Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

+8
HardrivenRC
maximnaegels
mike the bike
addicted2blue
Jan V.
speedy_belgium
mrctmd
..l3art..
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van ..l3art.. wo jul 29, 2009 10:16 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Goed nieuws voor onze Tamiya-piloten!

Er zal dit jaar nog een België-Nederland finale georganisseerd worden!

Wat houdt dit in? :

- Tamiya-piloten die dit jaar aan minstens 1 Tamiya-Cup hebben deelgenomen mogen deelnemen aan de finale.
- Zo kunnen onze Belgische piloten zich eens testen tov de Nederlandse piloten
- Er werd een nieuw reglement voor deze wedstrijd uitgeschreven omdat onze reglementen net iets anders zijn dan in Nederland.
- Deze wedstrijd telt niet mee voor het eindklassement.
- Het inschrijvingsgeld zal gelijk blijven met de normale wedstrijden.
- Er werd gekozen voor het Circuit van De Baanbrekers te Rucphen (zeer mooi buitencircuit, net over de grens!) hun website: http://www.macdebaanbrekers.nl/

Er is een GT1 en GT2 klasse, de GT2 klasse is de GT2 zoals wij die kennen België, de GT1 klasse is een klasse met 19 turns motor die in Nederland gereden wordt. Verder hebben we nog de mini (die met een mabushi of johnson 27T motor gereden wordt), stock en junior klasse.

Het Reglement staat op http://www.tamiya.be/reglement.htm

De inschrijvingen vind je op http://www.tamiya.be/inschrijvingen.php?Taal=N

Als er nog vragen zijn kan je ze ofwel op dit forum ofwel naar webmaster@tamiya.be sturen.

We hopen zo onze piloten een extratje te kunnen gunnen op het einde v/h seizoen..

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 TamiyaCupfinale

**********
Updated by Jan V. te 24/08/2009
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden


TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd wo sep 02, 2009 4:57 pm

Gisterenavond mijn pa terug in spoed opgenomen in ziekenhuis,dus zéér grote twijfels of ik zal kunnen bijzijn.
Afwachten wat de dokters zaterdag zeggen. Was 17 wéken thuis uit ziekenhuis en was redelijk tot op heden. Maar nu ik klaarsta om de draad in racen wéér te kunnen opnemen,is dit nu wéér de spelbreker. Crying or Very sad
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd wo sep 02, 2009 5:20 pm

"Een prijsuitreiking zal er niet zijn wegens de kleine opkomst (We moeten namelijk uit de kosten zien te raken) " Toch even véél déélnemers dan MRCZ,HRT en 2 méér slechts bij ORT !!!??? Toch azo gezien op de site !
Of is het dat T2M enkel dealer is voor Frankrijk en Belgie ? Omdat ik David zijn inschrijving ook nie zie staan.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Jan V. wo sep 02, 2009 6:45 pm

Gisteren waren er maar 25 personen ingeschreven, vandaag al 38 dus zal ik nog snel bekertjes gaan halen zodat de eerste 3 van elke reeks toch een mooi aandenken hebben.

We hebben inderdaad geen sponsor aanwezig op dit evenement omdat Nederland en België verschillende invoerders hebben. Daarom moeten we het zien te bekostigen met de inschrijvingen en zal er waarschijnlijk geen tombola zijn.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd wo sep 02, 2009 7:28 pm

Mooi zo Jan, toch een motivatie hé om te rijden. Tis een attentie voor de éérste drie van iedere klasse hé. Hopelijk word er ook sportief gereden.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Jan V. wo sep 02, 2009 7:32 pm

Sportief rijgedrag zal er zeker zijn, ik hoop enkel dat de zon ook aanwezig zal zijn Smile
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd wo sep 02, 2009 7:57 pm

Ja, dat hoop ik ook. En hopelijk kan ik zaterdag na beslissing toestand van mijn pa,er zondag ook zéér graag bij zijn. Dat hoop ik toch. Want had nu mijn wagen klaargezet,rijden zelf zal voor de zondag zelf zijn. Want op heden nog géén mm erméé kunnen rijden. Ik stuurde mijn persoonlijke transponder nummer daarjuist door. Grtz Danny
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd do sep 03, 2009 11:42 am

De inschrijvingen gesloten met reeds 40 déélnemers,mooie groep. Zelfs twéé reeksen GT2 piloten.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd do sep 03, 2009 6:39 pm

En ja er komen er nog steeds bij, hoeméér hoe béter hé. Blijkbaar toch nog véél interesse.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Jan V. do sep 03, 2009 8:06 pm

Ja de Nederlanders wisten niet dat het de gewoonte was in België om de inschrijvingen af te sluiten de woensdag voor de race.

Het is blijkbaar de gewoonte in Nederland om zich op het laatste moment in te schrijven (vrijdag avond ofzo) Smile ik ga dus de inschrijvingen maar terug openen tot vrijdag avond of zaterdag ochtend.
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Ludo do sep 03, 2009 9:19 pm

spijt dat ik er niet bij kan zijn.
Volgend jaar misschien beter
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van MisterYellow vr sep 04, 2009 8:00 am

ik kan ook niet deelneemen ( het is bij ons buggy clubrace ) , had mij anders wel eens graag gemeeten tegen die nederlanders.
MisterYellow
MisterYellow
Tamiya-addicted
Tamiya-addicted

Number of posts : 284
Age : 50
Woonplaats : Bredene
Registration date : 31-05-08

http://www.yellowracing.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van ..l3art.. vr sep 04, 2009 4:37 pm

Er is toch nog een kleine sponsor gevonden, met name M-auto van het welbekende M-auto magazine geeft 5 jaarabonementen cadeau voor de winnaar in elke reeks!

Het weer ziet er ook veelbelovend uit, ze spreken over grotendeels droog weer en een temperatuur tot 20°.

Dit wordt een vriendschappelijke test wedstrijd, blij dat we toch nog meer dan 40 ingeschreven piloten kunnen verwelkomen en als dit allemaal goed verlopen is zullen we deze finale volgend jaar vroegtijdig inplannen in onze kalender!

tot zondag Wink
..l3art..
..l3art..
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 638
Age : 43
Woonplaats : Lier
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Jan V. zo sep 06, 2009 7:52 pm

ja 't was plezant Smile ik ben alvast voorstander om het volgend jaar nog eens over te doen...
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van mrctmd zo sep 06, 2009 9:13 pm

Alleréérst bedankt de organisatie en het bestuur van de baanbrekers Rucphen. Was een betrokken maar toch droge racedag met naar de avond het zonnetje. Mooie reeksen en een prachtige snelle baan. Goed gevulde reeksen met zelfs de GT2 de grootste klasse. Voor herhaling vatbaar. Voor mezelf redelijk behoorlijk maar het kon nog véél béter,maar nog géén mm vooraf gereden met de trf416 we,dus werd nog wat zoeken naar een betere afstelling. In laatste finale zonder smeren was de wagen bijna perfect te noemen. Zal méér moeten rijden wil ik vooraan wéér kunnen scoren,maar twas leuk en dit is belangrijkst.(een leuke dag) Maar zaterdagnamiddag moest ik nog afwachten wat de dokters over mijn pa beslisten om te kunnen deze ochtend te kunnen komen. Heb mij geamuseerd en dit is belangrijkst.
mrctmd
mrctmd
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 354
Age : 60
Woonplaats : Beveren-Leie
Registration date : 26-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van crashingbird ma sep 07, 2009 12:06 pm

crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van bluejay ma sep 07, 2009 12:17 pm

Het was inderdaad een prachtige dag gisteren. Ik had nog nooit op Rucphen gereden en ik vond de grootte van het circuit wel wat overweldigend in het begin. Maar na een paar rondjes was ik er al aan gewoon en ging het steeds beter.

Hopelijk kunnen we hier volgend jaar weer rijden.
bluejay
bluejay
Won't go
Won't go

Number of posts : 99
Registration date : 15-01-09

http://www.gtmrcclub.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Jan V. do okt 01, 2009 4:54 pm

Ik heb net een heleboel extra foto's van de finale te Rucphen op de tamiyawebsite gezet.

http://www.tamiya.be/g17/index.php
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty artikel in M-Auto

Bericht van crashingbird wo dec 16, 2009 12:51 pm

Vandaag de M-Auto in de bus gekregen :

er staat een mooi verslag in van de Nederland/België wedstrijd te Rucphen (voor de ongeduldigen, 't staat op p57).

Ook wordt wat klaarheid gebracht betreffende de snelheidsverschillen in de mini-klasse Wink

Dankuwel Bart (B) en Ted (Nl) voor het schrijfwerk, en natuurlijk M-Auto.

groet,
Kurt
crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9! - Pagina 2 Empty Re: TamiyaCup België-Nederland finale 2oo9!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum