sneller gaan dan ander. Op het rechte stuk werd ik ingehaald door een auto waar precies een 23T motor in zat.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden


Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van bluejay vr mei 28, 2010 11:45 am

Hoe gaat het nu zondag verlopen in de stock? Hand-out? Of ieder voor zich?
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Olii za mei 29, 2010 10:04 am

Ik vermoed ieder voor zich..

Olii
Won't go
Won't go

Number of posts : 51
Age : 31
Woonplaats : Lier
Registration date : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Jan V. za mei 29, 2010 11:28 am

Op zo'n korte tijd kunnen we onmogelijk het reglement veranderen. We zouden de eerste 3 hun motor kunnen checken maar er staat nergens in het reglement dat ze niet boven een bepaald aantal toeren mogen komen dus veel gaat dat niet helpen.

We zullen wel proberen om steeds iemand van de eigen reeks de wagens te laten controlleren.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue za mei 29, 2010 12:44 pm

@Jan,

Als er nergens iets van in het reglement staat dan moet je dat aanpassen of anders laat je ook mijn GT Tuned motor toe, daar stond ook niets van in het reglement.
Ofwel iederéén gelijk ofwel ga ik morgen terug mijn GT Tuned motor van in Bredene gebruiken.
Het wilt niet zeggen omdat die ene persoon zijn reeks niet heeft gewonnen hij die motor dan zou mogen blijven gebruiken terwijl ik die van mij wel had gewonnen en mijn resultaat geschrapt werd.
Naar mijn gevoel is dit dan onterecht.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van ..l3art.. za mei 29, 2010 3:44 pm

We hebben in Genk die motor gecontroleerd en niets fout gevonden, dus kunnen we niets zeggen! We weten dat er verschil op zit tussen de mabuchi's.. Voor volgend seizoen kunnen we iets veranderen aan het reglement, maar daar zijn we nog nie over uit.

Dirk, de GT-tuned waar jij mee reed kon je open schroeven zeker.. daar was dan toch iets mis mee he..

Het is altijd al discutie geweest over die brushed motorkes, volgens mij kunnen we beter overschakelen op brushless, maar dit laat ik nog even in het midden
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue za mei 29, 2010 6:24 pm

Er stond geen vermelding van dat de motor niet demonteerbaar mocht zijn, en toen kon men wel het reglement aanpassen.
Dit omdat er ene en zijn gevolg aan het mekkeren hebben geweest.

En trouwens op die stock motor stond geen serie nr op, dat wat er op elke johnson motor wel opstaat.

En het is al van vorig jaar dat er telkens op die wagen ook onderdelen gevonden word die niet van tamiya zijn, nu ook had hij 'n motormount van topcad ofzo.
Het is wel de bedoeling dat het reglement word toegepast en niet sommige zaken door de vingers gaat zien.
Zoals ik al zei, iederéén gelijk ofwel laat je alles toe.

En heb tevens ook al te horen gekregen dat die persoon wel degelijk telkens op de wedstrijd vanalles zit te veranderen op zijn zender omdat anders de snelheid te hard zou opvallen, en dit is al van voor Genk.
Er moet dus wel degelijk iets aan de hand zijn met dat motortje, nu is het aan jullie omdat uit te zoeken.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van ..l3art.. za mei 29, 2010 9:52 pm

vind ge da nu echt leuk om altijd negatieve commentaar op alles en nog wa te geve? Is het nie op de organisatie dan is het op de club of het circuit of andere piloten.. tis altijd wel iets!

Wij proberen een wedstrijd te organiseren waar iedereen voor z'n plezier komt rijden, een beetje respect is mss te veel gevraagd maar ik zou graag hebben da nie alles afgebroken wordt wa wij proberen opbouwen! Een beetje hulp zou beter van pas komen
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van addicted2blue za mei 29, 2010 11:20 pm

Ik kom daar ook voor mijn plezier, dus ook naar mij toe gelden de regels van het reglement en ik zie niet in waarom anderen diezelfde regels niet moeten naleven.

Als de ene bestraft word voor iets dat niet inorde was volgens het nieuw aangepaste reglement dan moet de andere ook zekerst bestraft worden voor het nog niet aangepaste reglement.
Ik heb niet moeilijk gedaan over mijn motortje, maar nu wil ik ook van uwe/jullie kant het respect naar mij toe zien omtrent die situatie in de stock klasse.
Ik heb hier geen baat bij, wel die andere stock piloten.
Dus toon dan ook jullie respect naar al die andere stockpiloten die wel inorde zijn met hun motortjes.

En zeg niet dat ik niet zou helpen en vooral niet dat ik geen respect heb voor wat jullie doen, ik help waar ik kan en dat weet je ook.
Iederéén weet dat ik steeds 'n faire piloot ben, maar dat anderen dit aan hun laars lappen dan mag dit zekerst in alle eerlijkheid vermeld worden.
Dit heeft dus niets te maken met iets af te breken wat jullie proberen op te bouwen.
Het is dus zekerst niet als kritiek bedoeld maar eerder 'n aanhaling als 'n punt dat nog kan verbeterd worden.
Zoiets noemen ze opbouwende kritiek.
addicted2blue
addicted2blue
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 918
Registration date : 09-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Jan V. zo mei 30, 2010 8:45 pm

Om terug bij het topic te komen; In de stock reeks wordt op dit moment niets aangepast aan het reglement. Op kleinere circuits wordt het verschil toch weer kleiner en de grootste circuits zijn nu achter de rug. We gaan wel proberen rekening te houden met dit voorval bij het opstellen van het reglement voor volgend seizoen.

Ik sluit dus nu dit topic, tijd voor andere onderwerpen aan te snijden.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Reglement Stock - Pagina 3 Empty Re: Reglement Stock

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum