Tamiya.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedankt iedereen!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bedankt iedereen! Empty Bedankt iedereen!

Bericht van Ludo ma sep 22, 2008 1:39 pm

Ik heb deze post nu al drie keer geschreven en elke keer loopt er op't forum iets mis want hij verdwijnt elke keer maar weer.
Toch schrijf ik hem nog maar eens, want 't ligt me te nauw aan het hart.

Ik wil gewoonweg al te graag IEDEREEN bedanken!

Ten eerste, en heel speciaal, de mensen van het 2008-Tamiya-Cup-team die puur via hun inzet en vrijwilligerswerk de Tamiya-cup op de rails hielden.
Een sponsor kwam en ondertussen is er ne nieuwe gekomen, maar de cup bleef draaien.

De manche van gisteren was "the icing on the cake". Een afsluitende manche te Rumst met als ingrediënten:
  • goedbevolkte klasses
  • fantastisch goed weer
  • een strak, perfect georganiseerd en geleid wedstrijdverloop en timekeeping
  • een aparte finale-reeks voor de kids
  • een rustige familiale en amuzante sfeer
  • spannende en "fairplay-erige" duels
  • een strenge doch rechtvaardige technische controle die alle [ahum, hoest Wink] valsspelers netjes terug op het rechte pad bracht
  • een overvolle prijzentafel
  • een eenvoudige en lekkere BBQ om af te sluiten
  • ...


Ten tweede natuurlijk alle deelnemers.
Ik heb dit jaar weer een aantal toffe mensen leren kennen.

Iedereen bedankt voor deze Tamiya-cup Anno 2008.
Hopelijk iedereen + extra volk erbij volgend jaar in 2009.
De eerste berichten, gesprekken, bevestigen het al in alle geval.

MERCIEKES!!
Ludo
Ludo
Beyond salvation
Beyond salvation

Number of posts : 389
Age : 55
Woonplaats : Dworp, Vlaams-Brabant
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt iedereen! Empty Re: Bedankt iedereen!

Bericht van Jan V. ma sep 22, 2008 11:20 pm

Ik had me inderdaad ook geen betere afsluiter kunnen wensen.

En het voorbeeld voor volgend jaar is gegeven. Foutieve onderdelen zullen niet meer door de vingers gezien worden.

Ondertussen hebben we ook het eindklassement op www.tamiya.be gezet. De foto's zijn nog onderweg, ik gok op volgend weekend dat ze er zullen zijn.

Voor alle mensen die denken dat het nu gedaan is tot begin 2009, Er komt nog een Tamiya Race aan op 29 en 30 november. Zaterdag zal er een reeks buggy gereden worden en zondag de onroad races. Dit jaar valt deze buiten de TamiyaCup en telt dus niet mee voor het eindklassement. Meer info zal binnenkort verschijnen op www.tamiya.be
Jan V.
Jan V.
Admin

Number of posts : 697
Age : 41
Woonplaats : Lier
Registration date : 06-03-08

http://www.tamiya.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt iedereen! Empty Re: Bedankt iedereen!

Bericht van crashingbird di sep 23, 2008 9:42 am

Bedankt, dat is wel het minste dat ik als vader na de allereerste deelname van mijn 3 zonen bij Tamiya Cup kan zeggen!

Niettegenstaande dat het resultaat van John zijn debuut door verschillende oorzaken in de GT2 klasse wat tegenviel, maakte het toch zijn dag goed dat hij nog eens na de wedstrijden aan 'high speed' over het circuit kon scheuren met z'n oldtimer F103 Ferrari 412T1 (bouwjaar '94)!
Wel stelde hij zich wat vragen betreffende 'rare' inhaalmanoeuvres waarvan er in iedere reeks waar wij aan deelnamen er wel enkele te zien waren, maar deze discussie start ik liever in een andere topic.

We zijn vooral naar Tamiya gekomen, in de wetenschap dat iedereen er welkom is, en je niet over topmateriaal hoeft te beschikken om je eens 'uit te leven' in onze hobby.
Ook jonge 'talenten' kunnen er hun eerste stappen zetten in de electro r/c wereld en proeven van eerste echte wedstrijden, wat zeker plezant is voor de kids, te mogen rijden met hun 'basic' wagentje op een echt circuit.

En in ons geval was het een ongelooflijk slot v/d dag : zoontje Neil,8j, had toch wel geluk de hoofdprijs te winnen bij de tombola ! Een spiksplinternieuwe TT01E SX4 met leds!
Zijn dag kon niet meer stuk. Zelfs onze kleinste schavuit (6) kreeg een nieuwe pracht v/e Mercedes body ! Dit was on-ge-lofelijk ! Spijtig voor andere deelnemers die miss. nog nooit een hoofdprijs wonnen, maar da's nu eenmal het lot.
Positief is nu dat Neil zijn Swiftje aan mij overlaat, waardoor wij een volgende keer misschien wel met 4 personen aan de start komen !

Ik kan alleen maar toevoegen : dankuwel Tamiya België en tot op een volgende wedstrijd !
Vriendelijke groet,
Kurt en zonen John, Neil en Jim
crashingbird
crashingbird
Tamiya-contaminated
Tamiya-contaminated

Number of posts : 105
Age : 55
Woonplaats : Mater
Registration date : 09-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt iedereen! Empty Re: Bedankt iedereen!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum