Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

5 plaatsers

Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van tamiya boy wo sep 23, 2009 9:53 am

Fred schreef :

slecht nieuws hoor, aangezien ik van mijn companen niets maar ook maar niets meer hoor, heb ik besloten om alle challenges voor 2009 te schorsen.

Alleen wordt het teveel voor mij en ik ben het ook momenteel beu om gedurende weken alle avonden voor die wedstrijden bezig te zijn, nu mijn kinderen mij ook het hardste nodig hebben. Ikzelf heb momenteel met mijn gezin en werk bijna geen tijd meer voor mezelf, laat staan de club. Ikzelf kan zelfs niet meer rijden, dus denk ik ook een gedeelte van mijn materiaal te verkopen.

Het spijt mij heel erg jongens, maar de goesting is eraf. We gaan nu alles laten bezinken, en ik heb misschien een nieuw team waar ik volgend jaar ga kunnen op rekenen. Ik ga alles een beetje afwegen en zien wat de toekomst mij biedt voor 2010.

MIchel, kan jij dit op jouw website zetten voor de piloten te informeren??? Dankuwel manneken. Ludo, kan jij dit ook verspreiden via andere websites. Ook n'en dikke mercie.

Ik zal onze website zo snel mogelijk aanpassen.

greetings,


Fre
tamiya boy
tamiya boy
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 394
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van Jan V. do sep 24, 2009 11:13 am

Als het zo doorgaat zullen we moeten verhuizen naar west-vlaanderen waar de circuits en plaatsen om de rc hobby uit te oefenen nog talrijk zijn..

Ik begrijp Fred wel, er komt veel bij kijken om een challenge of race te organiseren. Hopelijk vindt Fred snel hulp zodat de challenges en trainingdagen terug kunnen doorgaan bij zijn club te Anderlecht. Ik heb het altijd een leuke baan gevonden.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van MisterYellow do sep 24, 2009 4:41 pm

het fenomeen in west vlaanderen is dat er niet teveel volk op afkomt.
het is enkel bij de tamiyacup dat we volzet zijn.
als je onze clubraces bekijkt en ook die van andere club's in west vlaanderen draait dat tot max 10 rijders.

als we dan antwerpen en de franstalige kant bezien zijn dat der meer dan 50 rijders per keer.

wat scheelt er in onze streek, zijn we met teveel andere dingen bezig of hebben we allemaal geen geld meer Razz
MisterYellow
MisterYellow
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 284
Age : 50
Woonplaats : Bredene
Registration date : 31-05-08

http://www.yellowracing.be

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van speedy_belgium do sep 24, 2009 8:36 pm

MisterYellow schreef:het fenomeen in west vlaanderen is dat er niet teveel volk op afkomt.
het is enkel bij de tamiyacup dat we volzet zijn.
als je onze clubraces bekijkt en ook die van andere club's in west vlaanderen draait dat tot max 10 rijders.

als we dan antwerpen en de franstalige kant bezien zijn dat der meer dan 50 rijders per keer.

wat scheelt er in onze streek, zijn we met teveel andere dingen bezig of hebben we allemaal geen geld meer Razz

Ik denk dat dit meer met ligging te maken heeft.
Als je centraal gelegen bent trek je meer rijders aan.
De helft van jullie actieradius is water. Daarvan trek je niet veel piloten aan.
speedy_belgium
speedy_belgium
Tamiya-freak
Tamiya-freak

Number of posts : 170
Age : 55
Registration date : 12-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van Jan V. do sep 24, 2009 10:54 pm

Het aanbod in West Vlaanderen is veel groter (aantal races en trainingsdagen) daarom zullen er dus minder mensen naartoe komen omdat de mogelijkheid groot is dat ze de week ervoor al een race of training hebben gereden.

Het gaat ook om clubraces bij jullie wat niet te vergelijken is met een tamiyacup omdat clubraces steeds op dezelfde locatie doorgaan en dus meer een lokaal gebeuren zijn.

Je noemt het ook clubraces wat sommige mensen toch afschrikt omdat leden van de club toch altijd een voordeel hebben op de rest omdat ze het circuit/tapijt al gewoon zijn.


Om dit probleem op te lossen hebben jullie volgens mij een goed idee uitgewerkt. De interclubraces die jullie voor deze winter hebben gepland worden volgens mij toch een mooi succes, vooral omdat er meerdere clubs aan meedoen en omdat ze op verschillende locaties gereden wordt.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van Ludo za sep 26, 2009 6:21 pm

met een beetje geluk kunnen we in Anderlecht wel nog een Tamiya-race organiseren.
het materiaal is er nog bij mijn weten.
Ik denk niet dat het een te groot probleem gaat zijn om met een paar vrijwilligers op zaterdagavond het parcours te gaan leggen (moet een snelle job zijn. We hebben daar meestal maar een dik uur om alles klaar te leggen).

En als iedereen achteraf meehelpt afbreken zoals zo vaak gebeurt bij de Tamiya-races, moet dat lukken.
Enkel dus de vraag of we er nog in mogen in die zaal op een zondag.
Nu kon dat uitzondelijk wel omdat één van de ERC-mannen binnen de locatie werkte.
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ERC Competition (Anderlecht, Brussel) Empty Re: ERC Competition (Anderlecht, Brussel)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum